CZYM JEST TA OFERTA?
Jest wyjazdem turystycznym, z definicji nastawionym na poznanie kraju, ciekawych miejsc i lokalnej kultury. Nie ma w wydarzeniu elementów wyczynu, w tym rywalizacji i współzawodnictwa. Uczestnicy podróżują w grupie, spędzają czas w grupie i wzajemnie się wspierają.
Dlaczego Ledakh i Zanskar?
Ledakh przez wieki stanowił niezależne królestwo pod silnym wpływem Tybetu, zachowując jednocześnie odrębną tożsamość i tradycje. Należy do najwyżej położonych, a zamieszkałych miejsc na Ziemi, ze stalicą w Leh – położonym na wysokości 3600 m n.p.m. Zamieszkiwany przez potomków Tybetańczyków, którzy przywędrowali tutaj ponad tysiąc lat temu i od tego czasu niewiele się zmieniło, co sprawia, że uznawany jest za jedno z najlepszych miejsc na świecie, w którym poznać można pierwotną kulturę tybetańską.
Spora część krainy to Góry Zaskar (Zanskar) należące do Himalajów – prawdziwa mozaika barw i kształtów przyciągająca globtroterów z całego świata. Choć niemal w całości Ladakh jest suchą i surową krainą, z pustynnymi terenami, na których w ciągu dnia palące
słońce oświetla księżycowe krajobrazy, a w nocy przenikliwy chłód potrafi dawać się we znaki, to tutaj właśnie wrośnięte w krajobrazy skalne buddyjskie świątynie, rzeczki, rzeki, jeziora, wydmy, wielbłądy, jaki, owce i zapomniane przez świat miejsca, w których od wieków żyją ludzie. CZYTAJ WIĘCEJ NA NASZYM BLOGU…
JAKI JEST PLAN W SKRÓCIE?
Rozpoczynamy w Leh, dokąd dotrzemy połączeniem z Delhi. Tutaj czekają na nas motocykle, samochód serwisowo-bagażowy, obsługa i lokalny przewodnik. Zobaczymy najciekawsze zakątki regionu Ladakh. Odwiedzimy najpiękniejsze buddyjskie klasztory doliny Indusu. Zasmakujemy motocyklowego „roller costera” w najwyższych górach świata. Odwiedzimy malownicze jeziora Pangong Tso i Tso Moriri. Podczas podróży kilka razy pokonamy przełęcze położone powyżej 5000 m npm. Wisienką na torcie będzie najwyższa dopuszczona do ruchu kołowego przełęcz na świecie – Khardung La! Odwiedzimy też bajkową dolinę Zanskaru. Po raz pierwszy będziemy mieli okazję wyjechać z tej doiny nową drogą, którą otoworzono dla ruchu publicznego w 2020 roku! Jak na ten rejon świata przystało – wszystkie będziemy jeździć na Royal Enfieldach.
DLA KOGO WYJAZD?
Oferta przede wszystkim dla miłośników wypraw podróżniczych w grupie (wypraw pozbawionych luksusu, z pewną dozą nieprzewidywalności, acz z kontrolowanym marginesem ryzyka), miłośników zróżnicowanych krajobrazów, azjatyckiej przyrody i pogody, pozostałości starożytnej kultury i architektury, zdaniem – oferta dla wszystkich, którzy chcą spędzić kilkanaście dni ekscytującej wyprawy po najdalej wysuniętej na północ części Indii. Przewidziana w korzystnym turystycznie – dla tej destynacji – okresie sierpnia, pozwoli na wykorzystanie najdogodniejszych warunków pogodowych do spędzenia czasu, zebranie przepięknych wspomnień, relacji foto i wideo.
CO WYRÓŻNIA NASZĄ PROPOZYCJĘ?
Ofert podobnych znaleźć można kilka. Spośród wszystkich dostępnych naszą wyróżniają:
- nie jest ofertą „niskobudżetową” – zaspokaja potrzeby podróżowania i spędzania czasu w warunkach wysoce komfortowych
- wysoka gwarancja ubezpieczeniowa Organizatora i wysoka suma ubezpieczenia podróżnych w ramach organizacji
- opieka 24/7 pilota-kierownika wyprawy i doświadczonego motocyklisty
- opieka 24/7 pilota lokalnego, anglo-języcznego w czasie całej realizacji planu wyprawy
- wyprawa w szczegółowo zaplanowanych ramach programowych, bez utraty cennego czasu na niezaplanowane działania
- wynajęte motocykle są w pełnej dyspozycji uczestnika przez czas podróży
- samochód serwisowy asekuracji technicznej i przewozu bagaży wzdłuż zaplanowanej trasy, mechanik i części zamienne
DLACZEGO WŁAŚNIE Z NAMI?
Propozycja wyjazdu przygotowana we współpracy z Partnerem i formalnym Organizatorem Wyprawy Turystycznej, jak w temacie – ALEKSANDRA TRZASKOWSKA TYLKO DLA ORLIC
Zawsze pytaj organizatora, czy posiada odpowiednie zezwolenia i gwarancje, które zgodnie z obowiązującym prawem są bezwzględnym wymogiem, a legalnie działające podmioty podlegają ustawowemu nadzorowi i obowiązkowi rejestracji w CEOTiPUNPUT.
- Prowadzimy jednocześnie działalność agencyjną m.in. dla AXA Ubezpieczenia Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A., doradzamy i ubezpieczamy Twój wyjazd, proponując najdogodniejsze warianty. W naszej ofercie poza możliwością zwiększenia sum ubezpieczeń również Ubezpieczenie Kosztów Rezygnacji i Przerwania imprezy Turystycznej w bardzo atrakcyjnej cenie nie przekraczającej 3,5% kosztów imprezy.
- Formuła wyjazdów stawia bardzo wysoko potrzeby turystyki poznawczej i towarzyskiej.
- Bezpieczeństwo przede wszystkim i wysoka jakość za przystępną cenę. Sprawdzona baza noclegowa i sprawdzone trasy przejazdowe.
- Jesteśmy częścią grupy, integrujemy i bawimy się wspólnie z Wami, dbając czujnie o bezpieczeństwo, sprawną realizację i wyłącznie pozytywne wrażenia. Stwarzamy warunki do budowania wartościowych i trwałych relacji, szanując jednocześnie Waszą prywatność
- Wszyscy nasi klienci objęci są nagrodowym programem lojalnościowym MOTOloyalty – dającym wymierne korzyści ze stałej współpracy…
Rodzaj wydarzenia
motocyklowa wyprawa turystyczno-podróżnicza, objazdowa północnej części Indii
Data organizacji
1.08.2021 (ND) – 11.08.2021 (SR)
Transport do miejsca
przelot własny uczestnika
Rodzaj transportu do miejsca
Transport w miejscu
motocykle i samochody terenowe
Program ramowy
WARSZAWA wylot – DELHI przylot – lokalny lot do LEH – objazdowo (motocykle): Goma Hanu – Parkachik – Rangdum – Padum – Zanskar Valley – Chang La Pass – Pangong Lake – Nubra Valley – LEH lokalny lot do DELHI – DELHI wylot – WARSZAWA przylot
Punkty programu
GŁOWNE:
- Leh
- Dolina Indusu
- Buddyjskie klasztory w Dolinie Indusu
- Dolina Nubry
- Przełęcz Khardung La – najwyższa dopuszczona do ruchu przełęcz na świecie
- Przełęcz Chang La
- Ladakh
- Dolina Zanskar
- Rzeka Indus
- Jezioro Tso Moriri
- Jezioro Pangong Tso
Program, jak i poszczególne punkty mogą ulec zmianie na skutek nieprzewidzianych warunków drogowych, nieprzewidzianych utrudnień w miejscach realizacji programu, jak i innych zdarzeń niezależnych od Organizatora.
Łączny dystans
lokalnie (INDIE-LADAKH), objazdowo około 1500 km
Dystans dzienny (min-max)
Rodzaj szlaku
złej jakości asfalt (ok. 70%), drogi szutrowe (ok. 30%)
Poziom trudności
wymagający (nie dla początkujących podróżników)
Ilość uczestników (min-max)
Cena uczestnictwa
CENA REGULARNA:
- 2.600 EURO / kierowca, 1 motocykl (stała dla minimum organizacyjnego 7 uczestników)
- 2.200 EURO / pasażer na motocyklu, lub w samochodzie terenowym (stała dla minimum organizacyjnego 7 uczestników)
DOPŁATA DO POKOJU 1-OSOBOWEGO:
Gwarancja stałej ceny
- gwarancja ceny dla minimum organizacyjnego 7 uczestników
- możliwość zorganizowania wyprawy poniżej minimum organizacyjnego 7 uczestników przy akceptacji zmiany ceny przez uczestników
- zwrot 100% wpłat w przypadku braku minimum organizacyjnego 17 uczestników i braku zgody na zmianę ceny przez uczestników
- zwrot 100% wpłat w przypadku odwołania imprezy przez organizatora z powodów uniemożliwiających jej realizację
Dodatkowe
- wymagane ważne prawo jazdy krajowe lub międzynarodowe prawo jazdy
- rekomendujemy wykupienie dodatkowego, osobistego ubezpieczenie na użytkowanie pojazdów w miejscu docelowym (motocykle) oraz dodatkowego medycznego
Informacje na temat poszczególnych krajów tranzytowych i docelowego dostępne na stronach MSZ:
INFORMACJE O SZCZEPIENIACH:
WIĘCEJ NA BLOGU: