HIMALAJE motocyklami Royal Enfield przez Zanskar, Ladakh, Chang Tang i najwyższe przełęcze

[IN-MX-1-07-25]
Termin

Terminy

16/07/2025
Cena

Cena

3300 €
Dystans KM

Dystans

~ ok. 1500 km
Forma Forma

Forma

hybrydowo + motocyklami

Szczegóły wydarzenia

Opis
Opis
Mapa
Mapa
Plan
Program
Galeria
Galeria
O cenie
O cenie
Rezerwacje
Rezerwacje

Wstęp

UNDER CONSTRUCTION w przygotowaniu

W PRZYGOTOWANIU

Kraina wysokich przełęczy z zachowanymi śladami bytności człowieka z czasów neolitu… Historyczny Tybet Zachodni, zwany Małym Tybetem… Przepiękny kawałek Azji pomiędzy głównym pasmem Himalajów a górami Karakorum – Ladakh bo o nim słów kilka – region administracyjny Indii w górnym biegu rzeki Indus, w granicach Dżammu i Kaszmir. A nieco na południe, w kierunku granicy z Pakistanem, jakoby przedłużenie – bajkowe góry i doliny Zanskar. Widoki, jakich nigdzie indziej nie da się ujrzeć, emocje jakich nigdzie indziej nie da się poczuć.

Zorganizowana w czasie 14 dni łącznie, 12 dni w Indiach, 10 dni na motocyklach, turystyczna przygoda pośród surowych i pięknych zarazem krajobrazów najwyższych gór świata, prawdziwy „roller coster” z przejezdnymi przełęczami na wysokości ponad 5000 m n.p.m , głębokimi wąwozami, świątyniami, rozsianymi na końcu świata osadami, w kontakcie bezpośrednim z naturą i tybetańską kulturą. Przygoda prawie dla każdego – przeciętnego, nie wyczynowego, ale nie początkującego – motocyklisty z pazurem podróżnika, gotowego na przejażdżkę kultowym Royal Enfield drogami Małego Tybetu w towarzystwie kilku innych podobnych sobie, w zorganizowanej grupie, pod opieką doświadczonych pilotów i lokalnych przewodników, w asyście jedynie samochodu techniczno-bagażowego.

Opis

SPECYFIKACJA SZCZEGÓŁOWA OFERTY

RODZAJ WYDARZENIA: wycieczka motocyklowa z elementami wyprawy przygodowej

FORMUŁA ORGANIZACJI: objazdowa w Namibia, pod opieką pilota, z pojazdem asystującym

DATY ORGANIZACJI:

    • FIX: 16.07 (SR) – 29.07.2025 (WT)
    • FLEX: dowolna data dla rezerwacji grupowych (≥ 8 uczestników) z wyprzedzeniem min. 6 miesięcy 

MIEJSCE ORGANIZACJI: Indie Północne, region Ladakh

ŚRODEK TRANSPORTU:

  • TRANSPORT DO MIEJSCA: przelot własny uczestników (dodatkowa opłata niewłączona do oferty)
  • RODZAJ TRANSPORTU DO MIEJSCA ORGANIZACJI: linie lotnicze
  • TRANSPORT W MIEJSCU:
    • motocykl Royal Enfield 500 cm3 / Himalayan 450  lub podobne w klasie
    • pojazd bagażowo-techniczny VAN/COMBI klimatyzowany z kierowcą

RODZAJ SZLAKU (70/30):

  • niskiej jakości drogi asfaltowe (70%)
  • drogi utwardzone i szutrowe (20%)
  • offroad (10%)

DYSTANS DZIENNY (min – max): 80 km – 230 km

DYSTANS ŁĄCZNY: ok. 1500 km

POZIOM TRUDNOŚCI:

  • 3/10 łatwy dla uczestników w samochodzie 
  • 7/10 średni i wymagający dla uczestnika na motocyklu (trasa dla motocyklisty z doświadczeniem min. 3 lata/10.000 km, podróżowanie w warunkach wysokogórskich, zmiennych warunkach drogowych, na złych nawierzchniach)

LICZEBNOŚĆ GRUPY (min-max): 8-16

PROGRAM RAMOWY (14 dni/13 noclegów/10 dni jazdy motocyklem):
  • 1 DZIEŃ przelot z Polski do Indii (Delhi), transfery lotniskowe
  • 12 DNI objazdowo wyznaczoną trasą w Indiach Północnych i stacjonarnym pobytem w miejscach objętych programem : DELHI- MANALI- ZANSKAR, LADAKH, CHANGTANG – PRZEŁĘCZE HIMALAJSKIE, JEZIORA TYBETAŃSKIE- PRZEŁĘCZ UMLINGLA – LEH – DELHI
  • 1 DZIEŃ transfery lotniskowe, przelot powrotny  z Indii (Delhi) do Polski

GŁOWNE PUNKTY PROGRAMU:

  • Manali i świątynie Hadimba Devi i Manu
  • gorące źródła siarkowe w wiosce Vashisht
  • opcja na udział w hinduskiej ceremonii pudży
  • Przełęcz Rohtang (3979 m n.p.m.)
  • wioska Jispa (3200 m n.p.m)
  • Przełęcz Shinku (Shingo La, 5091 m n.p.m.)
  • Święta Góra Gumbo Ranjan (5520 m n.p.m.)
  • Zanskar
  • Padum – stolica Zanskar
  • przełęcz Namtse La (4400 m n.p.m.)
  • przełęcz Tarti La (4980 m n.p.m.)
  • przełęcz Senge La (4960 m n.p.m.)
  • przełęcz Sirsir La (4800 m n.p.m)
  • XV-wieczny buddyjski kompleks klasztorny w wiosce Lingshed
  • Ladakh
  • Leh – stolica Ladakhu (Mały Tybet)
  • Dolina Indusu
  • Buddyjskie klasztory w Dolinie Indusu
  • Dolina Nubry
  • Przełęcz Khardung La (5602 m n.p.m.) 
  • kompleks klasztorów buddyjskich w Diskit
  • wioski Shyok, Durbuk, Tangtse
  • jezioro Pangong Tso, wioska Spangmik (4350 m n.p.m)
  • wioska Hanle (4500 m n.p.m)
  • Przełęcz Umling La (5 883 m n.p.m) – najwyższa dopuszczona do ruchu przełęcz na świecie
  • wioska Hanle
Program, jak i poszczególne punkty mogą ulec zmianie w każdym momencie na skutek nieprzewidzianych warunków drogowych,  nieprzewidzianych utrudnień w miejscach realizacji programu, jak i innych zdarzeń niezależnych od Organizatora.
Program opisany ofertą podlega aktualizacji każdorazowo na kilka dni przed rozpoczęciem imprezy, odpowiednio dla warunków terytorialnych, pogodowych i innych mających wpływ na możliwość jego realizacji.

WAŻNE I PRZYDATNE:

  • Informacje na temat poszczególnych krajów tranzytowych i docelowego dostępne na stronach MSZ:

DOKUMENTY DO POBRANIA: w zakładce: INFORMACJE


Uzupełniająco

Mapa

Program

DZIEŃ 1 - PRZYLOTY
Czas 1 d
Trasa PRZELOT
DELHI INTENATIONAL AIRPORT

Przylatujecie do Delhi w Indiach (Indira Gandhi International Airport), zapewne z różnych stron Europy, a może świata i różnymi połączeniami. Rekomendujemy przylot nawet o 1 dzień wcześniej. Niemniej w dniu dzisiejszym odbieramy Was z Międzynarodowego Lotniska Indira Gandhi International Airport, lub z miejsca w Delhi, w którym zatrzymaliście się po wcześniejszym przylocie i transferujemy do klimatycznego hotelu na obrzeżach miasta Delhi. Tutaj aklimatyzacja, relaks po podróży, sprawy organizacyjne, odprawa pilotów i kolacja integracyjna. 

PLAN DNIA:

  • kompletacja grupy w okolicach Indira Gandhi International Airport, New Delhi – INDIE
  • transfer hotelowy, check-in
  • powitanie i odprawa pilotów, sprawy organizacyjne
  • kolacja powitalna
  • wyżywienie: -/-/D
  • zakwaterowanie:  New Delhi miasto, lub okolice
Dalej
DZIEŃ 2
Czas ok. 10 godz. (+ postoje)
Trasa ok. 500 km
Delhi Manali

Wczesne śniadanie i ruszamy do Manali. Podróż zajmie nam około 10 godzin samej jazdy, w drodze krótkie postoje. Dotrzemy do Manali późnym wieczorem. 

 

PLAN DNIA:

  • wczesne śniadanie
  • tranzyt do Manali
  • wyżywienie: B/-/D
  • zakwaterowanie:  Manali miasto, lub okolice
Dalej
DZIEŃ 3
Czas ok. 5 godz. (+ postoje)
Trasa ok. 80 km
Manali Naggar Hallan Manali

Manali to najsłynniejsze górskie miasteczko w stanie Himachal Pradesh, skąd najczęściej rozpoczynają się wyprawy motocyklowe w wyższe partie Himalajów. Miejscowość położona na wysokości 2200 m n.p.m. kojarzy się z Bukowiną Tatrzańską sprzed 100 lat, skrzyżowaną z nowoczesnym Zakopanem.

Odwiedzimy kamienno-drewnianą świątynię Hadimba Devi, a następnie wąską i stromą drogą dotrzemy na szczyt Starego Manali, do świątyni Manu. Stamtąd rozpościera się panoramiczny widok na wioski doliny Kullu, położone znacznie niżej. Przejedziemy na drugą stronę rzeki Beas, alternatywną, mniej uczęszczaną drogą, wzdłuż rzeki Beas, do wioski Vashisht, gdzie można skorzystać z gorących źródeł siarkowych zlokalizowanych na terenie świątyni hinduistycznej!

Przy odrobinie szczęścia możemy zobaczyć pudżę – hinduską ceremonię religijną, rytuał religijny praktykowany głównie w hinduizmie i buddyzmie, polegający na oddawaniu czci bóstwom poprzez składanie ofiar, recytację modlitw oraz medytację. W regionie Himalajów, zwłaszcza w Nepalu, pudża jest nieodłącznym elementem przygotowań do wypraw wysokogórskich. Szerpowie i wspinacze uczestniczą w ceremonii, podczas której lama (kapłan) błogosławi sprzęt wspinaczkowy oraz uczestników ekspedycji. Składane są ofiary, takie jak ryż, owoce, masło z mleka jaka czy napoje, a także wznoszone modlitwy o bezpieczną podróż i pomyślność. Centralnym elementem jest ustawienie masztu z kolorowymi chorągiewkami modlitewnymi, które mają chronić wspinaczy podczas ich wyprawy.

Z Manali przejedziemy 20 km lokalną drogą do Naggar. Wyboista trasa prowadzi przez maleńkie wioski, z pozostałościami tradycyjnej zabudowy Kullu, położone wśród rozległych sadów jabłkowych, z których słynie dolina. Droga czasami prowadzi leśnymi serpentynami i przecina kilka mostów (w bardzo złym stanie, co dodaje adrenaliny 😎). Panorama szczytów Himalajów jest nieustannie przed oczami. Po drodze skręcimy kilka kilometrów w bok, aby wspiąć się krętą, górską (asfaltową) drogą prawie na sam szczyt, do wioski Hallan. To jedno z ostatnich miejsc z tradycyjną drewnianą zabudową ludu Kullu. Powrót przez rzekę Beas do Manali.

Dla chętnych i wytrwałych – wieczorny spacer główną promenadą Manali – The Mall. To himalajskie, egzotyczne Krupówki.

Kolacja w hotelu, połączona z imprezą integracyjną.

PLAN DNIA:

  • objazd okolic Manali
  • wyżywienie: B/-/D
  • zakwaterowanie:  Manali miasto, lub okolice, jak noc poprzedzająca
Dalej
DZIEŃ 4
Czas ok. 6 godz. (+ postoje)
Trasa ok. 170 km
Manali Jispa

Po solidnym śniadaniu wyruszymy wreszcie w prawdziwe góry 💪. Na 51 km odcinku między Manali a przełęczą Rohtang rozpoczniemy wjazd z przewyższeniem prawie 2 km! Czeka nas więc ponad 2-3 godziny nieprzerwanej jazdy w górę, serpentynami. W drodze mijamy wioski Gulaba i Marhi. Dojeżdżamy na rozległy płaskowyż Przełęczy Rohtang (3979 m n.p.m.). Owiana ponurą legendą przełęcz była kiedyś śmiertelnie niebezpieczna. Jej tybetańska nazwa oznacza „Stos tysiąca ciał”. Wymagająca trasa, choć już nie tak niebezpieczna – ruch został znacznie zminimalizowany, gdy w 2020 roku otwarto 9-kilometrowy tunel pod przełęczą.

Krótki postój na szczycie, po nim zjazd na punkt kontrolny w Koksar.

UWAGA: Obecnie kwestią sporną jest możliwość wjazdu motocyklami na Przełęcz Rohtang, głównie ze względu na zmniejszony tam ruch i monitoring jej przejezdności. Jeśli władze w Manali nie zezwolą nam wjechać do Rohtang, przejedziemy nowym tunelem pod przełęczą. Będzie dużo łatwiej i szybciej, a emocje związane z wysokimi przełęczami jeszcze i tak przed nami!

Przekroczymy barierę gór i zejdziemy do doliny w krainie Lahaul. Prawie relaksująca jazda wzdłuż Chandra River, a następnie przez kanion do Tandi i miasta Keylong. Wybierzemy malowniczą trasę do wioski Jispa. Położona nad rzeką Bhaga wioska oferuje widoki zarówno na wysokie góry, jak i na lodowiec.

Jesteśmy już pod 2 nocach na wysokości 2200 m n.p.m. – przeciętnie zdrowy organizm, który spędził dwie noce na wysokości 2200 m n.p.m., nie powinien mieć problemu z wysokością, na której położona jest wioska Jispa (3200 m n.p.m).

Nocleg w hotelu lub w luksusowych namiotach nad rzeką. Po całym dniu jazdy i emocji, wieczór z muzyką etniczną, tradycyjnymi tańcami i kolacją w hotelu – tradycyjne lokalne potrawy. Tutaj też będzie możliwość zakupu alkoholu, z dostawą „pod drzwi”.

 

PLAN DNIA:

  • śniadanie, wyjazd ok. godz. 8:30
  • wioski Gulaba i Marhi
  • Przełęcz Rohtang (3979 m n.p.m.) i zjazd na punkt kontrolny Koksar
  • wyżywienie: B/-/D
  • zakwaterowanie:  hotel lub glamping w wiosce Jispa (3200 m n.p.m), lub okolicy
Dalej
DZIEŃ 5
Czas ok. 8 godz. (+ postoje)
Trasa ok. 140 km
Jispa Shinku La Padum-stolica Zanskar

Po śniadaniu wyruszymy w kierunku Zanskar – tajemniczej krainy, która dopiero od kilkunastu lat jest otwarta dla cudzoziemców. Podjazd na przełęcz Shinku (Shingo La, 5091 m n.p.m.), drogą otwartą zaledwie 2 lata temu. Dalej długi zjazd do Padum, stolicy Zanskar.

Dzisiaj poznamy smak indyjskiego off-road, głównie za sprawom prac prowadzonych nad budową nowej drogi 😎. Będziecie mieli również okazję zmoczyć opony i pewnie buty, pokonują kilka płytkich strumieni. Widoki otaczające nas zrekompensują trud jazdy.

Krótki odpoczynek w cieniu Świętej Góry Gumbo Ranjan (5520 m n.p.m.), czczonej przez buddystów jako „Góra Boga”.

Nocleg w hotelu w Padum.

PLAN DNIA:

  • śniadanie, wyjazd ok. godz. 8:30
  • przełęcz Shinku (Shingo La, 5091 m n.p.m.)
  • Święta Góra Gumbo Ranjan (5520 m n.p.m.)
  • Padum – stolica Zanskar
  • wyżywienie: B/-/D
  • zakwaterowanie:  hotel w Padum, lub okolicy
Dalej
DZIEŃ 6
Czas ok. 7 godz. (+ postoje)
Trasa ok. 180 km
Padum Lingshed Lamayuru

Pierwsze 30 kilometrów drogi z Padum do Zangli to niemal luksusowa jazda po eleganckim asfalcie, przez szeroką dolinę między szczytami górskimi.

Dalej zaczyna się droga terenowa, która powstała dopiero w 2020 roku. Trasa prowadzi starym szlakiem trekkingowym, skalistymi kanionami i wspina się na prawie 5 kilometrowe przełęcze. Na trasie do Lamayur będą ich cztery: Namtse La (4400), Tarti La (4980), Senge La (4960), Sirsir La (4800). Po drodze odwiedzimy XV-wieczny buddyjski kompleks klasztorny w wiosce Lingshed.

Lamayuru to malownicza wioska położona w regionie Ladakh, znana z imponującego klasztoru buddyjskiego (jednego z najstarszych i najbardziej znanych klasztorów w Ladakhu) oraz unikalnego krajobrazu, często porównywanego do powierzchni Księżyca. Obszar wokół Lamayuru – ze względu właśnie na te księżycowe formacje skalne, znany jest jako „Kraina Księżyca”. Bajkowa architektura i położenie samej wioski kojarzą się z scenerią bajek Disneya. 

Nocleg w Lamayuru.

PLAN DNIA:

  • śniadanie, wyjazd ok. godz. 8:30
  • przejazd asfaltem Padum do Zangli
  • przejazd drogą utwardzoną Zangli doLamayur
  • przejazd przez przełęcze: Namtse La (4400 m n.p.m.), Tarti La (4980 m n.p.m.), Senge La (4960 m n.p.m.), Sirsir La (4800 m n.p.m)
  • XV-wieczny buddyjski kompleks klasztorny w wiosce Lingshed
  • wyżywienie: B/-/D
  • zakwaterowanie:  hotel w Lamayuru, lub okolicy (ok. 3450 m n.p.m.)
Dalej
DZIEŃ 7
Czas ok. 5 godz. (+ postoje)
Trasa ok. 120 km
Lamayuru Leh - stolica Ladakhu

Dzisiejsza jazda będzie niemal relaksującą przejażdżką. Po off-road Zanskar jesteście już doświadczonymi riderami motocross, więc droga NH1 łącząca Kaszmir ze stolicą Ladakhu będzie niemal gładką autostradą. Jest w doskonałym stanie, a przy tym bardzo spektakularna. Biegnie wzdłuż rzeki Indus. W wiosce Nimoo przystaniemy na fotki widowiskowego połączenie dwóch himalajskich rzek – Zanskar i Indus. Zatrzymamy się na chwilę w miejscu sugerującym anomalie sił grawitacyjnych – Magnetic Hills. To złudzenie optyczne spowodowane nietypowym położeniem terenu.

Nocleg dzisiaj w hotelu w Leh, stolicy Ladakhu, często nazywanej Małym Tybetem. Po przyjeździe zostanie pobrany paszport w celu uzyskania pozwolenia na wjazd do strefy wewnętrznej linii…

PLAN DNIA:

  • śniadanie, wyjazd ok. godz. 8:30
  • rzeka Indus, skrzyżowanie rzek Indus i Zanskar
  • Magnetic Hills
  • wyżywienie: B/-/D
  • zakwaterowanie:  hotel w Leh, lub okolicy (ok. 3500 m n.p.m.)
Dalej
DZIEŃ 8
Czas ok. 6 godz. (+ postoje)
Trasa ok. 120 km
Leh Dolina Nubra

Po śniadaniu wyruszymy na motocyklową wspinaczkę do jednej z największych atrakcji – przełęczy Khardung La.

Khardung La z wysokością 18 380 stóp (5602 m n.p.m.) jest najwyższą przełęczą na świecie otwartą dla ruchu cywilnego. 20-minutowy postój na przełęczy, pamiątkowe zdjęcia i zjedziemy na północną stronę, do Doliny Nubra. Tereny te leżą bliżej Pakistanu niż Indii, stąd silna obecność wojska tutaj. Dotrzemy do Hunder – wioski położonej wśród pustynnych wydm, po której wędrują wielbłądy dwugarbne. Dla zainteresowanych – będzie możliwość zorganizowania przejażdżki na wielbłądzie po pustyni na wysokości 3000 m!

Nocleg w luksusowym obozie…

PLAN DNIA:

  • śniadanie, wyjazd ok. godz. 8:30
  • przełęcz Khardung La (5602 m n.p.m.) 
  • Dolina Nubra
  • wyżywienie: B/-/D
  • zakwaterowanie:  obóz glampingowy w Hunder, lub okolicy
Dalej
DZIEŃ 9
Czas ok. 7 godz. (+ postoje)
Trasa ok. 140 km
Hunder Pangong Tso

Opuścimy obóz w Hunder i udamy się w kierunku doliny rzeki Shyok. Po drodze odwiedzimy kompleks klasztorów buddyjskich w Diskit, malowniczo położony na tle wysokich gór, przed którymi stoi ogromny, kolorowy posąg Buddy. Wybierzemy się półpustynną, kamienną, terenową trasą wzdłuż rzeki Shyok, przez malownicze kaniony, przez wioski Shyok, Durbuk, Tangtse, w kierunku jeziora Pangong Tso, które w 60% leży w Tybecie!

Nocleg nad jeziorem w wiosce Spangmik lub Man (10 km), na wysokości 4350 m n.p.m.

PLAN DNIA:

  • śniadanie, wyjazd ok. godz. 8:30
  • kompleks klasztorów buddyjskich w Diskit
  • wioski Shyok, Durbuk, Tangtse
  • jezioro Pangong Tso, wioska Spangmik (4350 m n.p.m)
  • wyżywienie: B/-/D
  • zakwaterowanie: homestay w wiosce Spangmik, lub okolicy
Dalej
DZIEŃ 10
Czas ok. 5 godz. (+ postoje)
Trasa ok. 160 km
Pangong Tso Hanle

Dzisiaj kolejna trasa otwarta dla obcokrajowców zaledwie kilka lat temu.

Ruszamy wzdłuż jeziora Pangong, wioski Man, Merak, na wysokości ok. 4350 m n.p.m.. We wsi Chuskul zjedziemy z głównej drogi, aby wspiąć się na dwie pięciotysięczne przełęcze. Niezliczone agrafki, niemal zerowy ruch i ogrom, naprawdę ogrom Himalajów!

W wiosce Hanle spędzimy noc, aby nabrać sił przed jutrzejszym atakiem na Umling La

 

Hanle to malownicza i historyczna wioska, znana z wyjątkowego obserwatorium astronomicznego oraz statusu pierwszego w Indiach rezerwatu ciemnego nieba. Wioska Hanle leży w dolinie rzeki Hanle, na wysokości około 4 000 metrów nad poziomem morza. Wioska to sześć osad: Bhok, Shado, Punguk, Khuldo, Naga oraz osiedla uchodźców tybetańskich. W wiosce mieści się XVII-wieczny klasztor Hanle Gompa, należący do szkoły buddyzmu tybetańskiego Drukpa Kagyu. W pobliżu wioski znajduje się Indyjskie Obserwatorium Astronomiczne, jedno z najwyżej położonych obserwatoriów na świecie, usytuowane na wysokości 4 500 metrów. W 2022 roku Hanle zostało oficjalnie uznane za pierwszy w Indiach rezerwat ciemnego nieba. Obszar o powierzchni 1 073 km² wokół obserwatorium został objęty ochroną przed zanieczyszczeniem świetlnym

PLAN DNIA:

  • śniadanie, wyjazd ok. godz. 8:30
  • jezioro Pangong Tso
  • wioski Man, Merak
  • wioska Hanle
  • wyżywienie: B/-/D
  • zakwaterowanie: homestay w wiosce Hanle, lub okolicy
Dalej
DZIEŃ 11
Czas ok. 5 godz. (+ postoje)
Trasa ok. 180 km
Hanle Umling La Hanle

Kulminacja pozytywnych emocji i zmęczenia. Dzisiaj czeka nas najdłuższa jazda… prosto do NIEBA – przełęcz Umling La. Umling La, znajduje się w regionie Ladakh w pobliżu granicy indyjsko-chińskiej, łącząc wioski Chisumle i Demchok. Droga przez przełęcz ma długość 52 km, a jej budowa miała na celu poprawę infrastruktury w regionie oraz wzmocnienie obecności wojskowej w obszarze przygranicznym.

Przełęcz Umling La, położona w regionie Ladakh, jest uznawana za najwyższą asfaltową drogę na świecie, przejezdną również dla motocykli! Jej najwyższy punkt znajduje się na wysokości 5 883 m n.p.m., co czyni ją wyższą od wielu baz obozowych w Himalajach!

Przed otwarciem drogi przez Umling La, tytuł najwyższej asfaltowej drogi na świecie należał do przełęczy Khardung La, również położonej w Ladakhu, na wysokości 5 359 m n.p.m. Dla porównania, najwyższa droga w Europie prowadzi przez Pico Veleta w Hiszpanii i osiąga wysokość około 3 300 m n.p.m.

Przejazd przez przełęcz  wymaga wcześniejszej aklimatyzacji (co robimy od kilku dni), a ograniczeniem administracyjnym jest to, że nie wolno spędzić nocy w żadnym z miejsc po drodze i trzeba koniecznie wrócić na noc do Hanle. Podróż w obie strony w ciągu dnia pokonać można rowerem, więc dla nas nie będzie to zbyt wielkim wyzwaniem czasowym. 

UWAGA: Ze względu na zaostrzoną sytuację militarną wjazd na teren kontrolowany może być wstrzymany/zabroniony w dowolnym momencie. Podobnie pogoda na tej wysokości jest niezwykle zmienna. W okolicznościach uniemożliwiających wjazd na przełęcz,  lub w jakiejkolwiek awaryjnej sytuacji Uczestnika, istnieje kilka alternatywnych opcji.

PLAN DNIA:

  • śniadanie, wyjazd ok. godz. 8:30
  • przełęcz Umling La (5 883 m n.p.m)
  • wioska Hanle
  • wyżywienie: B/-/D
  • zakwaterowanie: homestay w wiosce Hanle, lub okolicy
Dalej
DZIEŃ 12
Czas ok. 6 godz. (+ postoje)
Trasa ok. 230 km
Hanle Nymo Mahe Upshi Leh

To ostatni dzień naszej jazdy. Po wczesnym śniadaniu rozpoczynamy podróż do Leh, przejeżdżając przez Nymo, Mahe i Upshi. Bajeczne krajobrazy będą nam towarzyszyć aż do wioski Mahe. Również przejeżdżając przez Mahe, jazda jest wspaniała wzdłuż rzeki Indus do Leh. Po drodze dotrzemy do Upshi, gdzie łączy się autostrada z Manali i kontynuujemy podróż do Leh.

Po przyjeździe zameldujemy się w hotelu i wieczorem zorganizujemy przyjęcie wraz z kolacją.

PLAN DNIA:

  • śniadanie, wyjazd ok. godz. 8:30
  • Nymo – Mahe – Upshi
  • autostrada do Leh
  • wyżywienie: B/-/D
  • zakwaterowanie: hotel w Leh, lub okolicy
Dalej
DZIEŃ 13
Czas 1 d
Trasa 0 km
Leh

Cały dzień na zakupy w Leh. Zwiedzanie fortu Leh i targu uchodźców tybetańskich.

Lunch w słynnej tybetańskiej restauracji (Tibetan Kitchen).

PLAN DNIA:

  • śniadanie
  • zwiedzanie Leh, zakupy
  • czas wolny
  • wyżywienie: B/-/D
  • zakwaterowanie: hotel w Leh, lub okolicy
Dalej
DZIEŃ 14
Czas 1 d
Trasa PRZELOT LEH->DELHI
PRZELOT: Leh Delhi

Poranny lot do Delhi. Zameldowanie w hotelu w Delhi. Pół dnia zwiedzania Delhi. Później zameldowanie się w hotelu, a następnie kolacja.

PLAN DNIA:

  • śniadanie
  • transfer na lotnisko LEH
  • przelot na trasie Leh-Delhi
  • zwiedzanie Delhi
  • kolacja pożegnalna
  • wyżywienie: B/-/D
  • zakwaterowanie: hotel w Delhi, lub okolicy
Dalej
Dzień 15 - ODLOTY
Czas 1 d
Trasa PRZELOT
DELHI INTENATIONAL AIRPORT

Pożegnaliśmy się wczoraj. Dziś transfery lotniskowe i Wasze odloty do krajów i domów.

PLAN DNIA:

  • śniadanie
  • transfer na lotnisko DELHI INTENATIONAL AIRPORT
  • wyżywienie: B/-/-
  • zakwaterowanie:
Dalej

O cenie

CENA REGULARNA, podstawowa:

FORMA PODRÓŻY MOTOCYKL (UMOWNIE DOMYŚLNA, MOTOCYKL ROYAL ENFIELD 450, lub podobny):

  • 3.300 € (+200 USD gotówką na miejscu)/ 1 osoba (kierowca) na 1 motocykl ROYAL ENFIELD, zakwaterowanie w pokoju TRIPLE, lub TWIN

 

FORMA PODRÓŻY SAMOCHÓD VAN/COMBIpatrz opcje upustów 👇👇👇


 OPCJE UPUSTÓW I DODATKÓW DO CENY REGULARNEJ:

  • uczestnik towarzyszący pasażer motocykla (pokój DBL): cena REGULARNA – 700 EUR  (= 2.600 EUR +200 USD gotówką na miejscu/os. towarzysząca)
  • uczestnik podróżujący w VAN/COMBI (pokój TWIN, lub DBL): cena REGULARNA – 700 EUR  (= 2.600 EUR +200 USD gotówką na miejscu/os. towarzysząca)
  • uczestnik grupowy, rezerwacja dla min. 5 osób: cena REGULARNA – 5% CENY REGULARNEJ (wymagany bezpośredni kontakt z Organizatorem tel. +48 512818380 i założenia rezerwacji grupowej)
  • gwarancja zakwaterowania w pokoju max. 2-osobowym z oddzielnymi łóżkami (TWIN): cena REGULARNA +100 €
  • zakwaterowanie w pokoju 1-osobowym (SGL): cena REGULARNA +500 €
  • zindywidualizowane posiłki (dopasowane do zadeklarowanej formuły diety): cena regularna +200

 PŁATNOŚCI I UMOWA:

  • 30% opłaty rezerwacyjnej w terminie do 5 dni od zgłoszenia udziału / dokonania rezerwacji / zawarcia umowy
  • 70% pozostałej kwoty umowy w terminie ustalonym umową (najczęściej 30-45 dni przed datą imprezy, lub gotówką w dniu rozpoczęcia imprezy)

Umowa zawierana jest elektronicznie w formie dokumentowej i w systemie rezerwacyjnym online. Płatności bezgotówkowe obsługuje platforma PayU.


GWARANCJA STAŁEJ CENY I ZWROTÓW:

  • gwarancja ceny dla minimum organizacyjnego 8 uczestników
  • możliwość zorganizowania imprezy poniżej minimum organizacyjnego 8 uczestników przy akceptacji zmiany ceny przez wszystkich uczestników
  • zwrot 100% wpłat w przypadku braku minimum organizacyjnego 8 uczestników i braku zgody wszystkich uczestników na zmianę ceny
  • zwrot 100% wpłat w przypadku czynników uniemożliwiających przeprowadzenie imprezy przez Organizatora i jej odwołania

 

Cena zawiera
  • udział 24/7 pilota Polsko-językowego wycieczki na całej trasie przejazdowej
  • opieka 24/7 lokalnego pilota-opiekuna indyjskiego
  • ubezpieczenie uczestników imprezy turystycznej KL + NNW + BP na terenie Świata, do sumy podstawowej ubezpieczenia min. 30.000,00 euro
  • opłaty na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
  • wszystkie transfery lotniskowe i parkingowe
  • (LUB) 1 motocykl dla uczestnika motocyklisty z paliwem na całej trasie (uczestnik zawiera odrębną umowę z lokalnym dostawcą wskazanym przez Organizatora na wynajem motocykla), lub
  • (LUB) 1 miejsce w asystującym samochodzie techniczno-bagażowym miniVAN/COMBI (5-osobowy, klimatyzowany z kierowcą do dyspozycji w dni przewidziane programem podróżowania, z wyłączeniem dni stacjonarnych), wyposażonym w części zamienne, butle z tlenem (O2) oraz pakiet AMS
  • wszystkie opłaty drogowe i parkingowe wzdłuż całej trasy przejazdu
  • bilety wstępu do atrakcji turystycznych wg RoadBook (wymienionych w GŁÓWNYCH PUNKTACH PROGRAMU)
  • pozwolenie na wjazd na Obszary Chronione, Specjalne i przygraniczne
  • 14x nocleg w hotelach, motelach, homestay o podwyższonym standardzie odpowiadającym 3***: pokoje 2- osobowe z wyposażeniem, łazienki, oraz w namiotach turystycznych z łózkami i łazienkami (w miejscach, gdzie brak hoteli)
  • 13x wyżywienie HB zawierające 2 posiłki dziennie w miejscach i wg opisu w PLANIE DNIA (B-śniadanie / L -lunch, lekki obiad / D-kolacja), napoje bezalkoholowe
  • na miejscu — mapy trasy
  • pakiet powitalny uczestnika: gadżety, naklejki okolicznościowe
  • foto i wideo-relacja wspólna dla wszystkich uczestników
Cena nie zawiera
  • biletów lotniczych międzynarodowych z Polski do Indii – Delhi  (WAW-DEL-WAR cena ok. 3000 -4000 PLN, biletów nie należy rezerwować bez uzgodnienia z Organizatorem – wymagane potwierdzenie skompletowania grupy)
  • biletów lotniczych lokalnych Delhi-Leh
  • wizy turystycznej wymaganej w Indiach (koszt ok. 50 USD, wizy organizowane przez uczestników indywidualnie na podstawie instrukcji Organizatora)
  • ubrań ochronnych do jazdy motocyklem, w tym kasków
  • kaucji/depozytu zwrotnego pobieranego w dniu wynajmu pojazdu (ok. 500 USD/motocykl)
  • ubezpieczeń dodatkowych poza zawartymi w ramach umowy
  • wyżywienia poza wskazanym w CENA ZAWIERA i PLANIE DNIA (ok. 10-30 USD / posiłek)
  • napoi, dodatkowych przekąsek, drobnych zakupów
  • napiwków i innych opłat zwyczajowych
  • innych poza wskazanymi w ofercie i CENA ZAWIERA

Rezerwacje

System rezerwacyjny nie został jeszcze włączony dla tej oferty. Przyczyną mogą być trwające prace nad ofertą, planowane zmiany w ofercie, lub ostatecznie niezatwierdzony jeszcze termin jej realizacji. Interesuje Cię ta propozycja? Skontaktuj się z nami.

Zarezerwuj już teraz