THE BEST OF PERU & CHILE – INKOWIE, ATACAMA, ANDY I MACHU PICCHU

[2110-1]
Termin

Terminy

10/10/2021
Cena

Cena

4800 €
Dystans KM

Dystans

~ 5300km
Formuła

Formuła

motorcycle

Szczegóły wydarzenia

Opis
Opis
Mapa
Mapa
Plan
Program
Galeria
Galeria
O cenie
O cenie
Rezerwacje
Rezerwacje

Wstęp

Cztery strefy klimatyczne i ich sceneria: od pustynnej, przez wiecznie zielone lasy, rajskie plaże, kilkutysięczne góry, do potężnych lodowców. Osobliwości, jakich na podobieństwo trudno szukać gdziekolwiek indziej – Atacama z jej fragmentami, które nie zaznały kropelki deszczu od ponad 400 lat, Ojos del Salado drugi co do wysokości szczyt Ameryki Południowej, ponad 50 czynnych wulkanów i Ziemia Ognista na końcu świata. Setki zabytków, wiele z blisko tysiącletnim rodowodem, kolebka cywilizacji Inków, zapierające dech w piersiach widoki i.. Machu Picchu. Tym właśnie są dwa najpiękniejsze kraje Ameryki Południowej – Chile i Peru.

Zorganizowana w czasie 19 dni, turystyczna przygoda pośród majestatycznych szczytów Andów, z przystankiem w Machu Picchu, przejazdem przez Świętą Dolinę Inków, streetfoodem w Cuzco, morsowaniem w Titicaca, rejsem na Uros, spojrzeniem na geoglify z Nazca, foto sesją w Kanionie Colca, medytacją w Klasztorze Świętej Katarzyny w Arequipa, w kontakcie bezpośrednim z naturą i andyjską kulturą.

Opis

CZYM JEST TA OFERTA, DLA KOGO WYJAZD?

Jest wyjazdem turystycznym, z definicji nastawionym na poznanie kraju, ciekawych miejsc i lokalnej kultury. Nie ma w wydarzeniu elementów wyczynu, w tym rywalizacji i współzawodnictwa. Uczestnicy podróżują w grupie, spędzają czas w grupie i wzajemnie się wspierają. Trasa opracowana została dla motocykli turystycznych enduro (BMW 1200, Honda Africa Twin itd.), a przyjęta formuła zakłada transport motocykli uczestników z/do Europy. Skierowana do miłośników wypraw podróżniczych w grupie (wypraw pozbawionych luksusu, z pewną dozą nieprzewidywalności, acz z kontrolowanym marginesem ryzyka), miłośników zróżnicowanych krajobrazów, zróżnicowanej przyrody i pogody, pozostałości starożytnej kultury i architektury, zdaniem – oferta dla wszystkich, którzy chcą spędzić kilkanaście dni ekscytującej wyprawy po zachodniej części Ameryki Południowej, w sercu cywilizacji Inków. Przewidziana w korzystnym turystycznie – dla tej destynacji – okresie października, pozwoli na wykorzystanie najdogodniejszych warunków pogodowych do spędzenia czasu,  zebranie przepięknych wspomnień, relacji foto i wideo.

Dlaczego Chile i Peru?

To właśnie Chile i Peru są dziś najpopularniejszymi kierunkami turystycznymi leżącymi w Ameryce Łacińskiej. Obydwa oferują cały wachlarz atrakcji od amazońskiego lasu deszczowego, przez częściowo dzikie wybrzeże Pacyfiku, pustkowia, pustynie, po przepiękne szczyty Andów. Dawna część imperium Inków, podbijania sukcesywnie przez Hiszpanów od 1540 roku to, poza niezwykle zróżnicowaną i wciąż dziewiczą przyrodą, również obszar bezcennych skarbów historycznych.

JAKI JEST PLAN W SKRÓCIE?

Rozpoczniemy w Santiago de Chile, gdzie przylecimy z Europy najprawdopodobniej w godzinach dopołudniowych. Stąd aklimatyzacja w San Antonio, a kolejny dzień juz z motocyklami i asyście lokalnych opiekunów. Przemierzając wyznaczoną trasę na północ w kierunku Peru zahaczymy o najważniejsze atrakcje regionów (czytaj PUNKTY PROGRAMU niżej). 19 dni na odcinku około 5300 km, z dystansami dziennymi 80-520 km i mnóstwem przewidzianych atrakcji pozwoli nam na prawdziwie podróżniczą eksplorację tej najatrakcyjniejszej części Ameryki Łacińskiej. Zakończymy w Arica w Chile, skąd po relaksującym plażowaniu, 19 dnia wracamy lotem do Europy. Motocykle uczestników zostaną przetransportowane w obydwie strony, a operacja logistyczna został tak zaplanowana, by zaabsorbować nas w możliwie najmniejszym wymiarze czasu. Czas transportu motocykli z punku w Warszawie do Portu w Chile około 3 tygodni.

CO WYRÓŻNIA NASZĄ PROPOZYCJĘ?

Ofert podobnych znaleźć można kilka. Spośród wszystkich dostępnych naszą wyróżniają:

  • nie jest ofertą „niskobudżetową” – zaspokaja potrzeby podróżowania i spędzania czasu w warunkach wysoce komfortowych
  • kompleksowa obsługa logistyczna transportu motocykli uczestników z Polski do Chile i powrót
  • wysoka gwarancja ubezpieczeniowa Organizatora i wysoka suma ubezpieczenia podróżnych w ramach organizacji
  • opieka 24/7 pilota-kierownika wyprawy i doświadczonego motocyklisty
  • opieka 24/7 pilota lokalnego, hiszpańsko-anglo-języcznego w czasie całej realizacji planu wyprawy
  • wyprawa w szczegółowo zaplanowanych ramach programowych, bez utraty cennego czasu na niezaplanowane działania
  • samochód serwisowy asekuracji technicznej i przewozu bagaży wzdłuż zaplanowanej trasy

Propozycja wyjazdu przygotowana we współpracy z Partnerem i formalnym Organizatorem Wyprawy Turystycznej, jak w temacie –
ALEKSANDRA TRZASKOWSKA TYLKO DLA ORLIC

Zawsze pytaj organizatora, czy posiada odpowiednie zezwolenia i gwarancje, które zgodnie z obowiązującym prawem są bezwzględnym wymogiem, a legalnie działające podmioty podlegają ustawowemu nadzorowi i obowiązkowi rejestracji w CEOTiPUNPUT.  

  • Prowadzimy jednocześnie działalność agencyjną m.in. dla AXA Ubezpieczenia Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A., doradzamy i ubezpieczamy Twój wyjazd, proponując najdogodniejsze warianty. W naszej ofercie poza możliwością zwiększenia sum ubezpieczeń również Ubezpieczenie Kosztów Rezygnacji i Przerwania imprezy Turystycznej w bardzo atrakcyjnej cenie nie przekraczającej 3,5% kosztów imprezy.
  • Formuła wyjazdów stawia bardzo wysoko potrzeby turystyki poznawczej i towarzyskiej.
  • Bezpieczeństwo przede wszystkim i wysoka jakość za przystępną cenę. Sprawdzona baza noclegowa i sprawdzone trasy przejazdowe.
  • Jesteśmy częścią grupy, integrujemy i bawimy się wspólnie z Wami, dbając czujnie o bezpieczeństwo, sprawną realizację i wyłącznie pozytywne wrażenia. Stwarzamy warunki do budowania wartościowych i trwałych relacji, szanując jednocześnie Waszą prywatność
  • Wszyscy nasi klienci objęci są nagrodowym programem lojalnościowym MOTOloyalty – dającym wymierne korzyści ze stałej współpracy…

Rodzaj wydarzenia

motocyklowa wyprawa turystyczno-podróżnicza, objazdowa północnej części Chile i południowej Peru

Data organizacji

10.10.2021 (ND) – 28.10.2021 (CZ)

Miejsce organizacji

CHILE, PERU

Transport do miejsca

MOTOCYKLE:

  • spedycja dwukierunkowa, w ramach organizacji i ceny oferty (organizator zapewnia całość procesu logistyki transportu i opłat celnych za motocykle uczestników z punktu odbioru motocykli-Warszawa do miejsca docelowego-San Antonio oraz powrotnie z Arica do Warszawa, na życzenie organizator może zapewnić odbiór motocykla z dowolnego wskazanego przez Uczestnika miejsca – usługa dodatkowo płatna)

UCZESTNICY:

  • przelot własny uczestnika, wyłączony z organizacji i ceny oferty (organizator na życzenie zaproponuje bilety lotnicze wybranych przewoźników, na miejscu organizator zapewnia transport z lotniska do miejsca odbioru motocykli/samochodów)

Rodzaj transportu do miejsca

MOTOCYKLE:

  • spedycja morska

UCZESTNICY:

  • przelot linie lotnicze

Transport w miejscu

  • własny środek transportu uczestnika – motocykl
  • wypożyczony samochód typu SUV/pickup

Program ramowy

  • transport lądowy z Warszawy do portu w DE – fracht morski motocykli do San Antonio (około 3 tygodnie)
  • przelot BERLIN-SANTIAGO de Chile
  • 19 dni w Chile i Peru, objazdowo na własnych motocyklach lub w aucie typu SUV/pickup
  • przelot ARICA – BERLIN
  • transport fracht morski motocykli do Europy, transport lądowy do Warszawy (około 3 tygodnie)

Punkty programu

GŁOWNE:

  • atrakcje przyrodniczo – krajobrazowe jak i kulturowe;
  • andyjskie seprentyny;
  • wybrzeże Pacyfiku;
  • pustynia Atacama;
  • wydmy i oaza;
  • najwyżej położone jezioro świata – Titicaca;
  • wyspy Uros;
  • Kanion Colca i kondory;
  • najważniejsze zabytki związane z kulturą Inków: Machu Picchu, Święta Dolina i stolica Inków – Cuzco;
  • Arequipa ze słynnym klasztorem Św. Katarzyny;
  • Lot nad geoglifami z Nazca

Program, jak i poszczególne punkty mogą ulec zmianie na skutek nieprzewidzianych warunków drogowych,  nieprzewidzianych utrudnień w miejscach realizacji programu, jak i innych zdarzeń niezależnych od Organizatora.

Łączny dystans

ok. 5300 km

Dystans dzienny (min-max)

80 – 520 km

Rodzaj szlaku

  • drogi asfaltowe (ok. 90%) w terenie płaskim i górzystym
  • drogi szutrowe ok. 10%

Poziom trudności

wymagający i trudny (nie dla początkujących podróżników)

Ilość uczestników (min-max)

7-11

Ilość dób zakwaterowania

18

Cena uczestnictwa

CENA REGULARNA:

  • 4.800 EURO / uczestnik-kierowca, 1 motocykl (stała dla minimum organizacyjnego 7 uczestników, zakwaterowanie w pokoju TWIN)
  • 2.800 EURO / uczestnik-pasażer na motocyklu (stała dla minimum organizacyjnego 7 uczestników, zakwaterowanie w pokoju TWIN)
  • 3.700 EURO / uczestnik-kierowca/pasażer w wynajętym samochodzie SUV 2-4 osoby (stała dla minimum organizacyjnego 2 uczestników w samochodzie, obejmuje koszt wynajęcia samochodu bez paliwa i opłat w trasie, zakwaterowanie w pokoju TWIN)

DOPŁATY:

  • 50 EURO / noc do zakwaterowania w pokoju 1-osobowym (SGL)
 
 
 

Gwarancja stałej ceny

  • gwarancja ceny dla minimum organizacyjnego 7 uczestników
  • możliwość zorganizowania wyprawy poniżej minimum organizacyjnego 7 uczestników przy akceptacji zmiany ceny przez uczestników
  • zwrot 100% wpłat w przypadku braku minimum organizacyjnego 7 uczestników i braku zgody na ewentualną zmianę ceny przez uczestników
  • zwrot 100% wpłat w przypadku odwołania imprezy przez organizatora z powodu czynników uniemożliwiających jej realizację

Dodatkowe

  • wymagane ważne międzynarodowe prawo jazdy
  • rekomendujemy wykupienie dodatkowego, osobistego ubezpieczenie na użytkowanie pojazdów w miejscu docelowym (motocykle) oraz dodatkowego medycznego

Informacje na temat poszczególnych krajów tranzytowych i docelowego dostępne na stronach MSZ:

INFORMACJE O SZCZEPIENIACH:

Mapa

Mapa wycieczki

Program

Dzień 1
  • odbiór z lotniska i przewóz do hotelu
  • wyżywienia w programie -/-/-
  • zakwaterowanie w okolicach San Antonio
Czas
Trasa lot BER-SCL

Santiago de Chile Przylot i odpoczynek

Przylot do Santiago de Chile. Przejazd do hotelu w San Antonio. Dzień odpoczynku po długim locie i aklimatyzacja. Nazajutrz odbierzemy motocykle i samochody.

Dalej Typ Dalej
Dzień 2
  • przejazd na północ
  • postoje w trasie przy plantacjach winorośli, w osadach rybackich
  • wyżywienia w programie B/-/-
  • zakwaterowanie w okolicach OVALLE, w jednym z gospodarstw
Czas ok. 6 godzin (+ postoje)
Trasa ok. 360 km

San Antonio – okolice Ovalle

Rano odbieramy nasze motocykle i ruszamy w trasę. Będą góry i Pacyfik. Pacyfik zawsze z lewej. Góry różnie. To będzie nasze pierwsze zetknięcie z Andami, w tym miejscu suchymi, poprzecinami dolinami, w których uprawia się winorośl. Zobaczymy też typowe chilijskie miasteczka rybackie, Zjemy pierwsze słynne empanady. Po południu dojedziemy do pięknego gospodarstwa, położonego wśród winorośli, gdzie zostaniemy na noc.

Dalej Typ Dalej
Dzień 3
  • przejazd na północ via Panamerica
  • postoje w górach i portach rybackich
  • wyżywienia w programie B/-/-
  • zakwaterowanie w okolicach CAPIAPO
Czas ok. 7 godzin (+ postoje)
Trasa ok. 420 km

Ovalle –Pustynia Atacama – okolice Copiapo

Poznamy uroki przemieszczania się po Ameryce Południowej słynną Panamericaną.  Będą górskie serpentyny, a po południu dojedziemy do obrzeży Pustynii Atacama. Przejedziemy przez Domeyko, miasteczko nazwane tak na cześć polskiego inżyniera Ignacego Domeyko, prężnie działającego w tej części kontynentu. Zobaczymy z daleka kilka słynnych obserwatoriów astronomicznych – ta część Andów charakteryzuje się wyjątkowo dobrą pogodą, aż 350 dni w roku świeci tu słońca, a noce są gwieździste. Większość poważnych obserwatoriów astronomicznych jest właśnie tu usytuowana. Zatrzymamy się też w kilku urokliwych portach rybackich, w których do tej pory widać kolorowe, małe łódki rybaków wypływających co noc na połowy (np. Huasco).

Dalej Typ Dalej
Dzień 4
  • przejazd obrzeżami pustyni Atacama
  • wyżywienia w programie B/-/-
  • zakwaterowanie w okolicach ANTOFAGASTA
Czas ok. 7 godziny (+ postoje)
Trasa ok. 520 km

Copiapo – Antofagasta

Dziś będzie bardzo gorąco. Przejeżdżamy przez najsuchszą pustynię świata – Pustynię Atacama. Będziemy trzymać się jak najbliżej Pacyfiku – bryza morska daje wytchnienie. Zobaczymy słynną „Rękę Pustyni”.

Dalej Typ Dalej
Dzień 5
  • zwiedzanie La Portada
  • wyżywienia w programie B/-/-
  • zakwaterowanie w okolicach IQUIQUE
Czas ok. 6 godzin (+ postoje)
Trasa ok. 420 km

Antofagasta – Iquique

Dzień zaczniemy od odwiedzenia La Portada – malowniczego łuku sklanego u wybrzeży Antofagasty. Dalej pojedziemy na północ, wzdłuż Pacyfiku. Po drodze zjemy pyszny lunch przygotowany ze świeżych połowów. Po południu przekonamy się jak wyglądają wielkie wydmy, na których kilkukrotnie rozgrywały się losy rajdu Dakar.

Dalej Typ Dalej
Dzień 6
  • zwiedzanie wymarłych górniczych miasteczek (Humberstone)
  • plażowanie w Arica
  • wyżywienia w programie B/-/-
  • zakwaterowanie w okolicach ARICA
Czas ok. 4 godzin (+ postoje)
Trasa ok. 315 km

Iquique – Arica

Dzień tzw. ghost towns. Wymarłych górniczych miast. Szkielety na środku pustni robią porunujące wrażenie. Odwiedzimy to najbardziej znane – Humberstone i według nas najciekawsze… Niespodzianka. Po południu dojedziemy do klimatycznego, nadmorskiego miasteczka Arica. Gdzie będziemy mogli odpocząć na plaży.

Dalej Typ Dalej
Dzień 7
  • przejazd do Arequipa, zwiedzanie miasteczka
  • wyżywienia w programie B/-/-
  • zakwaterowanie w okolicach AREQUIPA
Czas ok. 7 godzin (+ postoje)
Trasa ok. 430 km

Arica – Arequipa

Wjeżdżamy do Peru i znowu w Andy. Zaczną się poważne wysokości i kręte drogi. Po południu dojedziemy do Arequipa, pięnego kolonialnego miasta położonego u podnóża dwóch wulkanów. Odwiedzimy Konwent św. Katarzyny i starówkę.

Dalej Typ Dalej
Dzień 8
  • przejazd wysokogórskimi drogami
  • dojazd do Kanionu Colca
  • wyżywienia w programie B/-/-
  • zakwaterowanie w okolicach CHIVAY
Czas ok. 4 godziny (+ postoje)
Trasa ok. 170 km

Arequipa –  Chivay

Przed nami pierwszy dzień jazdy w całości górskimi drogami i na wysokościach. Będzie pięknie, malowniczo i bardzo kręto. Po południu dojedziemy w okolice słynnego Kanionu Colca, uznawanego za najgłębszy na świecie.

Dalej Typ Dalej
Dzień 9
  • wschód słońca nad Kanionem Colca i szybujące kondory
  • przejazd nad jezioro Titicaca i wizyta łodziami na jednej z pływających Wysp Uros
  • wyżywienia w programie B/-/-
  • zakwaterowanie w okolicach TPUNO
Czas ok. 5 godzin (+ postoje)
Trasa ok. 270 km

Chivay – Titicaca – Puno

Rano będziemy wypatrywać kondorów, szybujących tu nad najgłębszym Kanionem Świata – Colca. Następnie udamy się nad Jezioro Titicaca, gdzie po południu łodziami popłyniemy na Wyspy Uros.

Dalej Typ Dalej
Dzień 10
  • przejazd widokowy do Cusco
  • wyżywienia w programie B/-/-
  • zakwaterowanie w okolicach CUSCO
Czas ok. 6 godzin (+ postoje)
Trasa ok. 390 km

Puno – Cusco

Dziś będziemy podążać jedną z najpiękniejszych motocyklowych dróg jakie istnieją. Dla chętnych wycieczka do Tęczowej Góry (Montana de Siete Colores). Fantastyczne widoki, majestatyczne góry a na koniec… stolica Inków Cusco.

Dalej Typ Dalej
Dzień 11
  • dzień bez motocykla w Cusco
  • wyżywienia w programie B/-/-
  • zakwaterowanie w okolicach CUSCO, jak noc poprzedzająca
Czas 1 dzień
Trasa 0 km

Cusco dzień wolny: zwiedzanie

Zasłużony dzień wolny. Ale tylko od motocykli. Dziś mamy mnóstwo do zwiedzania: wszystkie atrakcje starego Cuzco i okolic! Także nudzić się nie będziemy.

Dalej Typ Dalej
Dzień 12
  • przejazd przez Świętą Dolinę Inków
  • przejazd przez Pisac
  • zwiedzanie fortu w Ollantaytamb
  • wyżywienia w programie B/-/-
  • zakwaterowanie w okolicach URUBAMBA / OLLANTAYTAMBO w peruwiańskiej hacjendzie
Czas ok. 3 godziny (+postoje)
Trasa ok. 110 km

Cusco – Pisac – Ollantaytambo / Urubamba

Święta Dolina Inków i Pisac to na pewno jedno z tych miejsc w Peru, których ominąć nie można. Oczywiście wszystkie je odwiedzimy. Na deser zostawiamy fort w Ollantaytambo. Nocleg spędziemy w malowniczej peruwiańskiej hacjendzie.

Dalej Typ Dalej
Dzień 13
  • przejazd do Ollantaytambo / Urubamba, zakwaterowanie
  • przejazd komunikacją publiczną do Machu Picchu
  • wyżywienia w programie B/-/-
  • zakwaterowanie w okolicach Ollantaytambo / Urubamba
Czas ok. 2 godzin (+postoje)
Trasa ok. 80 km

Ollantaytambo / Urubamba – Aguas Calientes – Macchu Picchu – Ollantaytambo  / Urubamba

Zostawiamy motocykle w hotelu i pociągiem udajemy się do Aguas Calientes, bazy wypadowej na Macchu Picchu, a następnie autobusem do Macchu Picchu. To będzie niezapomniany dzień wśród najsłynniejszych ruin świata! Wieczorem zjedziemy kolejką do hotelu.

Dalej Typ Dalej
Dzień 14
  • przejazd wysokogórskimi drogami do Abancay, postój
  • przejazd nad Pacyfik
  • wyżywienia w programie B/-/-
  • zakwaterowanie w okolicach CHALHUANCA
Czas ok. 5 godzin (+postoje)
Trasa ok. 320 km

Urubamba – Abancay –  Chalhuanca

Ciąg dalszy górskiego roller costera. Wijące się jak węże drogi, majestatyczne Andy – czyli to co motocykliści kochają najbardziej. Lunch zjemy w Abancay – przepięknym kolonialnym mieście. Stąd będziemy się kierować w stronę Pacyfiku. Ale mamy jeszcze  do zjechania kilka tysięcy metrów!

Dalej Typ Dalej
Dzień 15
  • przejazd górskimi drogami do Nasca
  • wyżywienia w programie B/-/-
  • zakwaterowanie w okolicach NASCA
Czas ok. 5 godzin (+postoje)
Trasa ok. 350 km

Chalhuanca – Nasca

To nasz ostatni dzień, który w całości spędzimy w górach. Lamy, górale i urokliwe wioski – to wszystko czeka nas na trasie.

Dalej Typ Dalej
Dzień 16
  • lot nad malowidłami Nasca
  • przejazd na wybrzeże
  • wyżywienia w programie B/-/-
  • zakwaterowanie w okolicach CHALA
Czas ok. 3 godzin (+ postoje)
Trasa ok. 170 km

Nasca – Chala

Rano proponujemy Wam lot nad słynnymi malowidłami/liniami Nasca. To najlepszy sposób, żeby zobaczyć te niesamowite dzieło. Po południu wyruszymy nad Pacyfik.

Dalej Typ Dalej
Dzień 17
  • przejazd do Moquequa
  • wyżywienia w programie B/-/-
  • zakwaterowanie w okolicach MOQUEQUA
Czas ok. 7 godzin (+postoje)
Trasa ok. 490 km

Chala – Moquegua

Długi dzień nad Pacyfikiem. Rybackie wioski, świeże ryby i rzadko odwiedzana trasa nad Pacyfikiem. Morska bryza umili nam jazdę.

Dalej Typ Dalej
Dzień 18
  • przejazd do Arica
  • odstawienie motocykli do transportu
  • odpoczynek i plażowanie
  • wyżywienia w programie B/-/-
  • zakwaterowanie w okolicach ARICA
Czas ok. 4 godz. (+postoje)
Trasa ok. 220 km

Moquegua – Arica

Wracamy do Chile. W Arica oddajemy motocykle do transportu. Po południu odpoczynek na plaży. Należy nam się po długie i intensywnej podróży.

Dalej Typ Dalej
Dzień 19
  • dowóz na lotnisko
  • lot powrotny
  • wyżywienia w programie B/-/-
Czas
Trasa lot ARI-BER

Wylot  – powrót do Europy

Niestety czas już kończyć i wracać. Wylot z Arica do Europy (Berlina) najkorzystniejszymi połączeniami i powrót do domów..

Dalej Typ Dalej

O cenie

Cena zawiera
  • zakwaterowania w hotelach, pensjonatach w standardzie 3* i 4*, w pokojach 2-osobowych
  • udział 24/7 pilota/kierownika/TL wycieczki na całej trasie przejazdowej
  • opieka 24/7 lokalnego pilota (j. hiszpański)
  • ubezpieczenie OC na motocykle
  • ubezpieczenie podróżne uczestników imprezy turystycznej
  • opłaty na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
  • transfery uczestników (lotniskowe i parkingowe)
  • samochód serwisowy na całej trasie przejazdu (z przewozem bagaży)
  • 18 noclegów w hotelach, motelach, pensjonatach o wysokim standardzie BB: pokoje 2- osobowe z wyposażeniem, łazienki
  • na miejscu — mapy trasy
  • pakiet startowy uczestnika
  • foto i wideo-relacja wspólna dla wszystkich uczestników
Cena nie zawiera
  • biletów lotniczych (biletów nie należy rezerwować bez uzgodnienia z Organizatorem. -wymagane potwierdzenie skompletowania grupy i ostateczne terminowe)
  • wizy turystycznej
  • paliwa do motocykli
  • kosztów ewentualnych napraw motocykli uczestników
  • posiłków poza wskazanymi śniadaniami
  • wycieczek fakultatywnych
  • biletów wstępu do atrakcji turystycznych w programie
  • biletu na lot nad Nazca
  • napiwkówi innych lokalnych
  • ubezpieczeń dodatkowych uczestników poza ubezpieczeniem uczestników imprezy turystycznej w ramach umowy generalnej

Rezerwacje

System rezerwacyjny został wyłączony dla tej oferty. Przyczyną mogą być trwające prace nad ofertą, planowane zmiany, lub ostatecznie niezatwierdzony termin jej realizacji. Interesuje Cię ta propozycja? Skontaktuj się z nami.

Zarezerwuj już teraz