WIETNAM objazdowo, a nie tylko MOTOCYKLOWO… od SAIGONU po HANOI

[WO-VN-MX-2]
Termin

Terminy

10/03/2023
Cena

Cena

2200 €
Dystans KM

Dystans

~ 1300km
Formuła Formuła

Formuła

motorcycle | mix

Szczegóły wydarzenia

Opis
Opis
Mapa
Mapa
Plan
Program
Galeria
Galeria
O cenie
O cenie
Rezerwacje
Rezerwacje

Wstęp

Prawdziwa perła Indochin, kraj o ogromnym bogactwie kulturowym, niezwykle piękny i egzotyczny. Imponujące miasta, klimatyczne wsie, buddyjskie świątynie, magiczna przyroda i rajskie wybrzeże usiane tysiącami wysepek i skalnych formacji – podróż do tego zakątka Azji nigdy nie rozczarowuje.  Płaski i zielony krajobraz bezkresnych pól ryżowych urozmaicają kolorowe targi i nietypowe świątynie. Aromatycznej kawy i świeżych owoców nikomu tutaj nie zabraknie…

Propozycja wyprawy eksploracyjnej, krajoznawczej i kulturoznawczej, od Ho-Chi-Minh (Sajgon) po Ha-Noi, z południa na północ, z przejazdem malowniczymi drogami Wietnamu Południowego na odcinku  od Sajgonu do Hue, z przelotem lokalnymi liniami do Hanoi, w czasie 12 dni, w formule zmotoryzowanej na dwa i cztery koła.  Wyprawa turystyczna, bezpiecznie zorganizowana, dla miłośników podróżowania jednośladem oraz preferujących podróżowanie w bardziej komfortowych warunkach czteropunktowego podparcia. Przygoda dedykowana przede wszystkim osobom gustującym w umiarkowanie aktywnym i jednocześnie towarzyskim sposobie spędzania czasu przeznaczonego na nieszablonowe eksploracje świata…

OFICJALNYM PARTNEREM IMPREZY JEST

 

 

D6-HaiVan
D4-Phong-Nha-Ke-Bang
D5-VinhMoc
D9-cam-Ranh
D8-TuyHoa-1
D6-HaiVan-2
D5_mostHienluong
D11-CatTien-2
D2-wioska-jedwabna
D11-CatTien
D6-WioskiPaKo
D6-hai-van-pass
D7-hoi-an-kanal-i-kolorowe-lodki
D10-dalat-piekny-widok-na-doline
D9-nha-trang-widok-wybrzeza
D10-dalat-piekny-zachod-slonca-nad-dolina
D6-hai-van-przelecz-droga
D8-Ganh-Da-Dia-Bazaltowe-Kolumny-Tuy-Hoa
previous arrow
next arrow

Opis

SPECYFIKACJA SZCZEGÓŁOWA OFERTY

RODZAJ WYDARZENIA: turystyka poznawcza i rekreacyjna, formuła objazdowa po Wietnamie

DATY ORGANIZACJI:

    • FIX: 10.03 (PT) – 21.03.2023 (WT)
    • FLEX: dowolna data dla rezerwacji grupowych (≥ 8 uczestników) z wyprzedzeniem min. 6 miesięcy 

MIEJSCE ORGANIZACJI: Wietnam

ŚRODEK TRANSPORTU:

  • TRANSPORT DO MIEJSCA: przelot własny uczestników (dodatkowa opłata niewłączona do oferty)
  • RODZAJ TRANSPORTU DO MIEJSCA ORGANIZACJI: linie lotnicze
  • TRANSPORT W MIEJSCU:
    • samochód van klimatyzowany z kierowcą
    • Motocykl Honda XR 150cc lub podobne
    • pojazd serwisowy/bagażowy
    • lokalne linie lotnicze
 
PROGRAM RAMOWY:
  • 1 d przelotu z Polski do Wietnamu
  • 10 d objazdowo wyznaczoną trasą w Wietnamie i stacjonarnym pobytem w miejscach objętych programem
  • 1 d przelotu z Wietnamu do Polski

 

PUNKTY PROGRAMU:

  • Saigon (Cho Chi Minh) miasto
  • Delta Mekongu i atrakcje (Ben Tre, spływ łodzią, degustacja tropikalnych owoców, przejazd tuk-tukami, manufaktura cukierków kokosowych i mat trzcinowych, spływ sampanami, kolacja na statku)
  • tunele Củ Chi (tunele Wietkongu)
  • miejsca historyczne z okresu wojen indochińskich
  • plantacje upraw: kauczuku, bananowca, kawy, kakaowca
  • wioski mniejszości etnicznych
  • Park Narodowy Tà Đung
  • przełęcz Boa Loc
  • Góry Marmurowe
  • stare miasto Hoi An(UNESCO)
  • Przełęcz Morskich Obłoków
  • cesarskie miasto Hue (UNESCO)
  • Hanoi miasto
  • Wioska Jedwabna Van Phuc
  • zatoka Ha Long (OPCJA+)

Program, jak i poszczególne punkty mogą ulec zmianie na skutek nieprzewidzianych warunków drogowych,  nieprzewidzianych utrudnień w miejscach realizacji programu, jak i innych zdarzeń niezależnych od Organizatora.

ŁĄCZNY DYSTANS: ok. 1300 km

DYSTANS DZIENNY (min – max): 130 km – 260 km

RODZAJ SZLAKU:

  • dobrej jakości drogi asfaltowe (30%)
  • niskiej jakości drogi asfaltowe (30%)
  • drogi utwardzone i szutrowe (30%)
  • offroad (10%)

POZIOM TRUDNOŚCI:

  • 3/10 łatwy dla uczestników w VAN
  • 6/10 średni i wymagający dla uczestnika na motocyklu (trasa dla motocyklisty z doświadczeniem min. 3 lata/10.000 km, podróżowanie w zmiennych warunkach drogowych, na złych nawierzchniach)

LICZEBNOŚĆ GRUPY (min-max): 8-16  (w jednej grupie z pilotem)

DODATKOWE:

  • PLAN WYCIECZKI opisany ofertą podlega aktualizacji każdorazowo przed rozpoczęciem imprezy dla warunków terytorialnych, pogodowych i innych mających wpływ na możliwość jego realizacji.
  • Informacje na temat poszczególnych krajów tranzytowych i docelowego dostępne na stronach MSZ:
 

 

UZUPEŁNIAJĄCO

CZYM I DLA KOGO PODRÓŻ?

Wymagająca wyprawa, intensywna wycieczka, a może motocyklowe wakacje objazdowe po Wietnamie w asyście i towarzystwie wesołego minibusa…

Definicja tego wyjazdu z całą pewnością zależy od umiejętności i doświadczenia uczestnika, nie jest zdecydowanie propozycją przejażdżki skierowaną dla zupełnie początkujących, ale nie jest również ekstremalnym, a nawet wyczynowym wyjazdem w nieznane. To przeciętnego stopnia trudności turystyka objazdowa w formie motorowej w kolejnej, niezwykle atrakcyjnej turystycznie destynacji azjatyckiej, w granicach administracyjnych dwóch bardzo różniących się od siebie regionów jednego państwa Wietnamu.

Jest wyjazdem turystycznym, z definicji nastawionym na poznanie kraju, ciekawych miejsc i lokalnej kultury. Kolejną edycją w destynacji realizowaną w formule zmotoryzowanej, grupowej na 2 i 4 koła. Nie ma w wydarzeniu elementów wyczynu, w tym rywalizacji i współzawodnictwa. Uczestnicy podróżują w grupie, spędzają czas w grupie, wzajemnie się wspierają i pomagają sobie. Główny nacisk w organizacji położony został na dobór miejsc o dużej atrakcyjności turystycznej, zapewnieniu równowagi pomiędzy czasem podróżowania, a czasem spędzanym stacjonarnie oraz stworzeniu warunków do nawiązania dobrych relacji pomiędzy uczestnikami, przy jednoczesnej dbałości o zachowanie oczekiwanej prywatności.

 

JAKI JEST PLAN W SKRÓCIE?

Wylot z Polski (WAW) w czwartek  z lądowaniem w Ho Chi Minh  i następnego dnia (przykładowy lot z przesiadką WAW-SGN wylot 15:45, lądowanie 12:10+6h).  Przejazd z lotniska do hotelu i odpoczynek, dzień kolejny aklimatyzacja bez motocykla w Delcie Mekongu, po nim dzień zwiedzania fortyfikacji i tuneli Wietkongu Củ Chi z odbiorem motocykli,  w kolejnym dniu „tour run”…i przejazd na dystansie poniżej 260 km dziennie, sporo atrakcji: przełęcze, miasta, pagody, uprawy, fabryki, świątynie, miejsca historyczne, spotkania z lokalnymi społecznościami, lokalna kuchnia, lokalne warsztaty rzemiosła, folklor i polskojęzyczny pilot/przewodnik/rezydent z doświadczeniem. Przejazd motocyklami i vanem pomiędzy Sajgon a Da Nang (i Hue), zwrot motocykli w Hue i przelot lokalnymi liniami lotniczymi do Hanoi na ostatni etap. Zwiedzanie Hanoi i okolicy. Wylot powrotny 12 dnia pobytu  we wtorek z Hanoi z lądowaniem w Warszawie następnego dnia (wylot z HAN 19:20, lądowanie w WAW 13:55-6h) .

Dla osób korzystających z OPCJI+ do rezerwacji kontynuacja przejazdem do zatoki Ha Long, dla osób z zarezerwowanym udziałem w oddzielnej wyprawie „WIETNAM  PÓŁNOC MOTOtour” ze słynną pętlą Ha Giang w programie – kontynuacja również przejazdem do zatoki Ha Long.

 

JAKA JEST FORMUŁA?

Uczestnicy docierają na miejsce przelotem na własny koszt i organizację (udzielamy wsparcia przy wyborze i zakupie biletów lotniczych, obsługujemy zakup grupowy – min. 10 osób w grupie z/do tego samego miejsca wylotu/powrotu). Program pobytu uwzględnia potrzeby turystyczne i wypoczynkowe – przejazd wyznaczoną trasą i realizacja punktów programu odbywać się będzie w formule grupowej, dla której organizatorzy przewidzieli osoby kierujące (pilotów-kierowników grup). Uczestnicy otrzymują do dyspozycji i zgodnie z własną deklaracją rezerwacyjną środki transportu w postaci motocykli, lub samochodu van z kierowcą pełniącego funkcję (w przypadku niewielkiej grupy) również pojazdu serwisowo-bagażowego.

Dla każdej 8-16 osobowej grupy turystycznej przydzielony zostanie przynajmniej 1 pilot/kierownik wyprawy odpowiedzialny za sprawną organizację w grupie, prowadzenie grupy wyznaczoną trasą, realizację przewidzianego programu, komunikację i koordynację z pozostałymi grupami i organizatorem, wsparcie tłumaczeniowe w miejscach turystycznych oraz dodatkowo 1 pilot zamykający grupę (uczestnicy dla własnego bezpieczeństwa poruszać się będą w zwartej grupie pomiędzy pilotem prowadzącym i zamykającym). Grupy poruszać się będą swoim własnym tempem z przydzielonymi pilotami, a konsolidacja grup następować będzie w wyznaczonych miejscach organizacji części wspólnej (miejsca atrakcji turystycznych, miejsca zakwaterowania, punkty kontrolne).

 

DLACZEGO Z NAMI, CO WYRÓŻNIA OFERTĘ?

  • ORGANIZATOR TURYSTYCZNY – jesteśmy legalnie działającymi organizatorami turystyki, zarejestrowanymi w Centralna Ewidencja Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych (CEOTiPUNPUT) więc Twój wyjazd jest zabezpieczony całkowicie i w dwóch filarach: za pomocą gwarancji ubezpieczeniowych udzielnych nam przez Towarzystwa Ubezpieczeniowe oraz przez Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.
  • UBEZPIECZENIA PODRÓŻNE – w ramach zawartej z nami umowy otrzymujesz w cenie każdej imprezy turystycznej i odpowiednio do destynacji pakiet ubezpieczeń podróżnych w przedmiocie: Kosztów Leczenia i Pomocy Assistance (KL), Kosztów Ratownictwa (KR), Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW), Odpowiedzialności Cywilnej (OC) – szczegóły w umowie o udział w imprezie turystycznej i OWU zawartego ubezpieczenia
  • UBEZPIECZENIA KOSZTÓW REZYGNACJI – w naszej ofercie poza możliwością zwiększenia sum ubezpieczeń również możliwość Ubezpieczenia Kosztów Rezygnacji i Przerwania imprezy Turystycznej
  • INTEGRACJA I RELACJE –  jesteśmy częścią grupy, integrujemy i bawimy się wspólnie z Wami, dbając czujnie o bezpieczeństwo, sprawną realizację i wyłącznie pozytywne wrażenia. Stwarzamy warunki do budowania wartościowych i trwałych relacji, szanując jednocześnie Waszą prywatność.
  • PROGRAM LOJALNOŚCIOWY – wszyscy nasi klienci objęci są nagrodowym programem lojalnościowym MOTOloyalty – dającym wymierne korzyści ze stałej współpracy…

Ofert podobnych znaleźć można kilka. Spośród wszystkich dostępnych naszą wyróżniają:

  • JAKOŚĆ PREMIUM za przystępną cenę – nie jest ofertą budżetową, zapewniamy podwyższony standard obsługi i bytowy w miejscu organizacji
  • PODRÓŻE W GRUPACH – adresatami oferty i potencjalnymi uczestnikami są osoby świadome i zdecydowane na podróże w grupach i przy wsparciu/pod opieką organizatora
  • MIEJSCA NOCLEGOWE – miejsca noclegowe zawsze w wysokim standardzie są starannie wybrane, większość stanowi naszą stałą bazę
  • OPIEKUN Z DOŚWIADCZENIEM – opieka 24/7 doświadczonego i zawodowego pilota-kierownika wycieczki, ze znajomością języka obcego, ze znajomością tras i miejsc ujętych w programie
  • ASYSTENT PODRÓŻY HOT-LINE – komunikator umożliwiający stały kontakt 24/7 z zespołem organizatora na co najmniej 1 miesiąc przed datą wyjazdu
  • USŁUGA W PODRÓŻY  – ad hoc organizacja czasu wolnego, wycieczek fakultatywnych, transportu lokalnego na życzenie uczestnika w czasie trwania wycieczki
  • DOPRACOWANY PLAN I PROGRAM  – formuła wyjazdów stawia bardzo wysoko potrzeby turystyki poznawczej i towarzyskiej, podróż w szczegółowo zaplanowanych ramach programowych, przy dużej intensyfikacji zróżnicowanych tematycznie punktów programu, bez utraty cennego czasu na niezaplanowane działania.

 

 

Mapa

Mapa wycieczki

Program

DZIEŃ 1
WARSZAWA SAJGON

PLAN DNIA:

  • przylot do Sajgonu
  • transfer do hotelu
  • aklimatyzacja
  • wyżywienie w programie dnia: -/-/-
  • zakwaterowanie: okolice centrum Sajgonu
Czas ok. 16 godz.
Trasa przelot WAR-HO CHI MINH

Dzień przelotów i transferu do hotelu w centrum Sajgonu.

Witamy Was w Wietnamie! Jeśli nie podróżowaliśmy wspólnie tym samym połączeniem, to po lądowaniu na lotnisku w HO CHI MINH (Sajgonie) i dokonaniu formalności wizowych spotkacie naszego pilota przed wyjściem z terminala. Razem przejedziecie do hotelu  i odpoczniecie po podróży. Większość z Was będzie zmęczona przelotem, a wpływ jet lag na samopoczucie nie sprzyja wspólnym wojażom, dlatego tego dnia nie organizujemy dla Was żadnych wspólnych aktywności.

 

Dalej
DZIEŃ 2
SAJGON DELTA MEKONGU(bez motocykli) SAJGON

PLAN DNIA:

  • śniadanie 7:30
  • zorganizowana autokarowa wycieczka do Delty Mekongu i wietnamskiej stolicy kokosów – Ben Tre
  • zorganizowana kolacja
  • wyżywienia w programie B/L/D
  • zakwaterowanie: okolice centrum Sajgonu (jak noc poprzedzająca)
Czas ok. 8 godz.
Trasa --

Dzień aklimatyzacji.

Pokonanie w krótkim czasie kilku stref czasowych, zwłaszcza samolotem, powoduje bardzo częste zaburzenia związane z rozregulowaniem rytmu dobowego organizmu. Nosi też swoją nazwę „Jet Lag”, a walka z zaburzeniami wymaga odrobiny czasu i stosunkowo niedużej aktywności, dlatego w kolejnym dniu po przylocie zabieramy Was na przejażdżkę autokarową do Delty Mekongu. Będzie troszkę, jak w filmach o Rambo – spływ dżonkami kanałami pośród gęstej dżungli, abordaż do zatopionych w chaszczach wiosek, odwiedziny manufaktur, przejażdżka tuk-tukami, degustacje tropikalnych owoców. Umiarkowana aktywność pomoże Wam zwalczyć Jet Lag. Na koniec dnia oficjalnie Was powitamy uroczystą kolacją i odprawą pilotów.

Dalej
DZIEŃ 3
SAJGON TUNELE Cu Chi (bez motocykli) SAJGON motocyklami

PLAN DNIA:

  • śniadanie 7:30
  • zorganizowana piesza wycieczka po Sajgonie
  • zorganizowana autokarowa wycieczka do tuneli Wietkongu z czasów wojny wietnamskiej, tzw. Tuneli Củ Chi 
  • lunch/lekki obiad (lokalne smaki) w drodze
  • odbiór motocykli i jazdy próbne
  • wyżywienia w programie B/L/-
  • zakwaterowanie: okolice centrum Sajgonu (jak noc poprzedzająca)
Czas ok. 8 godz.
Trasa --

Aklimatyzacji i zwiedzania okolic Sajgonu c.d.

Dzisiaj nieco aktywniej – zaczniemy od pieszej wycieczki po mieście i autokarowej poza.

Nie może być Wietnam Tour bez wspomnienia jednej z najgłośniejszych wojen w świecie – wojny wietnamskiej, zwanej też drugą wojną indochińską, wojną amerykańsko-wietnamską, lub amerykańską interwencją w Wietnamie… Toczoną w latach 1955-1975, wyniszczającą i degradującą moralnie wszystkie strony konfliktu, z głośnym udziałem największych mocarstw tego świata: Stanów Zjednoczonych i Związku Radzieckiego, ale również Korei Południowej, Filipin, Australii, Nowej Zelandii i Tajlandii. W ciągu 20 lat niezwykle brutalnej wojny zginęło ponad 2 miliony ludności cywilnej, a wspomnieniem tamtych lat pozostały liczne miejsca pamięci o bohaterstwie i upadku człowieczeństwa – muzea, pomniki, cmentarze i… tunele Wietkongu. Ponad 200km podziemnych korytarzy, nor i kompleksów, z których do dziś zachowało się tylko 120 km, a w nich szpitale, kuchnie, sypialnie, sale konferencyjne, sale tortur, arsenały i magazyny. My odwiedzimy najlepiej zachowane i te w pobliżu Sajgonu, niecałe 70km na północny-zachód od miasta, z których w 1968 roku Wietkong zaatakował Sajgon.

Późnym popołudniem, po zwiedzeniu ponurych atrakcji wojennych, jedziemy po odbiór naszych motocykli. W planie również jazdy próbne w warunkach miejskich.

Dalej
DZIEŃ 4
SAJGON BAO LOC

PLAN DNIA:

  • śniadanie
  • wyjazd na drogę godz. 7:30
  • plantacje kauczuku Bas Dong Nai
  • Baza wojskowa Dong Nai
  • lunch/lekki obiad (lokalne smaki) w drodze
  • Kościół katolicki Duc Me Ta Pao
  • Dami Cafe w drodze na kawę/napoje z pięknymi widokami
  • wyżywienia w programie B/L/-
  • zakwaterowanie w okolicach Bao Loc
Czas ok. 6 godz. (+ postoje)
Trasa ok. 230 km

Nasz pierwszy dzień na motocyklach.

Opuścimy Sajgon, przemieszczając się w kierunku wschodnim. Po niespełna 1 godzinie drogi asfaltem, w czasie której poznamy uroki jazdy zatłoczonymi drogami w Wietnamie, zboczymy z głównej trasy, zjeżdżając z asfaltu na utwardzone drogi gruntowe. Nie będą to żadne wymagające odcinki off, a jedynie dające dużej frajdy z jazdy terenowej odcinki utwardzone, właściwe dla motocykli enduro, prowadzące pośród plantacji, z których najwięcej w tym rejonie kauczuku, bananów i kawy. Sporo miejsc na pierwsze „zielone” fotki . W drodze kilka postojów na programowe atrakcje turystyczne.

Jeśli grupa uczestników będzie jednolicie zaawansowana możemy opcjonalnie skorzystać z trudniejszego odcinka trasy, przygotowanej na taką okoliczność i wszystko po to by dostarczyć Wam maksymalnej radości i frajdy, dbając jednocześnie o Wasze bezpieczeństwo.  O wariancie właściwym dla grupy zdecyduje nasz pilot.

Do miasteczka Bảo Lộc docieramy krętymi bocznymi drogami, które oferują kilka punktów widokowych na niesamowitą zieleń. Nocujemy w Bảo Lộc w pięknej willi na szczycie wzgórza.

Dalej
DZIEŃ 5
BAO LOC WIOSKI ETNICZNE WZDŁUŻ DT725 PARK NARODOWY Tà Đung BUON MA THUOT

PLAN DNIA:

  • śniadanie
  • wyjazd na drogę godz. 7:30
  • przejazd drogą DT725 i przystanek w jednej z wiosek mniejszości etnicznej
  • park narodowy Tà Đung i jeden z punktów widokowych nad rozlewiskiem rzeki Dong Nai
  • lunch/lekki obiad (lokalne smaki) w drodze
  • trasa enduro i skupisko wiosek  katolickich z postojem w Nhà Thờ Giáo Họ Kim Ngọc
  • wyżywienia w programie B/L/-
  • zakwaterowanie w okolicach Buon Ma Thuot
Czas ok. 6 godz. (+ postoje)
Trasa ok. 250 km

Poranną trasę zaczniemy od przejazdu przez kilka wiosek mniejszości etnicznych, a następnie skierujemy się do Parku Narodowego Tà Đung , w którym rozlewiska rzeki Dong Nai tworzą niesamowite widoki…W Tà Đung zjemy lunch, gdzieś w miejscu z takim malowniczym widokiem. Po lunchu skierujemy się na północ bocznymi drogami i drogami terenowymi. W drodze do celu pokonamy kilka długich, utwardzonych tras, prowadzących przez rozległe pola ryżowe i malownicze wzgórza na horyzoncie. Przejedziemy drogą przez skupisko wiosek katolickich i odwiedzimy jeden z kościołów. 

Jak w przypadku wszystkich odcinków terenowych mamy przygotowane opcje odcinków niewymagających i bardziej wymagających, o wyborze trasy właściwej do umiejętności grupy decyduje zawsze pilot.

Dzień kończymy w Buôn Ma Thuột, będzie możliwość oczywiście skosztowania specjałów regionalnych.

Dalej
DZIEŃ 6
BUON MA THUOT GIA LAI prowincja AN KHE

PLAN DNIA:

  • śniadanie
  • wyjazd na drogę godz. 7:30
  • farma wiatraków  – Electric farm of Ea H’Leo
  • plantacja kawy
  • opuszczone lotnisko Cheo Reo
  • zorganizowana, wspólna kolacja – przysmaki regionu
  • wyżywienia w programie B/-/D
  • zakwaterowanie w okolicach An Khe ( kwatera prywatna Ngui K’Bang)
Czas ok. 4 godz. (+ postoje)
Trasa ok. 220 km

Ze Buôn Ma Tuột wyjeżdżamy bocznymi drogami, kierując się na północny wschód w kierunku prowincji Gia Lai. Tego dnia jeździmy głównie asfaltem i pokonując najmniej zatłoczone regiony kraju, zobaczycie z pewnością różnice.. i prawie nie spotkacie ludzi!

Niewielki ruch, dobra nawierzchnia, panoramy wokół – dzień zwiedzania Wietnamu z siedzeń motocykli 😎 .

Zupełnie podobny do dzisiejszego dnia przejazdu tą częścią Wietnamu, będzie wieczór i nocleg – z dala od cywilizacji, bez tłoku, a nawet normalnego zaludnienia, jedyne miejsce noclegowe na tej trasie i blisko lokalnej społeczności. Nocujemy w prywatnej kwaterze w okolicach An Khe! 

 

Dalej
DZIEŃ 7
AN KHE TAM THANH

PLAN DNIA:

  • śniadanie
  • wyjazd na drogę godz. 7:30
  • opuszczone lotnisko Trường Sơn Đông – używane podczas wojny z USA
  • przełęcz Violak (Đèo Violak)
  • zorganizowana kolacja – przysmaki regionu
  • wyżywienia w programie B/-/D
  • zakwaterowanie w okolicach Tam Thanh
Czas ok. 5 godz. (+ postoje)
Trasa ok. 260 km

To zdecydowanie jeden z naszych najbardziej ulubionych odcinków trasy!
Całodzienna jazda pomiędzy rustykalnymi wioskami, wkomponowanymi w krajobrazy – z rzekami po jednej stronie, wieloma poziomami pól ryżowych po drugiej stronie i horyzontem z górami. Krajobrazy, jakie będą nam towarzyszyć tego dnia można porównać do najpiękniejszych pocztówek przedstawiających pola ryżowe na Bali i doliny Peru.
Przejedziemy malowniczymi przełęczami górskimi z oszałamiającymi widokami wokół nas. Zobaczymy najbardziej kolorową część rolniczą Wietnamu. W drodze będą niezliczone okazje do zebrania niesamowitych ujęć, a jeśli czas nam pozwoli – okazje ochłody i skoku do wody 😆 .

Dzień zakończymy nad brzegiem Morza Południowochińskiego, w okolicach ( a może nawet w samym centrum) osobliwego miejsca, jak na Wietnam – wioski grafitti – artystycznego wyrazu wrażliwości mieszkańców zdobiących sztuką uliczną obejścia swoich domostw.

Ten dzień może z łatwością stać się jednym z Twoich najcenniejszych wspomnień z Wietnamu!

Dalej
DZIEŃ 8
TAM THANH GÓRY MARMUROWE DA NANG HOI AN

PLAN DNIA:

  • śniadanie
  • wyjazd na drogę godz. 7:30
  • krajobrazy wiejskie, postój w jednym z licznych gospodarstw wietnamskich
  • wizyta w wiosce produkującej tradycyjny makaron Mi Quang
  • Góry Marmurowe i Pagoda w jaskini z posągiem Buddy
  • Da Nang
  • Hoi An
  • wyżywienia w programie B/-/-
  • zakwaterowanie w Hoi An
Czas ok. 4h (+ postoje)
Trasa ok. 170 km

Dzień bogaty w różnorodności tematyczne…

W linii prostej z Tam Thanh do Hoi An, gdzie zamierzamy spędzić 2 noce  mamy nieco ponad 70km. My jednak poprowadzimy Was nieco okrężnymi drogami, a wszystko po to by dostarczyć maksymalnie pozytywnych wrażeń. 

Będzie offroad przez dżungle, pomiędzy rozlewiskami i jeziorami, dróżkami pośród poletek wiejskich, pojedziemy w Góry Marmurowe odwiedzić najsłynniejszą Pagodę w tej okolicy, na lunch skoczymy pewnie do Da Nang przekonać się, czy ten najpopularniejszy kurort posiada faktycznie najpiękniejsze plaże, a dzień zakończymy w Hoi An i może wspólny spacer po kolorowych, klimatycznych ulicach tego wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO miejsca. Tutaj odwiedzimy dzielnicę chińską, w której każdy z Was znajdzie coś dla siebie. Wieczorem i w nocy mnóstwo dobrych restauracji i salonów masażu…

To będzie naprawdę niezapomniany dzień.

Dalej
DZIEŃ 9
HOI AN

PLAN DNIA:

  • śniadanie
  • DZIEŃ WOLNY (niezorganizowany, lub częściowo-zorganizowany)
  • wyżywienia w programie B/-/-
  • zakwaterowanie w Hoi An (jak noc poprzedzająca)
Czas 1D
Trasa DZIEŃ WOLNY

W Hoi An po kilku dniach intensywnej podróży, nieco zmęczeni zaczerpniemy tchu w czasie tzw. dnia bez motocykla (dnia wolnego), częściowo zorganizowanego. To dzień dla Was, bez  narzuconej organizacji, do swobodnego wykorzystania i zagospodarowania. A miejsce naprawdę idealne do tego.  Dla chcących spędzić dzień aktywnie niezliczone możliwości, wyboru jest naprawdę sporo, choć my rekomendujemy zaledwie kilka:

  • Ruiny świątyń Czamów w My Son – kilka skupisk wież świątynnych, które dawniej (do wieku XV) były religijnym centrum Imperium Czamów, podbitych i zasymilowanych przez Wietnamczyków. Ładne widoki i przedstawienie muzyki oraz tańca Czamów na żywo – o 10:45. https://goo.gl/maps/eornnHDH7fMR2WUJ7
  • Góry Pięciu Żywiołów – można wjechać windą na Górę wody, na miejscu można zejść do jaskini w której znajdują się świątynie i siedzący na wysokości Budda. Robi wrażenie, jeśli ktoś lubi chodzenie po kamiennych schodach + tajemnicze miejsca  https://goo.gl/maps/ZvWeivKPGsPhDrgj9
  • Ba Na Hills i Złoty most – park rozrywki ze złotym mostem, wspartym na rzeźbionych rękach. Jeśli nie będzie dużo ludzi jest ok, wjeżdża się i porusza się po terenie kolejkami linowymi. UWAGA: jeśli będzie wiatr wyłączą kolejki i nie można wjechać/zjechać. Zwiedzenie całości trwa przynajmniej pół dnia, więc może nie starczyć czasu na Hoi An. Bilet dość drogi: 825 000 – 970 000 VNd HTTPS://GOO.GL/MAPS/SYNNJP4XDNA9YL1DA

Pozostajemy oczywiście cały czas do Waszej dyspozycji, gotowi do udzielenia wszelkiej pomocy. 

 

Dalej
DZIEŃ 10
HOI AN HUE

PLAN DNIA:

  • śniadanie
  • wyjazd na drogę godz. 7:30
  • przełęcz Morskich Obłoków
  • tzw. „trasa TOP GEARS”
  • most Lang Co i wioski rybackie
  • Cmentarz Dak Som (lub okolice Dak Som)
  • lunch/lekki obiad (lokalne smaki) w drodze
  • cesarskie miasto Hue (UNESCO)
  • wyżywienia w programie B/L/-
  • zakwaterowanie w Hue
Czas ok. 5 godz. (+ postoje)
Trasa ok. 225 km

Ruszamy na nasz ostatni, motocyklowy odcinek – dawnej stolicy Wietnamu i cesarskiego miasta z listy UNESCO. Choć na Hue należałoby przeznaczyć przynajmniej 3 dni, my pokażemy co najważniejsze w kilka godzin – Cytadelę i Cesarskie Miasto w skrócie. W drodze zatrzymamy się na jednym z największych cmentarzy ulokowanych na polach ryżowych, jakich mnóstwo wokół Hue, opowiemy nieco o tradycjach pochówków w Wietnamie. Przejedziemy przełęczą Morskich Obłoków, zwaną również Oceanem Chmur, a tam dowiecie się skąd ta nazwa i dlaczego było warto tędy jechać.

Po zwiedzaniu miasta zdajemy motocykle, kwaterujemy się w jednym z hoteli w mieście, by dnia kolejnego porannym lotem lokalnym do Hanoi przenieść się na północ. 

Dalej
DZIEŃ 11
HUE HANOI

PLAN DNIA:

  • śniadanie
  • transfer lotniskowy
  • przelot do HANOI
  • lunch/lekki obiad (lokalne smaki) w drodze
  • transfer lotniskowy HANOI i wycieczka po mieście
  • kolacja pożegnalna w wiosce węży
  • wyżywienia w programie B/L/D
  • zakwaterowanie w Hanoi
Czas ok. 2 godz.
Trasa PRZELOT DO HANOI

Po śniadaniu porannym lotem przemieścimy się do Hanoi, by zakończyć naszą podróż przez Wietnam, zwiedzając w kilkugodzinnej odsłonie stolicę kraju. Wycieczka zorganizowana busem po najważniejszych atrakcjach miasta i w towarzystwie naszego przewodnika dopełni wrażeń. Wieczorem kolacja pożegnalna w wiosce węży i ostatnia noc w Wietnamie.

Dla niektórych z Was przygoda się jeszcze nie kończy i być może kontynuujemy przejazdem do zatoki Ha Long (opcje dodatkowe), a nawet motocyklowym tour po Wietnamie Północnym ze słynną pętlą Ha Giang w programie. Tym, którzy kończą dzisiaj uroczyście podziękujemy, wierząc że spotkamy się wkrótce na kolejnych imprezach. 

 

Dalej
DZIEŃ 12
HANOI odlot WARSZAWA lub OPCJA+

PLAN DNIA:

  • wyżywienia w programie B/-/-
  • transfer lotniskowy (odwozimy Was na lotnisko)
  • lot powrotny Hanoi do Warszawy

 

PLAN DNIA TYLKO dLA osób, które wykupiły dodatkowe dni pobytu OPCJA+:

  • popołudniowe zwiedzanie miasta Hanoi (ok. 4 godzin z polskim przewodnikiem/rezydentem)
  • wyżywienia w programie -/L/D
  • zakwaterowanie w okolicach Hanoi
Czas ok. 16 godz.
Trasa przelot WAR-HAN

Po śniadaniu, w zależności od godziny lotu powrotnego do kraju, nasz kierowca przewiezie odlatujących na lotnisko w Hanoi, gdzie nasza wspólna  przygoda zakończy się.

 

Dla tych, którzy wykupili dodatkową OPCJĘ+ (pobytu w Hanoi z Zatoką Ha Long), dzisiaj popołudniowe i wieczorne zwiedzanie Hanoi. Jutro Zatoka Ha Long…

Dalej
DZIEŃ 13 (OPCJA +)
HANOI Ha Long

PLAN DNIA:

  • śniadanie, wykwaterowanie odbiór z hotelu 8:30
  • przejazd do Zatoki Ha Long, zaokrętowanie na statku wycieczkowym do godz. 11:45
  • rejs po zatoce HA LONG, zwiedzanie kajakami jaskini w zatoce
  • kolacja w restauracji statku wycieczkowego
  • wyżywienia w programie B/L/D
  • zakwaterowanie na pokładzie statku wycieczkowego
Czas ok. 3 godz. (+ postoje)
Trasa ok. 160 km

Około 08:30 wykwaterowanie się z hotelu i początek przejazdu w kierunku najbardziej znanej atrakcji w Wietnamie – do majestatycznej zatoki Halong.

Po około 3 godzinach jazdy znajdziecie się na przystani, z gdzie wejście na pokład specjalnie wybranego dla Was statku. Z łodzi będziemy mieli okazję podziwiać, krajobrazy uznane za Miejsce Światowego Dziedzictwa Przyrodniczego UNESCO.

W ramach rejsu spędzicie czas na pływaniu w wodach Zatoki oraz kajakami zwiedzicie jedną z najciekawszych jaskiń wodnych w całej zatoce.

Kolacja podana będzie w pokładowej restauracji. Nocleg na pokładzie statku.

Dalej
DZIEŃ 14 (OPCJA +)
HA LONG HANOI

PLAN DNIA:

  • śniadanie
  • zajęcia Tai Chi
  • rejs po zatoce c.d. do godz. 12:00, eksploracje zatoki kajakami
  • brunch (odpowiednik późnego śniadania, lub wczesnego lunchu) na pokładzie statku
  • wyokrętowanie około godz. 12:00 i transfer do Hanoi
  • wyżywienia w programie B/DR/D
  • zakwaterowanie w okolicach Hanoi
Czas ok. 3 godz. (+ postoje)
Trasa ok. 160 km

Dzień możecie powitać poranną kawą na górnym pokładzie, rozkoszując się przepięknym widokiem na Zatokę lub uczestnicząc w zajęciach z tai chi.

Po lekkim śniadaniu czas wolny na odkrywanie Zatoki kajakami.

Wróciwszy na pokład statku, udacie się w rejs powrotny do portu. Przed wyokrętowaniem szef kuchni zaserwuje jeszcze brunch, a po dopłynięciu do przystani w porcie zejdziecie na ląd.

Na przystani w zatoce spotkacie się z kierowcą i udacie się w drogę powrotną do Hanoi, gdzie nasza przygoda zakończy się.

Dalej
DZIEŃ 15 (OPCJA +)
HANOI odlot WARSZAWA

PLAN DNIA:

  • wykwaterowanie zależne od godziny lotu powrotnego (jeśli bardzo wczesne, to możliwe, że konieczne będzie zrezygnowanie ze śniadania)
  • transfer lotniskowy
  • wyżywienia w programie B/-/-
  • zakwaterowanie — PRZELOT POWROTNY
Czas ok. 3 godz (+ postoje)
Trasa ok. 160 km

Po śniadaniu (lub może dużo przed), w zależności od godziny lotu powrotnego do kraju, nasz kierowca przewiezie odlatujących na lotnisko w Hanoi, gdzie nasza wspólna  przygoda i dla przedłużonej OPCJI zakończy się.

 

Dalej

O cenie

CENA REGULARNA, podstawowa:

FORMA PODRÓŻY MOTOCYKL (UMOWNIE DOMYŚLNA, MOTOCYKL HONDA XR 150):

  • 2.200 €/ 1 osoba (kierowca) na 1 motocykl HONDA XR150, zakwaterowanie w pokoju TRIPLE, lub TWIN

 

FORMA PODRÓŻY SAMOCHÓD:

  • 2.200 €/1 os. singiel, zakwaterowanie w pokoju TRIPLE, lub TWIN
  • 4.100 € /PARA 2 os., zakwaterowanie w pokoju DBL

 

OPCJE UPUSTÓW I DODATKÓW DO CENY REGULARNEJ:

  • uczestnik towarzyszący (pokój DBL): cena regularna – 300 EUR  (= 1.900 EUR/os. towarzysząca)
  • uczestnik grupowy, rezerwacja dla min. 5 osóbcena regularna – 5% CENY REGULARNEJ (wymagany bezpośredni kontakt z Organizatorem tel. +48 512818380 i założenia rezerwacji grupowej)
  • gwarancja zakwaterowania w pokoju max. 2-osobowym z oddzielnymi łóżkami (TWIN): cena regularna +100 €
  • zakwaterowanie w pokoju 1-osobowym (SGL): cena regularna +350 €
  • zindywidualizowane posiłki (dopasowane do zadeklarowanej formuły diety): cena regularna +150 €
  • OPCJA+ (3-dniowego, zorganizowanego, przedłużającego pobytu w Hanoi i w zatoce Ha Long): cena regularna +350 € /1 osoba

 

  • OPCJA zamiany motocykla Honda XR150 na Triumph Street Twin 900: cena regularna +1500 €
  • OPCJA zamiany motocykla Honda XR150 na Ducati Scrambler 800: cena regularna +1500 €
  • OPCJA zamiany motocykla Honda XR150 na Triumph Tiger 800 XR: cena regularna +1500 €
  • OPCJA zamiany motocykla Honda XR150 na Triumph Tiger Sport 1050: cena regularna +1500 €
  • OPCJA zamiany motocykla Honda XR150 na Triumph Scrambler 1200 XE: cena regularna +1750 €
  • OPCJA zamiany motocykla Honda XR150 na Triumph Tiger 1200 XR: cena regularna +1750 €
  • OPCJA zamiany motocykla Honda XR150 na BMW R1200/R1250 GS: cena regularna +1750 €

     

PŁATNOŚCI I UMOWA:

  • 30% opłaty rezerwacyjnej w terminie do 5 dni od zgłoszenia udziału / dokonania rezerwacji / zawarcia umowy
  • 70% pozostałej kwoty umowy w terminie ustalonym umową (najczęściej 30-45 dni przed datą imprezy, lub gotówką w dniu rozpoczęcia imprezy)

Umowa zawierana jest elektronicznie w formie dokumentowej i w systemie rezerwacyjnym online. Płatności bezgotówkowe obsługuje platforma PayU.

 

GWARANCJA STAŁEJ CENY I ZWROTÓW:

  • gwarancja ceny dla minimum organizacyjnego 8 uczestników
  • możliwość zorganizowania imprezy poniżej minimum organizacyjnego 8 uczestników przy akceptacji zmiany ceny przez wszystkich uczestników
  • zwrot 100% wpłat w przypadku braku minimum organizacyjnego 8 uczestników i braku zgody wszystkich uczestników na zmianę ceny
  • zwrot 100% wpłat w przypadku czynników uniemożliwiających przeprowadzenie imprezy przez Organizatora i jej odwołania

 

Cena zawiera
  • udział 24/7 polskojęzycznego pilota/kierownika/TL wycieczki na całej trasie przejazdowej
  • opieka 24/7 lokalnego pilota wietnamskiego, lub rezydenta
  • ubezpieczenie uczestników imprezy turystycznej KL + NNW + BP na terenie całego Świata, do sumy ubezpieczenia 30.000,00 euro
  • opłaty na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
  • transfery uczestników (lotniskowe i parkingowe)
  • (LUB) 1 motocykl  (Honda XR 150cc lub podobne na czas przejazdu) dla uczestnika motocyklisty z opłaconym przez Organizatora paliwem na całej trasie (uczestnik zawiera odrębną umowę z lokalnym dostawcą wskazanym przez Organizatora na wynajem motocykla), lub
  • (LUB) 1 miejsce w mini-VAN (9-osobowy, klimatyzowany z kierowcą do dyspozycji w dni przewidziane programem podróżowania, z wyłączeniem dni stacjonarnych)
  • pojazd serwisowo-bagażowy na całej trasie przejazdu (w przypadku niewielkiej grupy uczestników VAN możliwy samochód wielozadaniowy)
  • opłaty drogowe i parkingowe wzdłuż całej trasy przejazdu
  • bilety wstępu do wszystkich atrakcji turystycznych wg RoadBook (wymienionych w PLAN WYPRAWY/PROGRAM DNIA)
  • 11x nocleg w hotelach, motelach, pensjonatach o standardzie BB: pokoje 2-3 osobowe z wyposażeniem (2-osobowe dla par), łazienki, parking, bar/restauracja na miejscu, lub niewielkiej odległości, pokoje 1-osobowe za dodatkową dopłatą
  • 11x B – śniadanie
  • 6x L – dodatkowy posiłek typu lunch, lekki obiad
  • 5x D – obiado-kolacja, lub kolacja
  • pakiet startowy uczestnika: koszulka okolicznościowa, naklejka
  • foto i wideo-relacja wspólna dla wszystkich uczestników
Cena nie zawiera
  • biletów lotniczych międzynarodowych
  • biletów lotniczych lokalnych na trasie HUE-HANOI (koszt ok. 60-80 USD)
  • kaucji zwrotnej do umowy wynajmu motocykla w wysokości 100 USD
  • wiz wjazdowych do Wietnamu (wymagana wiza na pobyt w Wietnamie typu1 miesiąc single entry, koszt ok. 25 USD)
  • miejsca w pokoju 1-osobowym (dostępne za dodatkową opłatą, w opcjach rezerwacyjnych)
  • ubezpieczeń dodatkowych uczestników poza wskazanymi (dostępne również w opcjach rezerwacji online)
  • wyżywienia poza wskazanym w „CENA ZAWIERA” wyżej i PLANIE DNIA (koszt ok. 5-30 USD / posiłek typu obiad, kolacja)
  • napiwków i innych opłat zwyczajowych
  • innych poza wskazanymi w ofercie

Rezerwacje

JAK DOKONAĆ REZERWACJI?

System sprzedaży internetowej umożliwia łatwe zgłoszenie udziału przez przycisk „OTWÓRZ FORMULARZ REZERWACJI ONLINE” odpowiednio dla daty wydarzenia, przy której się znajduje. Użyj przycisku, by otworzyć i wypełnić prosty formularz z danymi zgłaszanych uczestników, zatwierdź w formularzu Swoją rezerwację i ciesz się wyjazdem. Umowa zostanie przesłana automatycznie na adres e-mail, a o kolejnych etapach przypominać będą powiadomienia SMS i e-mail. W razie wątpliwości zawsze możesz skorzystać z bezpośredniego kontaktu z nami – zadzwoń 512 818 380, lub napisz

Nie zastanawiaj się dłużej, ktoś może Cię uprzedzićREZERWUJ JUŻ DZIŚ!

Data 10/03/2023
Zarezerwuj już teraz