CARAVANINGOWA ALBANIA z Czarnogórą – zorganizowana wyprawa kamperami z finałem w Chorwacji

[AL-RV-2-09-25]
Termin

Terminy

14/09/2025
Cena

Cena

2.700 zł
Dystans KM

Dystans

~ ok. 4700 km
Formuła

Formuła

Wycieczki kamperami

Szczegóły wydarzenia

Opis
Opis
Mapa
Mapa
Plan
Program
Galeria
Galeria
O cenie
O cenie
Rezerwacje
Rezerwacje

Wstęp

11 razy mniejsza od Polski, wciąż dzika i przepiękna, pełna zapomnianych przez cywilizację miejsc, również takich nielicznie zamieszkałych, w  których serdeczni i gościnni ludzie wiodą życie w rytmie niezmiennym od stuleci, z niezliczonymi ilościami zabytków nieznanych z filmów, książek i przewodników… Krystalicznie czysta woda, rewelacyjna pogoda (w roku jest około 290 słonecznych dni!) oraz piękne plaże czynią z niej dziś wymarzony kierunek nie tylko wakacyjnych wyjazdów… Taka jest Albania.

Tuż obok – i jak o nim piszą: „kraj, który można przemierzyć w jeden dzień, zmieniając krajobrazy, jak w kalejdoskopie – z posępnych szczytów i głębokich kanionów na słoneczne plaże…, z kamiennych, krasowych pustyń na gaje oliwne…, z podmokłych brzegów największego w tej części Europy jeziora na urwisty fiord Boki Kotorskiej…” – Czarnogóra (Montenegro), gdzie weneckie miasta sąsiadują z zamieszkanymi przez pierwotnych osadników albańskich wsiami, a cerkwie z meczetami.

Propozycja zorganizowanej wyprawy caravaningowej w grupie kilku kamperów. Cel – eksploracja pereł Bałkanów: Albanii i Czarnogóry, z punktu początkowego i do końcowego w Czarnogórze, w formule objazdowej i noclegami wzdłuż trasy przejazdowej.  Na dystansie około 1600 km i do 11 dni łącznie z wieloma atrakcjami w programie (nieco ponad 3 dni w Czarnogórze, niespełna 9 dni w Albanii)…  dodatkowo tranzyt drogami szybkiego ruchu z wieczornymi atrakcjami w Serbii oraz Chorwacji!

 

projekt i realizacja: S2B CAMPERS

Opis

SPECYFIKACJA SZCZEGÓŁOWA OFERTY

RODZAJ WYDARZENIA: turystyka poznawcza i rekreacyjna, formuła objazdowa caravaningowa

 
DATY ORGANIZACJI:
  • FIX: 14.09 (ND) – 28.09.2025 (ND)
  • FLEX: dowolna data dla rezerwacji grupowych (≥ 5 kamperów) z wyprzedzeniem min. 6 miesięcy
 
MIEJSCE ORGANIZACJI:

  • tranzytowe: Słowacja, Węgry, Serbia, Chorwacja, Słowenia, Austria
  • docelowe: Czarnogóra – Albania

ŚRODEK TRANSPORTU:

  • TRANSPORT DO MIEJSCA ORGANIZACJI: dojazd/powrót własny uczestników
  • RODZAJ TRANSPORTU DO MIEJSCA ORGANIZACJI: samochód specjalny campingowy uczestnika
  • TRANSPORT W MIEJSCU: 
    • DROGI: własny środek transportu uczestnika – samochód specjalny campingowy uczestnika

PROGRAM RAMOWY:

  • 11 dni stacjonarnie-objazdowo drogami Czarnogóry i Albanii
  • 4 dni tranzytowe / dojazdowe drogami Słowacji, Węgier, Serbii, Chorwacji
 
PUNKTY PROGRAMU:

Czarnogóra:

  • Park Narodowy Lovcen (OPCJA tylko dla dobrych warunków pogodowych)
  • Boka Kotorska
  • Park Narodowy Durmitor (OPCJA tylko dla dobrych warunków pogodowych)
  • Kanion Tary

Albania:

  • droga panoramiczna SH20
  • droga panoramiczna SH22, SH5, SH31
  • droga panoramiczna SH8 przez Park Narodowy Liogara
  • okręg i miasto Szkodra
  • okręg i miasto Kruja
  • okręg i miasto Berat
  • okręg i miasto Gjirokastra
  • okręg i miasto Wlora
  • okręg i miasto Sarande
  • Park Narodowy Butrint

Program, jak i poszczególne punkty mogą ulec zmianie na skutek nieprzewidzianych warunków drogowych,  nieprzewidzianych utrudnień w miejscach realizacji programu, jak i innych zdarzeń niezależnych od Organizatora.

ŁĄCZNY DYSTANS: ok. 4700 km

DYSTANS DZIENNY (min – max):

  • TRANZYTY (dojazd/powrót,): 600-800 km
  • TURYSTYCZNIE (Czarnogóra – Albania): 150-330 km

RODZAJ SZLAKU: drogi asfaltowe w terenie płaskim i górzystym

POZIOM TRUDNOŚCI:

  • 5/10 średni dla uczestników z doświadczeniem w turystyce caravaningowej objazdowej
  • 7/10 wymagający dla uczestników bez doświadczenia w turystyce caravaningowej objazdowej

LICZEBNOŚĆ GRUPY (min-max): 6- 10 kamperów/załóg 

DODATKOWE:

  • PLAN WYPRAWY opisany ofertą podlega aktualizacji każdorazowo przed rozpoczęciem imprezy dla warunków terytorialnych, pogodowych i innych mających wpływ na możliwość jego realizacji.
  •  

DOKUMENTY DO POBRANIA: w zakładce INFORMACJE


UZUPEŁNIAJĄCO

CZYM I DLA KOGO PROPOZYCJA?

To nasza kolejna, IX edycja wycieczki, a raczej wyprawy o charakterze turystycznym w formule objazdowej, formie caravaningowej do Albanii połączonej z Czarnogórą… Nie są to wakacje stacjonarne na Riwierze Albańskiej. Podróżujemy, żeby jak najwięcej zobaczyć i poznać. Nie zatrzymujemy się na dłużej niż 2 doby w żadnym z miejsc w drodze. 

Poprowadzimy Was drogami, którymi nie prowadzą znane biura podróży, pokażemy miejsca piękne, urokliwe, godzinami jazdy bezludne, do których nieczęsto zawitają obcy wędrowcy. Nie ominiemy tych, dla których Globetroterzy, Youtuberzy i Instagramerzy poświęcają czołówki i okładki największych projektów: Wąwóz Tary, Durmitor, Lovcen, Boka Kotorska w Czarnogórze, w Albanii: drogi panoramiczne pośród „niczego” SH20, SH21, Park Narodowy Theth, jezioro Komani, S22, SH5 skrajem Gór Przeklętych, miasto tysiąca okien wpisane na listę UNESCO – Berat, starożytny Butrint, Saranda (z Blue Eye), Ksamil, w drodze powrotnej zaś SH8 przez Park Narodowy Llogara, na koniec pierwsza stolica Albanii i miasto z początku w III w.p.n.e. – Kruja z klimatycznym miejscem na szczycie wzgórza zamkowego. To wszystko zobaczycie z bliska, dotykając, smakując i fotografując w trakcie 12 dni podróży w zorganizowanej grupie, na dystansie około 1700 km drogami asfaltowymi (około 90%) i drogami złej jakości, utwardzonymi (około 10%) pod opieką doświadczonego Pilota.

Jest wycieczką, podróżą, a może i wyprawą życia dla:   

  • posiadaczy i/lub najemców tzw. pojazdów specjalnych campingowych, lub pojazdów innych przystosowanych do podróży turystycznych z możliwością biwakowania w każdych warunkach na łonie natury (odpowiednio wyposażonymi w akcesoria biwakowe, toaletowe, kuchenne, własne zasilanie w energię)
  • miłośników aktywnego zwiedzania i podróżowania (stawiających turystykę w ruchu nad stacjonarną-wypoczynkową)
  • zwolenników podróżowania w grupie, stawiających na towarzyskie spędzanie czasu

JAKI JEST PLAN W SKRÓCIE?

Podróż podzielona została na 3 umowne etapy: 1. Tranzyt do/w kierunku miejsca docelowego w Czarnogórze, 2. Destynacja – miejsce docelowe Czarnogóra i Albania,  3. Tranzyt z/w kierunku powrotnym do Polski.

Wyruszamy umownego dnia pierwszego rano (z umownego miejsca w Polsce, najczęściej z okolic Częstochowy) zaplanowaną trasą przez Węgry, Serbię w kierunku Pljevlja, lub Wąwozu Tara w Czarnogórze. Etap 1 tranzytu zajmie nam 2 dni, w czasie których nie zaplanowano żadnych atrakcji turystycznych, a trasa prowadzi drogami szybkiego ruchu, aby możliwe szybko dotrzeć do miejsca właściwej organizacji.

Na etap 2, właściwy turystycznie, przewidzianych zostało do 11 dni objazdowo wg opracowanego programu jak niżej, ze wsparciem organizacyjno-logistycznym w miejscach stacjonowania grupy (na życzenie: organizacja czasu wolnego, organizacja wycieczek fakultatywnych, organizacja transportu lokalnego itp.). W Montenegro (Czarnogórze) biorą swój początek i koniec nasze „wojaże”… w tempie właściwym dla Bałkanów, na niewielkich dystansach i z licencjonowanym pilotem na czele – najciekawsze miejsca, z niezliczonymi atrakcjami jak okiem sięgnąć.  Przed nami dobre, ale i nienajlepszej jakości drogi, trasy panoramiczne, punkty widokowe w górach i na wybrzeżu, ciekawe miejsca, ludzie, tradycyjne restauracje, zabawa i mnóstwo czasu spędzanego razem. 

Po blisko 13 dniach niezwykłej wyprawy etap 3 i powrót, w części różny od etapu 1. Rozstajemy się z grupą w Chorwacji i powrotnie podróżujemy tylko z tymi, którzy chcą szybkim i długim tranzytem wracać z nami, nie zatrzymując się w drodze.   


JAKA JEST FORMUŁA?

Uczestnicy docierają na miejsce umownego rozpoczęcia imprezy (miejsce wskazane w Road Book na południu Polski, lub w miejscach wyznaczonych zbiórek na trasie przejazdu dnia pierwszego) na własną organizację. Dalej podróżują pod opieką i przewodnictwem pilota, zgodnie z przewidzianym programem. 

Program wyprawy uwzględnia potrzeby turystyczne i wypoczynkowe – przejazd wyznaczoną trasą i realizacja punktów programu odbywać się będzie w formule zorganizowanej i grupowej, dla której Organizatorzy przewidzieli osobę kierującą (Pilota-Kierownika grupy) we własnym pojeździe campingowym, pozostającą do dyspozycji Uczestników w całym okresie trwania wyprawy i przez czas 24/7. Szczegóły programu zostaną przedstawione uczestnikom wyprawy w formie tzw. ROAD BOOK z naniesionymi istotnymi punktami GPS i udostępnione na kilka dni przed wyjazdem. 

Formuła objazdowa wypraw caravaningowych zakłada realizację wszystkich punktów programu w przewidzianych ramach czasowych, lecz bez szczegółowego i napiętego harmonogramu. Taka formuła pozostawia dużo swobody Uczestnikom wyjazdu, a Pilotowi odpowiedzialnemu za pełną realizację celów możliwość dopasowania przebiegu programu do aktualnych warunków otoczenia, w tym potrzeb Uczestników.

Program objazdowy realizowany wg sprawdzonego schematu: 

  • przejazd dzienny karawaną prowadzoną przez Pilota odbywa się zgodnie z planem czasowym i pomiędzy wskazanymi w Road Book miejscami stanowiącymi zaplanowane atrakcje turystyczne i miejsca  zaplanowanego biwakowania nocnego
  • Uczestnicy wyprawy mogą poruszać się poza karawaną, własnym tempem i realizować własny plan przejazdu wyłącznie pomiędzy miejscami zaplanowanego biwakowania (miejsca nocnego biwakowania stanowią punkty kontrolne kompletacji grupy)
  • przemieszczanie się karawany prowadzonej przez Pilota pomiędzy miejscami nocnego biwakowania odbywa się z zachowaniem zasady zapewnienia Uczestnikom 1-2 postojów piknikowych w ciągu dnia podróży o łącznym czasie trwania do 90 min. oraz postojów przewidzianych na miejsca turystyczne, zgodnie z planem w Road Book
  • dojazd karawany prowadzonej przez Pilota do miejsca biwakowania nocnego do godz. 19:00 
  • obozowanie/biwakowanie w miejscach zaplanowanych maksymalnie do 3 dób w programie jednej wyprawy
  • opuszczanie miejsc biwakowania w dniu wyjazdu do godz. 8:30

Pilot-kierownik wyprawy odpowiedzialny jest za sprawną organizację w grupie, prowadzenie grupy wyznaczoną trasą, realizację przedmiotową i terminową przewidzianego programu, komunikację i koordynację, wsparcie tłumaczeniowe w miejscach turystycznych. W przypadku więcej niż jednej grupy poruszać się one będą swoim własnym tempem z przydzielonym własnym pilotem, a konsolidacja grup następować będzie w wyznaczonych miejscach organizacji części wspólnej (miejsca atrakcji turystycznych, miejsca biwakowania).


DLACZEGO Z NAMI, CO WYRÓŻNIA OFERTĘ?

  • ORGANIZATOR TURYSTYCZNY – jesteśmy legalnie działającymi organizatorami turystyki, zarejestrowanymi w Centralna Ewidencja Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych (CEOTiPUNPUT) więc Twój wyjazd jest zabezpieczony całkowicie i w dwóch filarach: za pomocą gwarancji ubezpieczeniowych udzielnych nam przez Towarzystwa Ubezpieczeniowe oraz przez Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.
  • UBEZPIECZENIA PODRÓŻNE – w ramach zawartej z nami umowy otrzymujesz w cenie każdej imprezy turystycznej i odpowiednio do destynacji pakiet ubezpieczeń podróżnych w przedmiocie: Kosztów Leczenia i Pomocy Assistance (KL), Kosztów Ratownictwa (KR), Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW), Odpowiedzialności Cywilnej (OC) – szczegóły w umowie o udział w imprezie turystycznej i OWU zawartego ubezpieczenia
  • UBEZPIECZENIA KOSZTÓW REZYGNACJI – w naszej ofercie poza możliwością zwiększenia sum ubezpieczeń również Ubezpieczenie Kosztów Rezygnacji i Przerwania imprezy Turystycznej
  • INTEGRACJA I RELACJE –  jesteśmy częścią grupy, integrujemy i bawimy się wspólnie z Wami, dbając czujnie o bezpieczeństwo, sprawną realizację i wyłącznie pozytywne wrażenia. Stwarzamy warunki do budowania wartościowych i trwałych relacji, szanując jednocześnie Waszą prywatność.
  • PROGRAM LOJALNOŚCIOWY – wszyscy nasi klienci objęci są nagrodowym programem lojalnościowym MOTOloyalty – dającym wymierne korzyści ze stałej współpracy…

Ofert podobnych znaleźć można kilka. Spośród wszystkich dostępnych naszą wyróżniają:

  • JAKOŚĆ PREMIUM za przystępną cenę – nie jest ofertą budżetową, zapewniamy podwyższony standard obsługi i bytowy w miejscu organizacji
  • PODRÓŻE W GRUPACH – adresatami oferty i potencjalnymi uczestnikami są osoby świadome i zdecydowane na podróże w grupach i przy wsparciu/pod opieką organizatora
  • CAMPERY Z SIECI PARTNERÓW – w ramach opcji dodatkowych mogą zostać dostarczone i wynajęte nowoczesne campery z sieci naszych Partnerów, przekazane do pełnej dyspozycji uczestnika od pierwszego do ostatniego dnia uczestnictwa w wyprawie, również w czasie wolnym/niezorganizowanym
  • SPRAWDZONE MIEJSCA CAMPINGOWE – wszystkie miejsca campingowe starannie wybrane przez Organizatora
  • OPIEKUN Z DOŚWIADCZENIEM – opieka 24/7 doświadczonego i zawodowego pilota-kierownika wyprawy, ze znajomością języka obcego, ze znajomością tras i miejsc ujętych w programie
  • ASYSTENT PODRÓŻY HOT-LINE dostępny i umożliwiający stały kontakt 24/7 z zespołem organizatora na co najmniej 1 miesiąc przed datą wyjazdu
  • INDYWIDUALNA POMOC W PODRÓŻY  – ad hoc organizacja czasu wolnego, wycieczek fakultatywnych, transportu lokalnego na życzenie uczestnika w czasie trwania wyprawy 
  • DOPRACOWANY PLAN I PROGRAM  – formuła wyjazdów stawia bardzo wysoko potrzeby turystyki poznawczej i towarzyskiej, podróż w szczegółowo zaplanowanych ramach programowych, przy dużej intensyfikacji zróżnicowanych tematycznie punktów programu, bez utraty cennego czasu na niezaplanowane działania.

 

Mapa

Mapa wycieczki

Program

ETAP 1: D1-D2
TRANZYT: POLSKA SŁOWACJA WĘGRY SERBIA CZARNOGÓRA

RAMOWY PLAN ETAPU:

  • DZIEŃ 1 (D1), ok. 750 km, ok 9h (+postoje):
    • ok. godz. 8:30 zbiórka uczestników w wyznaczonym RoadBook punkcie w okolicach Katowic (lub Krakowa), odprawa pilota
    • tranzyt 9:00 – 19:00, przejazd drogami szybkiego ruchu przez Czechy, Słowację i Węgry
    • wyżywienie w programie: -/-/-
    • miejsce nocnego biwakowania w programie: camping w Segedyn (Węgry), lub Parking w parku Palic Serbia
  • DZIEŃ 2 (D2), ok. 550 km, ok. 8h (+postoje):
    • 8:30 check-out i wyjazd z kempingu
    • tranzyt przez Serbię, dojazd do Czarnogóry – Park Narodowy Durmitor, Wąwóz Tary
    • integracyjna kolacja powitalna, kuchnia lokalna, czarnogórska
    • wyżywienie w programie: -/-/D
    • miejsce nocnego biwakowania w programie: camping w Wąwozie Tary (Czarnogóra), lub okolicy
  •  
Czas 2 dni
Trasa ok. 1300 km

Ruszamy możliwie wcześnie, zaraz po odprawie pilota w miejscu umownego rozpoczęcia imprezy na południu Polski (najczęściej w okolicach Katowic, lub Krakowa). Etap przewidziany przede wszystkim na tranzyt, tzn. możliwie sprawne i szybkie osiągnięcie właściwego celu wyprawy – Czarnogóry i Albanii. 

To jesienna edycja, więc program został tak ułożony, aby rozpoczynać tour po Czarnogórze od jej północnej części, a zakończyć nad Adriatykiem w części południowej, gdzie lato we wrześniu jeszcze pełną mocą.   

 

Dalej
ETAP 2: D3-D13
CZARNOGÓRA ALBANIA

RAMOWY PLAN ETAPU:

  • DZIEŃ 3 (D3), ok. 180 km, 4h (+postoje):
    • do południa relaks pasywny i aktywny, w opcjach: tyrolka nad najgłębszym wąwozem w Europie i rafting na rzece Tara
    • popołudniu przejazd malowniczą P14 (Zabijak-Pluzine) przez Park Narodowy Durmitor 
    • wyżywienie w programie: -/-/-
    • miejsce nocnego biwakowania w programie: camping w Wąwozie Tary (Czarnogóra), lub okolicy
  • DZIEŃ 4 (D4), ok. 240 km, ok. 5h (+postoje):
    • 9:30 check-out i wyjazd z kempingu
    • przejazd najgłębszym wąwozem Europy, wzdłuż rzeki Tara (P4) do Majkovac
    • przejazd P2, M9, P9 do przejścia granicznego Vermosh-Guci
    • przejazd malowniczą SH20 do Szkodra w Albanii 
    • wyżywienie w programie: -/-/-
    • miejsce nocnego biwakowania w programie: camping w Szkodra (Albania), lub okolicy
  • DZIEŃ 5 (D5), 0 km, 1d:
      • dzień wolny częściowo zorganizowany
      • wyżywienie w programie: -/-/-
      • miejsce nocnego biwakowania w programie: camping w Szkodra (Albania), lub okolicy
  • DZIEŃ 6 (D6), ok. 220 km, ok. 5h (+postoje):
    • 9:00 check-out i wyjazd z kempingu
    • przejazd malowniczą SH5, SH30, SH1, SH38 do Kruja 
    • wyżywienie w programie: -/-/-
    • miejsce nocnego biwakowania w programie: camping w Kruja
  • DZIEŃ 7 (D7), ok. 200 km, ok. 4h (+postoje):
    • 9:00 check-out i wyjazd z kempingu
    • przejazd SH1 , SH3, SH7, Elbasan do Berat 
    • kolacja regionalna, kuchnia albańska w Berat
    • wyżywienie w programie: -/-/D
    • miejsce nocnego biwakowania w programie: camping w Berat (Albania), lub okolicy
  • DZIEŃ 8 (D8), 0 km, 1 d:
    • dzień wypoczynku
    • zwiedzanie Berat, opcja zwiedzania z lokalnym przewodnikiem
    • wyżywienie w programie: -/-/-
    • miejsce nocnego biwakowania w programie: camping w Berat (Albania), lub okolicy
  • DZIEŃ 9 (D9), ok. 250 km, ok. 5h (+postoje):
    • 9:00 check-out i wyjazd z kempingu
    • Gjirokaster miasto dyktatora, zwiedzanie
    • Ksamil i Park Narodowy Butrintu z wykopaliskami, zwiedzanie
    • wyżywienie w programie: -/-/-
    • miejsce nocnego biwakowania w programie: camping w Ksamil – Sarande (Albania), lub okolicy
  • DZIEŃ 10 (D10), 0 km, 1d:
    • dzień wypoczynku, czas wolny
    • wyżywienie w programie: -/-/-
    • miejsce nocnego biwakowania w programie: camping w Ksamil – Sarande (Albania), lub okolicy
  • DZIEŃ 11 (D11), ok. 140 km, ok. 4h (+postoje):
    • 9:00 check-out i wyjazd z kempingu
    • przejazd SH8 Borsh-Himare-Vlora
    • Vlora postój i zwiedzanie
    • przejazd do Radhimë
    • wyżywienie w programie: -/-/-
    • miejsce nocnego biwakowania w programie: camping w Radhimë (Albania), lub okolicy
  • DZIEŃ 12 (D12), 0 km, 1d:
    • dzień wypoczynku, czas wolny
    • wyżywienie w programie: -/-/-
    • miejsce nocnego biwakowania w programie: camping w Radhimë (Albania), lub okolicy
  • DZIEŃ 13 (D13), ok. 330 km, ok. 6h (+postoje):
    • 9:00 check-out i wyjazd z kempingu
    • przejazd do Czarnogóry, okolice Budva
    • kolacja regionalna pożegnalna, kuchnia czarnogóska, wieczorna Budva
    • wyżywienie w programie: -/-/D
    • miejsce nocnego biwakowania w programie: camping w Budva (Czarnogóra), lub okolicy
Czas 11 dni
Trasa ok. 1550 km

Właściwy etap realizacji celu naszej caravaningowej wyprawy kamperami po przepięknych i niezwykle barwnych regionach Pereł Bałkanów w najlepszym dla tych miejsc okresie. Trasa nasza usiana jest wprost wspaniałymi atrakcjami krajobrazowymi i historycznymi, wszystkim co najlepsze w tej części Bałkanów:  w Czarnogórze od północy najgłębszy w Europie Wąwóz Tary i Park Narodowy Durmitor, od południa Boka (Zatoka) Kotorska, tuż nad nią Park Narodowy Lovcen…  W Albanii niezwykłe regiony Szkodra, Kukes, Dobra, Elbasan, Korcza, Berat, Gjirokastra, Wlora z Parkami Narodowymi i antycznymi miejscami, z historią od starożytności do czasów dyktatury Envera Hoxha…. 

Albania (i Czarnogóra) to idealny wybór na zwiedzanie i wypoczynek na łonie natury właśnie w okresie wiosny i jesieni. Tutaj spędzimy w tempie właściwym dla tego miejsca 11 dni przemieszczając się z miejsca na miejsce, odkrywając kolejne zakamarki tego niezwykłego fragmentu dzikiej Europy. W niektórych miejscach towarzyszyć nam będą albańscy, licencjonowani przewodnicy, którzy odsłonią rąbki kurtyn dziejowych i przybliżą jeszcze bardziej prawdziwą Albanię. 

Na tym etapie zaplanowana zostały 2 wspólne posiłki regionalne, pozwalające Uczestnikom odbyć również podróż kulinarną i które doskonale nas zintegrują. Ich organizacja została włączona w cenę i program wyprawy.

 

Dalej
ETAP 3: D14-D15
TRANZYT: CHORWACJA POLSKA

RAMOWY PLAN ETAPU:

  • DZIEŃ 14 (D14), ok. 390 km, ok. 6h (+postoje):
    • 8:30 check-out i wyjazd z kempingu
    • Zatoka/Boka Kotorska
    • przejazd do Chorwacji, okolice Makarska – Split – Szybernik
    • wyżywienie w programie: -/-/-
    • miejsce nocnego biwakowania w programie: camping w okolicach Makarska – Split – Szybernik (Chorwacja)

 

DLA CHĘTNYCH DO WSPÓLNEGO POWROTU TRANZYTOWEGO

  • DZIEŃ 15 (D15), ok. 1000 km, ok. 10h (+postoje):
    • 6:30 check-out i wyjazd z kempingu
    • przejazd do Polski, okolice Mszana
    • wyżywienie w programie: -/-/-
    • miejsce nocnego biwakowania w programie:
  •  
Czas 1-2 dni
Trasa ok. 390-1400 km

Kończymy naszą przygodę w Czarnogórze i Albanii, przepięknymi widokami znad Zatoki Kotorskiej, spod szczytów Parku Narodowego Lovcen. Czas wracać do domu. Przeprowadzimy naszą grupę kamperów do Chorwacji, w okolice Makarska – Split – Szybernik. Tutaj się żegnamy, zapewne większość zechce podróżować już wg własnego planu i tempa – niektórzy zostają w Chorwacji, inni pojadą na termy do Węgier, a jeszcze inni będą kontynuować podróż w innych kierunkach.

My wracamy tranzytem do kraju. Dalszy etap, nieujęty w programie, przewidziany przede wszystkim na tranzyt (możliwie sprawne i szybkie osiągnięcie granicy w Polsce).  Chętni oczywiście mogą podróżować z nami docierając do domu w kilkanaście godzin.

Dalej

O cenie

REGULARNA, podstawowa dla minimum organizacyjnego 6 załóg/kamperów:

  • 2.700 PLN  / 1 kamper z 1 osobą-kierowcą załogi (stała dla minimum organizacyjnego)
    • +400 PLN / każda dodatkowa osoba załogi – uczestnik towarzyszący (koszt ubezpieczenia, organizacja) 

 


PŁATNOŚCI I UMOWA:

  • 50% opłaty rezerwacyjnej w terminie do 5 dni od zgłoszenia udziału / dokonania rezerwacji / zawarcia umowy
  • 50% pozostałej kwoty umowy w terminie ustalonym umową (ok.30-60 dni przed datą imprezy)

Umowa zawierana jest elektronicznie w formie dokumentowej i w systemie rezerwacyjnym online. Płatności bezgotówkowe obsługuje platforma PayU.

 


GWARANCJA STAŁEJ CENY I ZWROTÓW:

  • gwarancja ceny dla minimum organizacyjnego 6 kamperów
  • możliwość zorganizowania imprezy poniżej minimum organizacyjnego 6 kamperów przy akceptacji zmiany ceny przez wszystkich uczestników
  • zwrot 100% wpłat w przypadku braku minimum organizacyjnego 6 kamperów i braku zgody wszystkich uczestników na zmianę ceny
  • zwrot 100% wpłat w przypadku czynników uniemożliwiających przeprowadzenie imprezy przez Organizatora i jej odwołania

 

Cena zawiera
  • udział 24/7 pilota (opiekuna) wycieczki na całej trasie przejazdowej we własnym kamperze
  • udział i ubezpieczenie uczestników imprezy turystycznej KL + NNW + BP na terenie Europy do sumy ubezpieczenia KL=10.000 EUR || NNW=2.000 EUR || BP=200 EUR || KR=5.000 EUR
  • opłaty na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (obowiązkowy dla legalnie działających organizatorów)
  • organizacja logistyki przejazdu na całej trasie (wyznaczenie trasy przejazdu, rezerwacje miejsc parkingowych, rezerwacje kempingów, rezerwacje biletów atrakcji turystycznych, rezerwacje restauracji) 
  • 3x zorganizowany posiłek regionalny (tradycyjna kuchnia lokalna, degustacje) dla uczestników
  • 1x pakiet powitalny uczestnika (upominki i gadżety okolicznościowe, naklejka)
  • foto i wideo-relacja wspólna dla wszystkich uczestników
  • pełen pakiet usługi pilockiej i przewodnickiej, tj:
    • 24/7 TRAVEL MANAGER – opieka formalna Pilota-Kierownika wyprawy na całej trasie przejazdowej (koordynacja i realizacja programu imprezy, komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna) 
    • 12/7 PILOT CAR ON ROAD- prowadzenie caravany Uczestników pojazdem campingowym Organizatora na wszystkich odcinkach drogowych przewidzianych w programie 
    • 12/7 TOUR GUIDE ON ROAD – obsługa Pilota Wycieczki w ruchu i w czasie przejazdu caravany drogami przewidzianymi w programie (informowanie Uczestników caravany o mijanych miejscach, komunikacja z grupą Uczestników za pomocą CB-radia)
    •  12/7 TOUR GUIDE ON SITE – obsługa Pilota Wycieczki w miejscu atrakcji turystycznych przewidzianych w programie (informacja ogólna o miejscu, ciekawostki, oprowadzanie grupy, obsługa tłumaczeniowa)
    • 12/7 TRAVEL ASSIST – opieka i obsługa indywidualna Uczestników (pomoc w organizacji czasu wolnego, w załatwianiu różnych spraw w podróży) 
  •  
Cena nie zawiera
  • pojazdów specjalnych campingowych (kamperów)
  • paliwa i materiałów eksploatacyjnych do kamperów
  • ubezpieczeń i zabezpieczeń kamperów własnych uczestników (wymagane ubezpieczenie OC, zalecane AC+ASSISTANCE na EUROPĘ)
  • opłat drogowych, parkingowych i innych w trasie
  • opłat płatnych miejsc postojów dobowych / campingowych  (opłata za parcele, pojazd, za osoby załogi, opłaty za prąd i wodę, podatki lokalne – koszt ok. 15-40 EUR/pojazd)
  • kosztów pomocy drogowej w przypadku zaistniałej potrzeby, wykraczających poza zakres ubezpieczeń
  • ubezpieczeń dodatkowych uczestników poza wskazanymi
  • biletów wstępu do punktów atrakcji turystycznych
  • wyżywienia poza wskazanym w CENA ZAWIERA
  • transportu lokalnego
  • kosztów wycieczek fakultatywnych
  • kosztów wyżywienia w restauracjach/barach/tawernach
  • kosztów organizacji aktywności i atrakcji wg preferencji uczestników
  • napiwków i innych opłat zwyczajowych
  • innych poza wskazanymi w ofercie i CENA ZAWIERA

Rezerwacje

JAK DOKONAĆ REZERWACJI?

System sprzedaży internetowej umożliwia łatwe zgłoszenie udziału przez przycisk „FORMULARZ REZERWACJI” odpowiednio dla daty wydarzenia, przy której się znajduje. Użyj przycisku, by otworzyć i wypełnić prosty formularz z danymi zgłaszanych uczestników, zatwierdź w formularzu Twoją rezerwację i ciesz się wyjazdem. Umowa zostanie wygenerowana i przesłana automatycznie na podany w formularzu adres e-mail, a o kolejnych etapach przypominać będą powiadomienia SMS i e-mail. W razie wątpliwości możesz skorzystać z bezpośredniego kontaktu z nami – zadzwoń 512 818 380, lub napisz

Nie zastanawiaj się dłużej, ktoś może Cię uprzedzić! REZERWUJ TERAZ!

Data 14/09/2025
Zarezerwuj już teraz