HIMALAJE motocyklami Royal Enfield przez Zanskar, Ladakh, Chang Tang i najwyższe przełęcze

[IN-MX-1-07-25]
Termin

Deadlines

16/07/2025
Cena

Price

3300 €
Dystans KM

Distance

~ approx. 1500 km
Forma Forma

Forma

hybrydowo + motocyklami

Event details

Opis
Description
Mapa
Map
Plan
Program
Galeria
Gallery
O cenie
About the price
Rezerwacje
Reservations

Introduction

Land of high passes with preserved traces of human habitation from Neolithic times... Historic Western Tibet, called Little Tibet... A beautiful piece of Asia between the main Himalayan range and the Karakorum mountains - Ladakh because a few words about it - an administrative region of India in the upper reaches of the Indus River, within the borders of Jammu and Kashmir. And a little to the south, towards the border with Pakistan, supposedly an extension - the fabulous mountains and valleys of Zanskar. Views that can be seen nowhere else, emotions that can be felt nowhere else.

Zorganizowana w czasie 14 dni łącznie, 12 dni w Indiach, 10 dni na motocyklach, turystyczna przygoda pośród surowych i pięknych zarazem krajobrazów najwyższych gór świata, prawdziwy „roller coster” z przejezdnymi przełęczami na wysokości ponad 5000 m n.p.m , głębokimi wąwozami, świątyniami, rozsianymi na końcu świata osadami, w kontakcie bezpośrednim z naturą i tybetańską kulturą. Przygoda prawie dla każdego – przeciętnego, nie wyczynowego, ale nie początkującego – motocyklisty z pazurem podróżnika, gotowego na przejażdżkę kultowym Royal Enfield drogami Małego Tybetu w towarzystwie kilku innych podobnych sobie, w zorganizowanej grupie, pod opieką doświadczonych pilotów i lokalnych przewodników, w asyście jedynie samochodu techniczno-bagażowego.

Description

DETAILED OFFER SPECIFICATION

TYPE OF EVENT: wycieczka motocyklowa z elementami wyprawy przygodowej

ORGANIZATION FORMULA: objazdowa w Indiach Północnych, pod opieką pilota, z pojazdem asystującym

ORGANIZATION DATES:

    • FIX: 16.07 (SR) – 29.07.2025 (WT)
    • FLEX: any date for group bookings (≥ 8 participants) in advance min. 6 months 

PLACE OF ORGANIZATION: Indie Północne, region Ladakh

MODE OF TRANSPORTATION:

  • TRANSPORTATION TO THE SITE: Participants' own flight (additional fee not included in the offer)
  • TYPE OF TRANSPORTATION TO THE PLACE OF ORGANIZATION: airlines
  • ON-SITE TRANSPORTATION:
    • motocykl Royal Enfield 500 cm3 / Himalayan 450  lub podobne w klasie
    • pojazd bagażowo-techniczny VAN/COMBI air-conditioned with driver

TRAIL TYPE (70/30):

  • Poor quality asphalt roads (70%)
  • paved and gravel roads (20%)
  • offroad (10%)

DAILY DISTANCE (min - max): 80 km – 230 km

DYSTANS ŁĄCZNY: ca. 1500 km

DIFFICULTY LEVEL:

  • 3/10 łatwy dla uczestników w samochodzie 
  • 7/10 medium and challenging for a participant on a motorcycle (trasa dla motocyklisty z doświadczeniem min. 3 lata/10.000 km, podróżowanie w warunkach wysokogórskich, zmiennych warunkach drogowych, na złych nawierzchniach)

GROUP NUMBER (min-max): 8-16

PROGRAM RAMOWY (14 dni/13 noclegów/10 dni jazdy motocyklem):
  • 1 DZIEŃ przelot z Polski do Indii (Delhi), transfery lotniskowe
  • 12 DNI objazdowo wyznaczoną trasą w Indiach Północnych i stacjonarnym pobytem w miejscach objętych programem : DELHI- MANALI- ZANSKAR, LADAKH, CHANGTANG – PRZEŁĘCZE HIMALAJSKIE, JEZIORA TYBETAŃSKIE- PRZEŁĘCZ UMLINGLA – LEH – DELHI
  • 1 DZIEŃ transfery lotniskowe, przelot powrotny  z Indii (Delhi) do Polski

HIGHLIGHTS:

  • Manali i świątynie Hadimba Devi i Manu
  • Przełęcz Rohtang (3979 m n.p.m.)
  • wioska Jispa (3200 m n.p.m)
  • Przełęcz Shinku (Shingo La, 5091 m n.p.m.)
  • Święta Góra Gumbo Ranjan (5520 m n.p.m.)
  • Zanskar i Padum – stolica Zanskar
  • przełęcz Namtse La (4400 m n.p.m.)
  • przełęcz Tarti La (4980 m n.p.m.)
  • przełęcz Senge La (4960 m n.p.m.)
  • przełęcz Sirsir La (4800 m n.p.m)
  • Ladakh i Leh – stolica Ladakhu (Mały Tybet)
  • Indus Valley
  • Nubra Valley
  • Przełęcz Khardung La (5359 m n.p.m.) 
  • kompleks klasztorów buddyjskich w Diskit
  • wioski Shyok, Durbuk, Tangtse
  • jezioro Pangong Tso, wioska Spangmik (4350 m n.p.m)
  • wioska Hanle (4500 m n.p.m)

OPCJONALNE PUNKTY PROGRAMU:

  • gorące źródła siarkowe w wiosce Vashisht
  • udział w hinduskiej ceremonii pudży
  • XV-wieczny buddyjski kompleks klasztorny w wiosce Lingshed
  • kompleks klasztorów buddyjskich w Diskit
  • buddyjskie klasztory w Dolinie Indusu
  • Przełęcz Umling La (5 883 m n.p.m) – najwyższa dopuszczona do ruchu przełęcz na świecie
Program, jak i poszczególne punkty mogą ulec zmianie w każdym momencie na skutek nieprzewidzianych warunków drogowych,  nieprzewidzianych utrudnień w miejscach realizacji programu, jak i innych zdarzeń niezależnych od Organizatora.
Program opisany ofertą podlega aktualizacji każdorazowo na kilka dni przed rozpoczęciem imprezy, odpowiednio dla warunków terytorialnych, pogodowych i innych mających wpływ na możliwość jego realizacji.

WAŻNE I PRZYDATNE:

  • Information on individual transit and destination countries is available on the MFA website:

DOWNLOADABLE DOCUMENTS: Under the tab: INFORMATION


Uzupełniająco

Map

Program

DZIEŃ 1 - PRZYLOTY
Czas 1 d
Trasa INTERVIEW
DELHI INTENATIONAL AIRPORT

Przylatujecie do Delhi w Indiach (Indira Gandhi International Airport), zapewne z różnych stron Europy, a może świata i różnymi połączeniami. Rekomendujemy przylot nawet o 1 dzień wcześniej. Niemniej w dniu dzisiejszym odbieramy Was z Międzynarodowego Lotniska Indira Gandhi International Airport, lub z miejsca w Delhi, w którym zatrzymaliście się po wcześniejszym przylocie i transferujemy do klimatycznego hotelu na obrzeżach miasta Delhi. Tutaj aklimatyzacja, relaks po podróży, sprawy organizacyjne, odprawa pilotów i kolacja integracyjna. 

PLAN OF THE DAY:

  • kompletacja grupy w okolicach Indira Gandhi International Airport, New Delhi – INDIE
  • hotel transfer, check-in
  • powitanie i odprawa pilotów, sprawy organizacyjne
  • welcome dinner
  • Catering: -/-/D
  • accommodation:  New Delhi miasto, lub okolice
Dalej
DAY 2
Czas approx. 10 hrs (+ stops)
Trasa approx. 500 km
Delhi Manali

Wczesne śniadanie i ruszamy do Manali. Podróż zajmie nam około 10 godzin samej jazdy, w drodze krótkie postoje. Dotrzemy do Manali późnym wieczorem. 

 

PLAN OF THE DAY:

  • early breakfast
  • tranzyt do Manali
  • Catering: B/-/D
  • accommodation:  Manali miasto, lub okolice
Dalej
DAY 3
Czas approx. 5 hrs (+ stops)
Trasa approx. 80 km
Manali Naggar Hallan Manali

Manali to najsłynniejsze górskie miasteczko w stanie Himachal Pradesh, skąd najczęściej rozpoczynają się wyprawy motocyklowe w wyższe partie Himalajów. Miejscowość położona na wysokości 2200 m n.p.m. kojarzy się z Bukowiną Tatrzańską sprzed 100 lat, skrzyżowaną z nowoczesnym Zakopanem.

Odwiedzimy kamienno-drewnianą świątynię Hadimba Devi, a następnie wąską i stromą drogą dotrzemy na szczyt Starego Manali, do świątyni Manu. Stamtąd rozpościera się panoramiczny widok na wioski doliny Kullu, położone znacznie niżej. Przejedziemy na drugą stronę rzeki Beas, alternatywną, mniej uczęszczaną drogą, wzdłuż rzeki Beas, do wioski Vashisht, gdzie można skorzystać z gorących źródeł siarkowych zlokalizowanych na terenie świątyni hinduistycznej!

Przy odrobinie szczęścia możemy zobaczyć pudżę – hinduską ceremonię religijną, rytuał religijny praktykowany głównie w hinduizmie i buddyzmie, polegający na oddawaniu czci bóstwom poprzez składanie ofiar, recytację modlitw oraz medytację. W regionie Himalajów, zwłaszcza w Nepalu, pudża jest nieodłącznym elementem przygotowań do wypraw wysokogórskich. Szerpowie i wspinacze uczestniczą w ceremonii, podczas której lama (kapłan) błogosławi sprzęt wspinaczkowy oraz uczestników ekspedycji. Składane są ofiary, takie jak ryż, owoce, masło z mleka jaka czy napoje, a także wznoszone modlitwy o bezpieczną podróż i pomyślność. Centralnym elementem jest ustawienie masztu z kolorowymi chorągiewkami modlitewnymi, które mają chronić wspinaczy podczas ich wyprawy.

Z Manali przejedziemy 20 km lokalną drogą do Naggar. Wyboista trasa prowadzi przez maleńkie wioski, z pozostałościami tradycyjnej zabudowy Kullu, położone wśród rozległych sadów jabłkowych, z których słynie dolina. Droga czasami prowadzi leśnymi serpentynami i przecina kilka mostów (w bardzo złym stanie, co dodaje adrenaliny 😎). Panorama szczytów Himalajów jest nieustannie przed oczami. Po drodze skręcimy kilka kilometrów w bok, aby wspiąć się krętą, górską (asfaltową) drogą prawie na sam szczyt, do wioski Hallan. To jedno z ostatnich miejsc z tradycyjną drewnianą zabudową ludu Kullu. Powrót przez rzekę Beas do Manali.

Dla chętnych i wytrwałych – wieczorny spacer główną promenadą Manali – The Mall. To himalajskie, egzotyczne Krupówki.

Kolacja w hotelu, połączona z imprezą integracyjną.

PLAN OF THE DAY:

  • objazd okolic Manali
  • Catering: B/-/D
  • accommodation:  Manali miasto, lub okolice, jak noc poprzedzająca
Dalej
DAY 4
Czas approx. 6 hrs (+ stops)
Trasa approx. 170 km
Manali Jispa

Po solidnym śniadaniu wyruszymy wreszcie w prawdziwe góry 💪. Na 51 km odcinku między Manali a przełęczą Rohtang rozpoczniemy wjazd z przewyższeniem prawie 2 km! Czeka nas więc ponad 2-3 godziny nieprzerwanej jazdy w górę, serpentynami. W drodze mijamy wioski Gulaba i Marhi. Dojeżdżamy na rozległy płaskowyż Przełęczy Rohtang (3979 m n.p.m.). Owiana ponurą legendą przełęcz była kiedyś śmiertelnie niebezpieczna. Jej tybetańska nazwa oznacza „Stos tysiąca ciał”. Wymagająca trasa, choć już nie tak niebezpieczna – ruch został znacznie zminimalizowany, gdy w 2020 roku otwarto 9-kilometrowy tunel pod przełęczą.

Krótki postój na szczycie, po nim zjazd na punkt kontrolny w Koksar.

UWAGA: Obecnie kwestią sporną jest możliwość wjazdu motocyklami na Przełęcz Rohtang, głównie ze względu na zmniejszony tam ruch i monitoring jej przejezdności. Jeśli władze w Manali nie zezwolą nam wjechać do Rohtang, przejedziemy nowym tunelem pod przełęczą. Będzie dużo łatwiej i szybciej, a emocje związane z wysokimi przełęczami jeszcze i tak przed nami!

Przekroczymy barierę gór i zejdziemy do doliny w krainie Lahaul. Prawie relaksująca jazda wzdłuż Chandra River, a następnie przez kanion do Tandi i miasta Keylong. Wybierzemy malowniczą trasę do wioski Jispa. Położona nad rzeką Bhaga wioska oferuje widoki zarówno na wysokie góry, jak i na lodowiec.

Jesteśmy już pod 2 nocach na wysokości 2200 m n.p.m. – przeciętnie zdrowy organizm, który spędził dwie noce na wysokości 2200 m n.p.m., nie powinien mieć problemu z wysokością, na której położona jest wioska Jispa (3200 m n.p.m).

Nocleg w hotelu lub w luksusowych namiotach nad rzeką. Po całym dniu jazdy i emocji, wieczór z muzyką etniczną, tradycyjnymi tańcami i kolacją w hotelu – tradycyjne lokalne potrawy. Tutaj też będzie możliwość zakupu alkoholu, z dostawą „pod drzwi”.

 

PLAN OF THE DAY:

  • śniadanie, wyjazd ok. godz. 8:30
  • wioski Gulaba i Marhi
  • Przełęcz Rohtang (3979 m n.p.m.) i zjazd na punkt kontrolny Koksar
  • Catering: B/-/D
  • accommodation:  hotel lub glamping w wiosce Jispa (3200 m n.p.m), lub okolicy
Dalej
DAY 5
Czas approx. 8 hrs (+ stops)
Trasa approx. 140 km
Jispa Shinku La Padum-stolica Zanskar

Po śniadaniu wyruszymy w kierunku Zanskar – tajemniczej krainy, która dopiero od kilkunastu lat jest otwarta dla cudzoziemców. Podjazd na przełęcz Shinku (Shingo La, 5091 m n.p.m.), drogą otwartą zaledwie 2 lata temu. Dalej długi zjazd do Padum, stolicy Zanskar.

Dzisiaj poznamy smak indyjskiego off-road, głównie za sprawom prac prowadzonych nad budową nowej drogi 😎. Będziecie mieli również okazję zmoczyć opony i pewnie buty, pokonują kilka płytkich strumieni. Widoki otaczające nas zrekompensują trud jazdy.

Krótki odpoczynek w cieniu Świętej Góry Gumbo Ranjan (5520 m n.p.m.), czczonej przez buddystów jako „Góra Boga”.

Nocleg w hotelu w Padum.

PLAN OF THE DAY:

  • śniadanie, wyjazd ok. godz. 8:30
  • przełęcz Shinku (Shingo La, 5091 m n.p.m.)
  • Święta Góra Gumbo Ranjan (5520 m n.p.m.)
  • Padum – stolica Zanskar
  • Catering: B/-/D
  • accommodation:  hotel w Padum, lub okolicy
Dalej
DAY 6
Czas approx. 7 hrs (+ stops)
Trasa approx. 180 km
Padum Lingshed Lamayuru

Pierwsze 30 kilometrów drogi z Padum do Zangli to niemal luksusowa jazda po eleganckim asfalcie, przez szeroką dolinę między szczytami górskimi.

Dalej zaczyna się droga terenowa, która powstała dopiero w 2020 roku. Trasa prowadzi starym szlakiem trekkingowym, skalistymi kanionami i wspina się na prawie 5 kilometrowe przełęcze. Na trasie do Lamayur będą ich cztery: Namtse La (4400), Tarti La (4980), Senge La (4960), Sirsir La (4800). Po drodze odwiedzimy XV-wieczny buddyjski kompleks klasztorny w wiosce Lingshed.

Lamayuru to malownicza wioska położona w regionie Ladakh, znana z imponującego klasztoru buddyjskiego (jednego z najstarszych i najbardziej znanych klasztorów w Ladakhu) oraz unikalnego krajobrazu, często porównywanego do powierzchni Księżyca. Obszar wokół Lamayuru – ze względu właśnie na te księżycowe formacje skalne, znany jest jako „Kraina Księżyca”. Bajkowa architektura i położenie samej wioski kojarzą się z scenerią bajek Disneya. 

Nocleg w Lamayuru.

PLAN OF THE DAY:

  • śniadanie, wyjazd ok. godz. 8:30
  • przejazd asfaltem Padum do Zangli
  • przejazd drogą utwardzoną Zangli doLamayur
  • przejazd przez przełęcze: Namtse La (4400 m n.p.m.), Tarti La (4980 m n.p.m.), Senge La (4960 m n.p.m.), Sirsir La (4800 m n.p.m)
  • XV-wieczny buddyjski kompleks klasztorny w wiosce Lingshed
  • Catering: B/-/D
  • accommodation:  hotel w Lamayuru, lub okolicy (ok. 3450 m n.p.m.)
Dalej
DAY 7
Czas approx. 5 hrs (+ stops)
Trasa approx. 120 km
Lamayuru Leh - stolica Ladakhu

Dzisiejsza jazda będzie niemal relaksującą przejażdżką. Po off-road Zanskar jesteście już doświadczonymi riderami motocross, więc droga NH1 łącząca Kaszmir ze stolicą Ladakhu będzie niemal gładką autostradą. Jest w doskonałym stanie, a przy tym bardzo spektakularna. Biegnie wzdłuż rzeki Indus. W wiosce Nimoo przystaniemy na fotki widowiskowego połączenie dwóch himalajskich rzek – Zanskar i Indus. Zatrzymamy się na chwilę w miejscu sugerującym anomalie sił grawitacyjnych – Magnetic Hills. To złudzenie optyczne spowodowane nietypowym położeniem terenu.

Nocleg dzisiaj w hotelu w Leh, stolicy Ladakhu, często nazywanej Małym Tybetem. Po przyjeździe zostanie pobrany paszport w celu uzyskania pozwolenia na wjazd do strefy wewnętrznej linii…

PLAN OF THE DAY:

  • śniadanie, wyjazd ok. godz. 8:30
  • rzeka Indus, skrzyżowanie rzek Indus i Zanskar
  • Magnetic Hills
  • Catering: B/-/D
  • accommodation:  hotel w Leh, lub okolicy (ok. 3500 m n.p.m.)
Dalej
DAY 8
Czas approx. 6 hrs (+ stops)
Trasa approx. 120 km
Leh Dolina Nubra

Po śniadaniu wyruszymy na motocyklową wspinaczkę do jednej z największych atrakcji – przełęczy Khardung La.

Khardung La z wysokością 18 380 stóp (5602 m n.p.m.) jest najwyższą przełęczą na świecie otwartą dla ruchu cywilnego. 20-minutowy postój na przełęczy, pamiątkowe zdjęcia i zjedziemy na północną stronę, do Doliny Nubra. Tereny te leżą bliżej Pakistanu niż Indii, stąd silna obecność wojska tutaj. Dotrzemy do Hunder – wioski położonej wśród pustynnych wydm, po której wędrują wielbłądy dwugarbne. Dla zainteresowanych – będzie możliwość zorganizowania przejażdżki na wielbłądzie po pustyni na wysokości 3000 m!

Nocleg w luksusowym obozie…

PLAN OF THE DAY:

  • śniadanie, wyjazd ok. godz. 8:30
  • przełęcz Khardung La (5602 m n.p.m.) 
  • Dolina Nubra
  • Catering: B/-/D
  • accommodation:  obóz glampingowy w Hunder, lub okolicy
Dalej
DAY 9
Czas approx. 7 hrs (+ stops)
Trasa approx. 140 km
Hunder Pangong Tso

Opuścimy obóz w Hunder i udamy się w kierunku doliny rzeki Shyok. Po drodze odwiedzimy kompleks klasztorów buddyjskich w Diskit, malowniczo położony na tle wysokich gór, przed którymi stoi ogromny, kolorowy posąg Buddy. Wybierzemy się półpustynną, kamienną, terenową trasą wzdłuż rzeki Shyok, przez malownicze kaniony, przez wioski Shyok, Durbuk, Tangtse, w kierunku jeziora Pangong Tso, które w 60% leży w Tybecie!

Nocleg nad jeziorem w wiosce Spangmik lub Man (10 km), na wysokości 4350 m n.p.m.

PLAN OF THE DAY:

  • śniadanie, wyjazd ok. godz. 8:30
  • kompleks klasztorów buddyjskich w Diskit
  • wioski Shyok, Durbuk, Tangtse
  • jezioro Pangong Tso, wioska Spangmik (4350 m n.p.m)
  • Catering: B/-/D
  • accommodation: homestay w wiosce Spangmik, lub okolicy
Dalej
DAY 10
Czas approx. 5 hrs (+ stops)
Trasa approx. 160 km
Pangong Tso Hanle

Dzisiaj kolejna trasa otwarta dla obcokrajowców zaledwie kilka lat temu.

Ruszamy wzdłuż jeziora Pangong, wioski Man, Merak, na wysokości ok. 4350 m n.p.m.. We wsi Chuskul zjedziemy z głównej drogi, aby wspiąć się na dwie pięciotysięczne przełęcze. Niezliczone agrafki, niemal zerowy ruch i ogrom, naprawdę ogrom Himalajów!

W wiosce Hanle spędzimy noc, aby nabrać sił przed jutrzejszym atakiem na Umling La

 

Hanle to malownicza i historyczna wioska, znana z wyjątkowego obserwatorium astronomicznego oraz statusu pierwszego w Indiach rezerwatu ciemnego nieba. Wioska Hanle leży w dolinie rzeki Hanle, na wysokości około 4 000 metrów nad poziomem morza. Wioska to sześć osad: Bhok, Shado, Punguk, Khuldo, Naga oraz osiedla uchodźców tybetańskich. W wiosce mieści się XVII-wieczny klasztor Hanle Gompa, należący do szkoły buddyzmu tybetańskiego Drukpa Kagyu. W pobliżu wioski znajduje się Indyjskie Obserwatorium Astronomiczne, jedno z najwyżej położonych obserwatoriów na świecie, usytuowane na wysokości 4 500 metrów. W 2022 roku Hanle zostało oficjalnie uznane za pierwszy w Indiach rezerwat ciemnego nieba. Obszar o powierzchni 1 073 km² wokół obserwatorium został objęty ochroną przed zanieczyszczeniem świetlnym

PLAN OF THE DAY:

  • śniadanie, wyjazd ok. godz. 8:30
  • jezioro Pangong Tso
  • wioski Man, Merak
  • wioska Hanle
  • Catering: B/-/D
  • accommodation: homestay w wiosce Hanle, lub okolicy
Dalej
DAY 11
Czas approx. 5 hrs (+ stops)
Trasa approx. 180 km
Hanle Umling La Hanle

Kulminacja pozytywnych emocji i zmęczenia. Dzisiaj czeka nas najdłuższa jazda… prosto do NIEBA – przełęcz Umling La. Umling La, znajduje się w regionie Ladakh w pobliżu granicy indyjsko-chińskiej, łącząc wioski Chisumle i Demchok. Droga przez przełęcz ma długość 52 km, a jej budowa miała na celu poprawę infrastruktury w regionie oraz wzmocnienie obecności wojskowej w obszarze przygranicznym.

Przełęcz Umling La, położona w regionie Ladakh, jest uznawana za najwyższą asfaltową drogę na świecie, przejezdną również dla motocykli! Jej najwyższy punkt znajduje się na wysokości 5 883 m n.p.m., co czyni ją wyższą od wielu baz obozowych w Himalajach!

Przed otwarciem drogi przez Umling La, tytuł najwyższej asfaltowej drogi na świecie należał do przełęczy Khardung La, również położonej w Ladakhu, na wysokości 5 359 m n.p.m. Dla porównania, najwyższa droga w Europie prowadzi przez Pico Veleta w Hiszpanii i osiąga wysokość około 3 300 m n.p.m.

Przejazd przez przełęcz  wymaga wcześniejszej aklimatyzacji (co robimy od kilku dni), a ograniczeniem administracyjnym jest to, że nie wolno spędzić nocy w żadnym z miejsc po drodze i trzeba koniecznie wrócić na noc do Hanle. Podróż w obie strony w ciągu dnia pokonać można rowerem, więc dla nas nie będzie to zbyt wielkim wyzwaniem czasowym. 

UWAGA: Ze względu na zaostrzoną sytuację militarną wjazd na teren kontrolowany może być wstrzymany/zabroniony w dowolnym momencie. Podobnie pogoda na tej wysokości jest niezwykle zmienna. W okolicznościach uniemożliwiających wjazd na przełęcz,  lub w jakiejkolwiek awaryjnej sytuacji Uczestnika, istnieje kilka alternatywnych opcji.

PLAN OF THE DAY:

  • śniadanie, wyjazd ok. godz. 8:30
  • przełęcz Umling La (5 883 m n.p.m)
  • wioska Hanle
  • Catering: B/-/D
  • accommodation: homestay w wiosce Hanle, lub okolicy
Dalej
DAY 12
Czas approx. 6 hrs (+ stops)
Trasa approx. 230 km
Hanle Nymo Mahe Upshi Leh

To ostatni dzień naszej jazdy. Po wczesnym śniadaniu rozpoczynamy podróż do Leh, przejeżdżając przez Nymo, Mahe i Upshi. Bajeczne krajobrazy będą nam towarzyszyć aż do wioski Mahe. Również przejeżdżając przez Mahe, jazda jest wspaniała wzdłuż rzeki Indus do Leh. Po drodze dotrzemy do Upshi, gdzie łączy się autostrada z Manali i kontynuujemy podróż do Leh.

Po przyjeździe zameldujemy się w hotelu i wieczorem zorganizujemy przyjęcie wraz z kolacją.

PLAN OF THE DAY:

  • śniadanie, wyjazd ok. godz. 8:30
  • Nymo – Mahe – Upshi
  • autostrada do Leh
  • Catering: B/-/D
  • accommodation: hotel w Leh, lub okolicy
Dalej
DAY 13
Czas 1 d
Trasa 0 km
Leh

Cały dzień na zakupy w Leh. Zwiedzanie fortu Leh i targu uchodźców tybetańskich.

Lunch w słynnej tybetańskiej restauracji (Tibetan Kitchen).

PLAN OF THE DAY:

  • breakfast
  • zwiedzanie Leh, zakupy
  • leisure
  • Catering: B/-/D
  • accommodation: hotel w Leh, lub okolicy
Dalej
DAY 14
Czas 1 d
Trasa PRZELOT LEH->DELHI
PRZELOT: Leh Delhi

Poranny lot do Delhi. Zameldowanie w hotelu w Delhi. Pół dnia zwiedzania Delhi. Później zameldowanie się w hotelu, a następnie kolacja.

PLAN OF THE DAY:

  • breakfast
  • transfer na lotnisko LEH
  • przelot na trasie Leh-Delhi
  • zwiedzanie Delhi
  • farewell dinner
  • Catering: B/-/D
  • accommodation: hotel w Delhi, lub okolicy
Dalej
Dzień 15 - ODLOTY
Czas 1 d
Trasa INTERVIEW
DELHI INTENATIONAL AIRPORT

Pożegnaliśmy się wczoraj. Dziś transfery lotniskowe i Wasze odloty do krajów i domów.

PLAN OF THE DAY:

  • breakfast
  • transfer na lotnisko DELHI INTENATIONAL AIRPORT
  • Catering: B/-/-
  • accommodation:
Dalej

About the price

REGULAR, base price:

TRAVEL FORM MOTORCYCLE (CONVENTIONALLY DEFAULT, MOTOCYKL ROYAL ENFIELD 450, lub podobny):

  • 3.300 € (+$200 cash on site)/ 1 person (driver) for 1 ROYAL ENFIELD motorcycle, accommodation in a TRIPLE, or TWIN room

 

TRAVEL FORM SAMOCHÓD VAN/COMBIsee discount options 👇👇👇👇


 OPTIONS DISCOUNTS AND ALLOWANCES TO THE REGULAR PRICE:

  • accompanying participant pasażer motocykla (pokój DBL): REGULAR PRICE - 700 EUR (= 2.600 EUR +$200 cash on site/companion)
  • uczestnik podróżujący w VAN/COMBI (TWIN room, or DBL): REGULAR PRICE - 700 EUR (= 2.600 EUR +$200 cash on site/companion)
  • group participant, reservation for min. 5 people: REGULAR PRICE - 5% REGULAR PRICE (Direct contact with the Organizer required tel. +48 512818380 and setting up a group booking)
  • guarantee of accommodation in a room max. 2-person room with separate beds (TWIN): REGULAR PRICE +100 €
  • zakwaterowanie w pokoju 1-osobowym (SGL) we wszystkich miejscach noclegowych w programie: REGULAR PRICE +700 €
  • Individualized meals (tailored to the declared diet formula): regular price +200

 PAYMENT AND CONTRACT:

  • 30% booking fee within 5 days of participation application / booking / contract conclusion
  • 70% the remaining amount of the contract by the date agreed by the contract (usually 30-45 days before the date of the event, or in cash on the day of the start of the event)

The contract is concluded electronically in document form and in the online booking system. Cashless payments are handled by the platform PayU.


FIXED PRICE AND RETURNS GUARANTEE:

  • price guarantee for organizational minimum 8 participants
  • the possibility of organizing an event below the organizational minimum 8 participants With acceptance of the price change by all participants
  • Return of 100% payments in case of lack of organizational minimum 8 participants and the failure of all participants to agree to change the price
  • 100% refund of payments in case of factors preventing the Organizer from holding the event and cancelling it

 

Price includes
  • udział 24/7 pilota Polsko-językowego wycieczki na całej trasie przejazdowej
  • opieka 24/7 lokalnego pilota-opiekuna indyjskiego
  • podstawowe ubezpieczenie uczestników imprezy turystycznej (KL + NNW + BP) SUPERTRAVEL, do sumy podstawowej ubezpieczenia 250.000 PLN z możliwością podwyższenia za dopłatą do wysokości 750.000 PLN.
  • levies on Tourist Guarantee Fund
  • all airport and parking transfers
  • (OR) 1 motorcycle for a motorcyclist participant with fuel all the way (participant enters into a separate agreement with a local supplier designated by the Organizer for motorcycle rental), or
  • (OR) 1 miejsce w asystującym samochodzie techniczno-bagażowym miniVAN/COMBI (5-osobowy, klimatyzowany z kierowcą do dyspozycji w dni przewidziane programem podróżowania, z wyłączeniem dni stacjonarnych), wyposażonym w części zamienne, butle z tlenem (O2) oraz pakiet AMS
  • All tolls and parking fees along the entire route of the trip
  • Admission tickets to tourist attractions according to RoadBook (listed in MAINTAINS AGENDA ITEMS)
  • permission to enter Protected, Special and Border Areas
  • 14x nocleg In hotels, motels, homestays o standardzie odpowiadającym 3*** (pokoje 2-3- osobowe z wyposażeniem, łazienki) oraz w namiotach turystycznych z łózkami i łazienkami (w miejscach, gdzie brak hoteli)
  • 13x wyżywienie HB zawierające 2 posiłki dziennie w miejscach i wg opisu w DAILY SCHEDULE (B-breakfast / L-lunch, light lunch / D-dinner), soft drinks
  • on site - route maps
  • pakiet powitalny uczestnika: gadżety, naklejki okolicznościowe
  • photo and video report shared by all participants
The price does not include
  • international airline tickets z Polski do Indii – Delhi  (WAW-DEL-WAR cena ok. 3000 -4000 PLN, biletów nie należy rezerwować bez uzgodnienia z Organizatorem – wymagane potwierdzenie skompletowania grupy)
  • biletów lotniczych lokalnych Delhi-Leh
  • wizy turystycznej wymaganej w Indiach (koszt ok. 50 USD, wizy organizowane przez uczestników indywidualnie na podstawie instrukcji Organizatora)
  • badań zdrowotnych, szczepień ochronnych
  • protective clothing for motorcycle riding, including helmets
  • kaucji/depozytu zwrotnego pobieranego w dniu wynajmu pojazdu (ok. 500 USD/motocykl)
  • insurances additional to those included in the contract
  • catering beyond that indicated in PRICE INCLUDES. i DAILY SCHEDULE (ok. 10-30 USD / posiłek)
  • beverages, additional snacks, small purchases
  • tips and other customary charges
  • other than those indicated in the bid and PRICE INCLUDES.

Reservations

HOW TO MAKE A RESERVATION?

The online sales system allows you to easily register your participation via the " button.BOOKING FORM" as appropriate for the date of the event by which it is located. Use the button to open and fill out a simple form with the details of the registered participants, confirm your reservation in the form and enjoy the trip. The contract will be generated and sent automatically to the email address you provided in the form, and SMS and email notifications will remind you of the next steps. If you have any doubts, you can use the direct contact with us -. Call 512 818 380, or write

Don't hesitate any longer, someone can warn you! RESERVE NOW!

Data 16/07/2025
Book now