MOTOCYKLAMI ADVENTURE po Rumunii outdoorowo nie harcorowo – drogami, bezdrożami Marmarosz i Transylwanii

[RO-2W-3-07-24]
Termin

Terminy

13/07/2024
Cena

Cena

700 €
Dystans KM

Dystans

~ ok. 2700km
Formuła

Formuła

motorcycle

Szczegóły wydarzenia

Opis
Opis
Mapa
Mapa
Plan
Program
Galeria
Galeria
O cenie
O cenie
Rezerwacje
Rezerwacje

Wstęp

Niespełna 5 godzin jazdy Karpatami od granicy w Barwinku do granicy w Petea,  historycznie niegdyś sąsiad, dziś mentalnie i kulturowo bliski nam kraj europejski – Rumunia. Choć wciąż należy do najrzadziej odwiedzanych krajów w Europie, to dla poszukujących kolorytu i pięknej przyrody jest niezwykle atrakcyjny. Tutaj każdy znajdzie coś dla siebie – klimatyczne i barwne wsie, ślady polskie na Bukowinie, historyczne krainy Mołdawii, Wołoszczyzny, Transylwanii z warowniami, fortami, miasteczkami, Delta Dunaju, ciepłe Morze Czarne z piaszczystymi plażami i blisko 50% całego pasma Karpat z niewiarygodnymi krajobrazami przecinanymi naprawdę krętymi drogami… Rumunia to prawdziwy raj dla turysty i motocyklisty… 

Propozycja tygodniowych eksploracji motocyklowych w Rumunii, szlakiem nie tylko asfaltowym i prawie wcale nie hotelowym. Choć nie jest to wyprawa offroad dla profesjonalistów, a raczej wycieczka dla dojrzałych amatorów wypraw outdoorowych, to poprowadzona „via countryside”, szlakami przez tereny wiejskie. Rekomendowana użytkownikom motocykli turystycznych w klasie „allroad” (motocyklowym SUV-om spod znaku każdej marki). Wytyczony szlak prowadzić będzie w przeważającej części drogami wiejskimi, lokalnymi, nawet dziurawymi, odcinkami bez asfaltu, polnymi utwardzonymi, nierzadko szutrowymi, sporadycznie leśnymi. Słowem każdym rodzajem nawierzchni z pominięciem pustyń, gęstwin leśnych i bagien. Wyprawa dla grupki 7-14 osób i maksymalnie 10 motocykli najpiękniejszymi regionami krajobrazowymi Rumunii z namiotami w bagażach…W programie prawie surowo, przez chwilę tylko luksusowo – 9 dni zabawy dorosłych w wyprawy, z noclegami „na ziemi pod chmurą”, 1 noclegiem w luksusowym hotelu 4* SPA i 1 noclegiem w koronach stuletnich drzew.

 

Opis

SPECYFIKACJA SZCZEGÓŁOWA OFERTY

RODZAJ WYDARZENIA: motocyklowa wyprawa outdoorowa, objazdowo regiony Marmarosz i Transylwania w Rumunii

DATY ORGANIZACJI: 

    • FIX: 13.07 (SO) – 21.07.2024 (ND)
    • FLEX: dowolna data dla rezerwacji grupowych (≥ 7 uczestników) z wyprzedzeniem min. 6 miesięcy 

MIEJSCE ORGANIZACJI: Rumunia

ŚRODEK TRANSPORTU:

  • TRANSPORT I RODZAJ TRANSPORTU DO MIEJSCA ORGANIZACJI: dojazd/powrót własny uczestnika, motocykl uczestnika
  • TRANSPORT I RODZAJ TRANSPORTU W MIEJSCU: własny uczestnika, motocykl uczestnika

FORMUŁA ORGANIZACJI: Objazdowa pod opieką pilota w małej grupie turystycznej. 

PROGRAM RAMOWY:

  • 7 dni objazdowo drogami Rumunii (Marmarosz i Transylwanii)
  • 2 dni tranzytowe / dojazdowe drogami Słowacji i Węgier

ŁĄCZNY DYSTANS: ok. 3.500 km

DYSTANS DZIENNY (min-max): 

  • TRANZYTY (dojazd/powrót,): 400-600 km
  • TURYSTYCZNIE (Rumunia): 50-250 km

RODZAJ SZLAKU: 60/40

  • 60% drogi asfaltowe w terenie płaskim i górzystym, dobrej i złej jakości
  • 40% drogi utwardzone w terenie płaskim i górzystym (trakty, dukty, polne drogi)

POZIOM TRUDNOŚCI:  5/10 średni (trasa dla motocyklisty z doświadczeniem min. 2 lata/5000 km, długie i dynamiczne odcinki tranzytowe, kręte drogi górskie, odcinki terenowe enduro)

LICZEBNOŚĆ GRUPY (min-max): 7-16

PUNKTY PROGRAMU:

  • Wesoły Cmentarz w Sapanta UNESCO (region Marmarosz)
  • Maramurskie Muzeum Wsi w Sighetu Marmației
  • drewniane cerkwie Marmaroszu UNESCO
  • Sovata
  • kościół obronny i wieś osadników saskich z XII w. w Viscri
  • DN7C Transfogaraska
  • DN67C Transalpina
  • DN1R i Park Krajobrazowy Apuseni

Program, jak i poszczególne punkty mogą ulec zmianie na skutek nieprzewidzianych warunków drogowych,  nieprzewidzianych utrudnień w miejscach realizacji programu, jak i innych zdarzeń niezależnych od Organizatora.

DODATKOWE:

  • PLAN WYCIECZKI opisany ofertą podlega aktualizacji każdorazowo przed rozpoczęciem imprezy dla warunków terytorialnych, pogodowych i innych mających wpływ na możliwość jego realizacji.
  • Wyposażenie niezbędne do odbycia wycieczki:
    • motocykl allroad do ok. 250kg wagi wyposażony w gmole i demontowane kufry (rekomendowane miękkie sakwy boczne) 
    • namiot + karimata + śpiwór
    • kuchenne akcesoria turystyczne (kuchenka, naczynia)
    • pełne ubranie motocyklowe z ochraniaczami i twarde/sztywne obuwie powyżej kostki do jazdy enduro 
  • Informacje na temat poszczególnych krajów tranzytowych i docelowego dostępne na stronach MSZ:

DOKUMENTY DO POBRANIA: Dokumenty do pobrania w zakładce INFORMACJE


UZUPEŁNIAJĄCO

CZYM I DLA KOGO PROPOZYCJA?

To nie wyprawa, a raczej wycieczka względnie łatwa, choć poprowadzona szlakami, jakimi Google Maps zwykle nie prowadzi. W programie sporo dróg lokalnych o różnej nawierzchni i jakości, zarówno w terenie nizinnym, jak w górzystym, drogi oznaczane białą kreską na mapach i czasami tak cienką, że prawie nieistniejącą. Choć to mierne drogi, a nawet odcinkami bezdroża, to prowadzą przez zamieszkałe tereny, a nie bezludne ostoje, co czyni wyjazd turystycznym i bezpiecznym.

Propozycja dla każdego posiadacza motocykla w klasie Allroad (tzw. motocyklowego SUV-a), zdolnego pokonywać drogi z nawierzchnią każdego rodzaju. Doświadczenie w jeździe terenowej na poziomie podstawowym (obycie z jazdą poza asfaltem drogami o niezwiązanej nawierzchni) będzie bardzo potrzebne, choć nie jest niezbędne – program przewiduje możliwość omijania trudniejszych odcinków dróg przez uczestników, lub zmiany programu w przypadku bardzo niekorzystnych warunków atmosferycznych i drogowych. 

Celem naszym są przede wszystkim skarby natury, troszkę tylko historii i architektury w 2 najatrakcyjniejszych turystycznie krainach Rumunii: 1) Marmarosz (Maramureş) – prawdziwej ostoi folkloru, której krajobraz współtworzą łagodne grzbiety górskie oraz tradycyjne drewniane domy, bramy i cerkwie ze strzelistymi wieżami, których wyjątkowość została doceniona wpisem na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO, 2) Transylvanii (Siedmiogrodzie) – historycznej krainie, wciśniętej w zawijas Karpat, otoczonej aurą tajemniczości, z licznymi, dobrze zachowanymi zabytkami, z namacalnymi dowodami przenikania wielu kultur, religii i narodowości, a także wspaniała przyroda. Na liście must see – Sighișoara (Segieszów), Viscrii, Droga Transfogaraska, Transalpiną i Apuseni.

Wydarzenie jest wyjazdem turystycznym, z definicji więc nastawionym na poznawanie regionów, miejsc i lokalnej kultury – wyprawą przyjemną i relaksującą. Nie ma w wydarzeniu elementów wyczynu, w tym rywalizacji i współzawodnictwa. Uczestnicy tworzą grupę, jadą w grupie,  wracają w grupie.


DLACZEGO Z NAMI, CO WYRÓŻNIA OFERTĘ?

  • ORGANIZATOR TURYSTYCZNY – jesteśmy legalnie działającymi organizatorami turystyki, zarejestrowanymi w Centralna Ewidencja Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych (CEOTiPUNPUT) więc Twój wyjazd jest zabezpieczony całkowicie i w dwóch filarach: za pomocą gwarancji ubezpieczeniowych udzielnych nam przez Towarzystwa Ubezpieczeniowe oraz przez Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.
  • UBEZPIECZENIA PODRÓŻNE – w ramach zawartej z nami umowy otrzymujesz w cenie każdej imprezy turystycznej i odpowiednio do destynacji pakiet ubezpieczeń podróżnych w przedmiocie: Kosztów Leczenia i Pomocy Assistance (KL), Kosztów Ratownictwa (KR), Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW), Odpowiedzialności Cywilnej (OC) – szczegóły w umowie o udział w imprezie turystycznej i OWU zawartego ubezpieczenia
  • UBEZPIECZENIA KOSZTÓW REZYGNACJI – w naszej ofercie poza możliwością zwiększenia sum ubezpieczeń również możliwość Ubezpieczenia Kosztów Rezygnacji i Przerwania imprezy Turystycznej
  • INTEGRACJA I RELACJE –  jesteśmy częścią grupy, integrujemy i bawimy się wspólnie z Wami, dbając czujnie o bezpieczeństwo, sprawną realizację i wyłącznie pozytywne wrażenia. Stwarzamy warunki do budowania wartościowych i trwałych relacji, szanując jednocześnie Waszą prywatność.
  • PROGRAM LOJALNOŚCIOWY – wszyscy nasi klienci objęci są nagrodowym programem lojalnościowym MOTOloyalty – dającym wymierne korzyści ze stałej współpracy…

Ofert podobnych znaleźć można kilka. Spośród wszystkich dostępnych naszą wyróżniają:

  • JAKOŚĆ PREMIUM za przystępną cenę – nie jest ofertą budżetową, zapewniamy podwyższony standard obsługi i bytowy w miejscu organizacji
  • PODRÓŻE W GRUPACH – adresatami oferty i potencjalnymi uczestnikami są osoby świadome i zdecydowane na podróże w grupach i przy wsparciu/pod opieką organizatora
  • MIEJSCA NOCLEGOWE – miejsca noclegowe zawsze w wysokim standardzie są starannie wybrane, większość stanowi naszą stałą bazę
  • OPIEKUN Z DOŚWIADCZENIEM – opieka 24/7 doświadczonego i zawodowego pilota-kierownika wycieczki, ze znajomością języka obcego, ze znajomością tras i miejsc ujętych w programie
  • ASYSTENT PODRÓŻY HOT-LINE – komunikator umożliwiający stały kontakt 24/7 z zespołem organizatora na co najmniej 1 miesiąc przed datą wyjazdu
  • USŁUGA W PODRÓŻY  – ad hoc organizacja czasu wolnego, wycieczek fakultatywnych, transportu lokalnego na życzenie uczestnika w czasie trwania wycieczki
  • DOPRACOWANY PLAN I PROGRAM  – formuła wyjazdów stawia bardzo wysoko potrzeby turystyki poznawczej i towarzyskiej, podróż w szczegółowo zaplanowanych ramach programowych, przy dużej intensyfikacji zróżnicowanych tematycznie punktów programu, bez utraty cennego czasu na niezaplanowane działania.

 

 

Mapa

Mapa wycieczki

Program

DZIEŃ 1
CZĘSTOCHOWA (PL)  okolice MALA BARE (SK)

PLAN DNIA:

  • przejazd indywidualny lub grupowy z umownego miejsca w Polsce (okolice Częstochowa, Kraków) do Malá Bara w Słowacji;
  • wyżywienie: -/-/D
  • nocleg: camping w Malá Bara (Słowacja), lub okolicach
Czas ok. 6 godzin (+ postoje)
Trasa ok. 450 km

Dzień pierwszy tranzytowy. Dla wygody wszystkich – uczestnicy mogą ruszyć w grupie z umownego miejsca w Polsce, lub dołączać indywidualnie w trasie i do pierwszego noclegu. 

Dla przejazdu grupowego spotykamy się w miejscu wyznaczonych planem szczegółowym (podawanym do wiadomości uczestników w tzw. ROAD BOOK), w godzinach rannych i ruszamy grupą najszybszą możliwą drogą w kierunku Rumunii, drogami Słowacji na nasz pierwszy postój noclegowy zaplanowany w okolicach MALA BARA przy granicy z Węgrami….W drodze – jak zwyczaj naszych organizacji nakazuje – wyznaczone tzw. między-punkty kolejnych zbiórek, tak by ułatwić uczestnikom dołączanie w najdogodniejszym dla nich miejscach wzdłuż trasy naszego przejazdu.

Wieczorem wspólna kolacja otwierająca i integracyjna dla uczestników (ognisko, lub lokalna restauracja).

Dalej
DZIEŃ 2
Malá Bara (SK) (RO) Petea - Micula - Săpânța

PLAN DNIA:

  • 8:30 wyjazd na drogę
  • zjeżdżamy z dróg krajowych na lokalne i ruszamy do Rumunii, kierunek okręg Marmarosz
  • w drodze krótki postoje w trasie na fotografie i na zwiedzanie miejsc w programie
  • w trasie postój obiadowy w punkcie gastro, możliwe że wiejskiej gospodzie
  • dojazd do Săpânța
  • wyżywienie:/-/-
  • nocleg: camping w Săpânța, lub okolicach
Czas ok. 4 godziny (+ postoje)
Trasa ok. 220 km

Poranne śniadanie, zwijanie namiotów… ruszamy o 8:30. Celem na dziś eksploracje okręgu Satu Mare, przejazd malowniczymi drogami Marmarosz, obiekt wpisany na listę Światowego Dziedzictwa UNESCO – Sapanta z Wesołym Cmentarzem i wieczorne grillowanie w otoczeniu prawdziwej Rumunii, jak niektórzy nazywają okolice.

 

 

Dalej
DZIEŃ 3
Săpânța Sighetu Marmației Baia Sprie Dănești Breb

PLAN DNIA:

  • 8:30 wyjazd na drogę, szlakiem drewnianych cerkwi Marmarosz UNESCO
  • przystanek na zwiedzanie Maramurskiego Muzeum Wsi w Sighetu Marmației
  • droga 18 i cerkiew pod wezwaniem św. Paraskewy w Desești z 1770 r.
  • droga 183A do punktu widokowego Cheile Tătarului i Podul dintre ape, Munții Gutâi
  • droga 18 do Baia Sprie
  • droga 184 i cerkiew pod wezwaniem Świętych Archaniołów w Șurdești z 1721 r. i/lub cerkiew pod wezwaniem Świętych Archaniołów w Plopiș z 1796/1798 r.
  • przejazd do wsi Breb
  • wyżywienie:/-/-
  • nocleg: camping w Breb, lub okolicach
Czas ok. 5 godzin (+ postoje)
Trasa 140-200 km

Dzień prawdziwych eksploracji Marmarosz.

Region, który wielu podróżników nazywa prawdziwą Rumunią, bez wątpienia ma do zaoferowania niewiele skażony obcymi kulturami świat… Region omijany przez szlaki handlowe rozwijającej się w średniowieczu Europy, zachował swój pierwotny – i kształtowany na przestrzeni wielu wieków – charakter. Region drewnem i rzemiosłem snycerskim, jakich mało spotkać stojący,
Niestety drewno, choć budulcem trwałym, to na żar ognia niezwykle podatnym. To, co do dziś przetrwało nosi rodowód XVII wieczny, pewnie za sprawą ostatnich najazdów tatarskich ogniem i mieczem naznaczanych. 
 
Kultura regionu niezwykle oryginalna, ze specyficznymi elementami wyróżniającymi na tle pozostałych regionów kraju. Marmarosz to region prawdziwej ostoi folkloru, której krajobraz współtworzą łagodne grzbiety górskie oraz tradycyjne drewniane domy, bramy i cerkwie ze strzelistymi wieżami, a których wyjątkowość została doceniona kilkoma wpisami na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.  Niezwykle kolorowe, klimatyczne rumuńskie wsie i serdeczni ludzie. 
To właśnie zobaczymy podczas naszych dzisiejszych (i jutrzejszych) eksploracji, choć nie bez znaczenia pozostają drogi jakimi będziemy się przemieszczać – z pewnością niektóre odcinki dostarczą nam niezapomnianych wrażeń.
 
Wieczorem, w samym Breb, możemy spędzić czas w klimatycznej knajpce, w samym centrum zagubionej w czasie równie klimatycznej rumuńskiej wsi…

 

Dalej
DZIEŃ 4
Breb Poienile Izei Mocod Sovata

PLAN DNIA:

  • 8:30 wyjazd na drogę, opuszczamy szlak drewnianych cerkwi, choć w drodze obok jeszcze jednej, najstarszej przejedziemy
  • najstarsza cerkiew na szlaku pod wezwaniem św. Paraskewy w Poienile Izei z 1604 r
  • przejazd lokalną 186 do krajowej 17C
  • przejazd krajową 17C do Mocod i zjazd na lokalną 172
  • przejazd do Sovata
  • wyżywienie:/-/D
  • nocleg: hotel 4* w Sovata
Czas ok. 5 godzin (+postoje)
Trasa ok. 250 km

W Rumunii dolinie rzeki Târnava Mică, u stóp gór Gurghiului leży jedno z najbardziej znanych w Rumunii uzdrowisk. Sovata położona jest na Szeklerszczyźnie, stąd pewnie popularność miejsca wśród węgierskojęzycznych turystów i stąd też pewnie wiele napisów w tym języku informuje o atrakcjach. Dojechać wczesnym popołudniem i wypocząć przed kolejnym etapem podróży, to nasz plan na dziś. 

Dzisiejszą noc spędzimy w komfortowym, a nawet – relatywnie do dotychczasowych miejscówek- luksusowym hotelu w Novata, korzystając z lokalnych atrakcji i SPA.

Dzisiaj również wspólna kolacja w restauracji. Przez chwilę wracamy do luksusów cywilizacji 🙂  

Dalej
DZIEŃ 5
Sovata Viscri DN7C Transfogaraska

PLAN DNIA:

  • 8:30 wyjazd na drogę, kierunek Transfogaraska
  • w drodze kościół obronny w saskiej wsi Viscri (UNESCO) 
  • przejazd drogą panoramiczną DN7C od Cârțișoara,
  • serpentyny, punkty widokowe, jezioro Balea i najdłuższy w Rumunii tunel na wysokości 2042 m n.p.m.
  • dojazd na jeden z campingów na trasie Transfogaraskiej
  • wyżywienie:/-/-
  • nocleg: camping na Transfogaraskiej na wysokości poniżej 1000 m npm
Czas ok. 5 godzin (+ postoje)
Trasa ok. 240 km

Cel na dziś to malownicza trasa DN7C zwana Transfogaraską.

Zbudowana w latach 1970–1974 na polecenie ówczesnego wodza komunistycznej Rumunii Nicolae Ceaușescu, w miejscu istniejących duktów leśnych oraz szlaków górskich. Trasa Transfogaraska prowadzi przez Góry Fogaraskie, najwyższe pasmo Karpat w Rumunii. Łączy Siedmiogród z Wołoszczyzną. Północna trasa zaczyna się w Siedmiogrodzie, w okolicach Sybinu (tam zaczniemy), prowadzi serpentynami przez sam szczyt na wysokości 2035 m npm, a następnie opada po drugiej stronie Karpat, w miejscowości Curtea de Arges na Wołoszczyźnie. W dniu dzisiejszym w planie tylko część trasy i nocleg gdzieś w górach, w malowniczo położonym miejscu.

Dalej
DZIEŃ 6
DN7C Transfogaraska DN67C Transalpina

PLAN DNIA:

  • 8:30 wyjazd na drogę, kierunek DN67C Transalpina, a drodze jeszcze coś na Transfogaraskiej
  • DN7C do Curtea de Argeș, w drodze największa tama w Rumunii na jeziorze Vidraru
  • DN73C do Racovita
  • DN67 do Novaci
  • przejazd najwyżej położoną przejezdną trasą w Rumunii – DN67C Transalpina na odcinku Novaci-Oașa
  • wyżywienie:/-/-
  • nocleg: camping na Transalpinie poniżej 1000 m npm,  lub w pobliżu trasy
Czas ok. 7 godzin (+postoje)
Trasa ok. 290 km

Cel na dziś to malownicza i najwyżej położona trasa DN67C zwana Transalpiną.

Transalpina (droga krajowa o oznaczeniu 67C) – obecnie niezwykle malownicza i w całości asfaltowa droga, przebiegająca niemal dokładnie południkowo przez środkową część kraju. Całkowita długość zbliżona do Transfogaraskiej (około 150 km) i jest najwyżej położoną drogą kołową Rumunii – na przełęczy Urdele jej wysokość to 2145 m n.p.m.

Łączy wieś Ciocadia nieopodal Novaci w historycznej krainie Wołoszczyzny z Sebeș w Siedmiogrodzie (Transylwanii), przecinając z południa na północ główny grzbiet gór Parâng (drugie pod względem wysokości pasmo górskie rumuńskich Karpat) w Karpatach Południowych. 

Droga jest też jedną z najstarszych w Rumunii – jej początki (początki szlaku) sięgają czasów wojen dackich, tj. I i II w. n.e., kiedy to Rzymianie wytyczyli tędy szlak dla swoich legionów. Przystosowana ponownie do celów transportowych na przełomie XVIII/XIX wieku za czasów panowania austriackiego , rozbudowana w czasie I wojny światowej przez Niemców, udoskonalona przez Królestwo Rumunii w latach międzywojennych (hucznie otwarta z przypiętą nazwą „szlaku królewskiego”), utrzymywana w dobrym stanie do celów militarnych przez Niemców w czasie II wojny światowej, popadła w całkowitą ruinę po rumuńskiej rewolucji w 1989.

Odremontowana, wyasfaltowana, stanowi od 2013 roku atrakcję nie tylko dla motocyklistów. 

W dniu dzisiejszym w planie spora część trasy, ta najbardziej widowiskowa od Novaci do jeziora Oașa i nocleg gdzieś w Karpatach siedmiogrodzkich, w malowniczo położonym miejscu.

Dalej
DZIEŃ 7
DN67C Transalpina DN74 DN74A DN75 DN1R 44 APUSENI

PLAN DNIA:

  • 8:30 wyjazd na drogę, kierunek DN67C Transalpina, a drodze jeszcze coś na Transfogaraskiej
  • DN74 z Sebes do Abrud, dalej DN74A do Vârși, zjazd na DN75 w kierunku Apuseni
  • przejazd DN1R 44 przez Park Krajobrazowy i Rezerwat Przyrody APUSENI, w drodze idylliczne  krajobrazy, prastare wsie
  • wyżywienie:/-/-
  • nocleg: camping w Parku Krajobrazowym i rezerwacie przyrody APUSENI
Czas ok. 5 godzin (+ postoje)
Trasa ok. 250 km

APUSENI… (tł. Zachodnie), Park Krajobrazowy i jednocześnie Rezerwat Przyrody w zachodniej części Karpat.

Góry Zachodniorumuńskie (Apuseni w tłumaczeniu oznacza zachodni) to przepiękny fragment łańcucha z najwyższym szczytem pasma Varful Bihor, po rumuńsku nazywanym Curcubăta Mare, mierzącym 1849 m n. p. w Masywie Bihorskim.

Część Karpat z krajobrazami, jak ze starej baśni. Góry, szlaki turystyczne, jaskinie, lodowce, wsie i… przede wszystkim nadal dzika Rumunia. 

 

Dalej
DZIEŃ 8
DN1R 44 APUSENI (RO) Csengersima (HU) MALA BARA (SK)

PLAN DNIA:

  • 8:30 wyjazd na drogę, kierunek Węgry i Słowacja
  • punkt widokowy w Apuseni –  Belvedere Beliș
  • przejście graniczne Petea-Csengersima
  • dojazd do Słowacji Malá Bara
  • wyżywienie:/-/D
  • nocleg: Camping Malá Bara, Tree-Top Village (Słowacja), luksusowe domki na drzewach z SPA 
Czas ok. 6 godzin (+postoje)
Trasa ok. 350 km

Kończymy przygody outdoorowe i allroadowe w Rumunii. Przed nami ostatni odcinek górskich panoram w Parku Krajobrazowym Apuseni, zjazd na niziny i kierunek na północ do przejścia granicznego w Petea. Stamtąd drogami lokalnymi przez Węgry do Słowacji, kończymy w miejscu, w którym zaczynaliśmy – camping Mala Bara z drobną różnicą – na zakończenie naszej przygody noc w luksusowych domkach w koronach drzew. 

Również dzisiaj kolacja pożegnalna dla uczestników zorganizowana na campingu, lub w okolicznej karczmie.

Dalej
DZIEŃ 9
MALA BARE (SK) CZĘSTOCHOWA (PL)

PLAN DNIA:

  • wykwaterowanie do godz. 10:00
  • przejazd tranzytowy do Polski
  • wyżywienie: B/-/-
Czas ok. 7 godzin (+ postoje)
Trasa ok. 500 km

Dzień tranzytowy powrotny. Wracamy w podgrupach i indywidualnie, w zależności od miejsc docelowych, do których zmierzają uczestnicy. Trasa powrotu pilota do ustalenia w trakcie kolacji pożegnalnej, część uczestników zapewne dołączy do ostatniego, wspólnego przejazdu, pozostali wybiorą własne tempo i kierunek.

Już teraz wszystkich serdecznie zapraszamy na kolejne, wspólne, niezapomniane wyjazdy.

Dalej

O cenie

REGULARNA, podstawowa:

  • 700 € / uczestnik z motocyklem (stała dla minimum organizacyjnego, zakwaterowanie w hotelu w pokoju  Twin, lub Triple – tylko hotele)
  • 1200 € / PARA 2 uczestników z motocyklem (stała dla minimum organizacyjnego, zakwaterowanie w hotelu w pokoju DBL – tylko hotele)

 

OPCJE UPUSTÓW I DODATKÓW DO CENY REGULARNEJ:

  • uczestnik towarzyszący, pasażer pokój DBL (wyłącznie hotele): cena regularna – 200  (= 500 /pasażer)
  • uczestnik grupowy, rezerwacja dla min. 5 osób: cena regularna – 5% CENY REGULARNEJ (wymagany bezpośredni kontakt z Organizatorem tel. +48 512818380 i założenia rezerwacji grupowej)
  • zakwaterowanie w pokoju1-osobowym SGL (wyłącznie hotele):  cena regularna +100
  • zindywidualizowane posiłki dla uczestnika:  cena regularna +50

 

PŁATNOŚCI I UMOWA:

  • 25% opłaty rezerwacyjnej w terminie do 5 dni od zgłoszenia udziału / dokonania rezerwacji / zawarcia umowy
  • 75% pozostałej kwoty umowy w terminie ustalonym umową (30-45 dni przed datą imprezy)

Umowa zawierana jest elektronicznie w formie dokumentowej i w systemie rezerwacyjnym online. Płatności bezgotówkowe obsługuje platforma PayU.


GWARANCJA STAŁEJ CENY I ZWROTÓW:

  • gwarancja ceny dla minimum organizacyjnego 7 uczestników
  • możliwość zorganizowania imprezy poniżej minimum organizacyjnego 7 uczestników przy akceptacji zmiany ceny przez wszystkich uczestników
  • zwrot 100% wpłat w przypadku braku minimum organizacyjnego 7 uczestników i braku zgody wszystkich uczestników na zmianę ceny
  • zwrot 100% wpłat w przypadku czynników uniemożliwiających przeprowadzenie imprezy przez Organizatora i jej odwołania

 

Cena zawiera
  • udział 24/7 pilota/kierownika/TL wycieczki na całej trasie przejazdowej
  • udział i ubezpieczenie uczestnika imprezy turystycznej (suma ubezpieczenia 10.000 euro)
  • opłaty na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
  • 6x pole campingowe miejsce pod namiot (opłacone miejsce na polu namiotowym z infrastrukturą + lokalne podatki)
  • 1x nocleg w hotelu w standardzie 4**** SPA
  • 1x nocleg w luksusowych domkach 3*** – domki w koronach drzew
  • 1x śniadanie
  • 3x posiłki dodatkowe (typu L, lub D) – wyżywienie w trasie wg opisu w PLANIE DNIA (legenda: B-śniadanie / L -lunch, lekki obiad / D-kolacja)
  • pakiet powitalny uczestnika: upominki i gadżety okolicznościowe, naklejka
  • foto i wideo-relacja wspólna dla wszystkich uczestników

 

Cena nie zawiera
  • motocykli – motocykle własne uczestników
  • paliwa do motocykli
  • ubezpieczeń motocykli
  • opłat drogowych, parkingowych i innych
  • kosztów pomocy drogowej w przypadku zaistniałej potrzeby (zalecane posiadanie przez uczestników Assistance Motocyklowego na Europę)
  • ubezpieczeń dodatkowych uczestników poza wskazanymi
  • biletów wstępu do punktów atrakcji turystycznych poza wskazanymi w CENA ZWIERA
  • wyżywienia poza wskazanym w PLANIE DNIA niżej
  • podatków i opłat lokalnych, napiwków
  • innych poza wskazanymi w ofercie

Rezerwacje

JAK DOKONAĆ REZERWACJI?

System sprzedaży internetowej umożliwia łatwe zgłoszenie udziału przez przycisk „OTWÓRZ FORMULARZ REZERWACJI ONLINE” odpowiednio dla daty wydarzenia, przy której się znajduje. Użyj przycisku, by otworzyć i wypełnić prosty formularz z danymi zgłaszanych uczestników, zatwierdź w formularzu Swoją rezerwację i ciesz się wyjazdem. Umowa zostanie przesłana automatycznie na adres e-mail, a o kolejnych etapach przypominać będą powiadomienia SMS i e-mail. W razie wątpliwości zawsze możesz skorzystać z bezpośredniego kontaktu z nami – zadzwoń 512 818 380, lub napisz

Nie zastanawiaj się dłużej, ktoś może Cię uprzedzić! REZERWUJ JUŻ DZIŚ!

Zarezerwuj już teraz